boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 10, 2013

Fuiyoo...handsome gile.. Ulama Umno dah rupa macam artis Hollywood..

Sempena tahun baru,,, penampilan baru, imej baru,,, tak perlu lagi pakai kopiah putih beb,,, 
Apakah ini kerana dapat bini baru?....


Sebelum ini aku cukup minat dengan gaya seorang pelakon filem,, kalau hangpa generasi baru mungkin tak kenal...




Sama beb penampilan dengan aktor di atas....


Kalau artis tu dekat dia gula-gula kulom,,, ostad ni kepala mikrofon.... muawaahhh...

Nak tunjuk imej baru kopiah dah tak pakai beb,,,  dah jadi


ulama tak berkopiah....janggut jambang pun dah tak ada lagi dah... 
Orang Filipina geli lah dengan janggut... ngeee.....

hebat...



10 comments:

  1. Sesungguhnya orang-orang yang menyembunyikan apa yang telah diturunkan Allah, yaitu Al Kitab dan menjualnya dengan harga yang sedikit (murah), mereka itu sebenarnya tidak memakan (tidak menelan) ke dalam perutnya melainkan api[109], dan Allah tidak akan berbicara[110] kepada mereka pada hari kiamat dan tidak mensucikan mereka dan bagi mereka siksa yang amat pedih.


    [109]. Maksudnya ialah makanan yang dimakannya yang berasal dari hasil menyembunyikan ayat-ayat yang diturunkan Allah, menyebabkan mereka masuk api neraka. 2-174

    [110]. Maksudnya: Allah tidak berbicara kepada mereka dengan kasih sayang, tetapi berbicara dengan kata-kata yang tidak menyenangkan.

    ReplyDelete
  2. salam tuan. mohon pautkan blog saya ke dalam bloglist tuan. blog tuan dalam senarai blog PR> selamat berjuang.

    ReplyDelete
  3. ulamak kepola botak atas dan bawah.ulamak songsang.

    ReplyDelete
  4. Cukur bukan sebarang cukur tu , cukur untuk nak ubah penampilan diri supaya Najib pilih sebagai ganti maradona menteri yang cun melecur tu

    ReplyDelete
  5. Sesiapa masuk ke dalam tong taik, seluruh badannya akan disaluti taik. Kalau tong taik itu penuh, perut dan hati ustad yang terjun dalam tong taik itu akan dipenuhi taik juga. Full stop.

    ReplyDelete
  6. die tahalul beb...wakakka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahalul ke tolol.... jambang janggut pun lichin....

      Delete
  7. Hang tu toyol,,,kebas duit surau madah

    ReplyDelete
  8. Dah lama aku dengar kes mm ni kebas duit madah,ada sape-sape boleh beri penjelasan

    ReplyDelete
  9. Tak jauh dari kunci air..February 14, 2013 at 3:40 PM

    klu tabung memali pun lesap inikan pulak tabung madah.. haha..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari