boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, February 25, 2013

Diantara anak-anak gadis ini siapa yang masih belum baligh?

Adui..tolonglah,,, bila berhadapan dengan anak-anak remaja Islam, tolonglah tunjuk contoh seorang wanita Islam,,, suami awak tu kalau bercakap bukan main lagi,,, siap bagi fatwa jatuh akidah dan sebagainya,,,,kalah majlis fatwa..




PETALING JAYA, 25 Feb -- Isteri Perdana Menteri 
Datin Seri Rosmah Mansor merangkap Yang Dipertua Persatuan Pandu Puteri Malaysia (PPPM), bergambar kenangan bersama ahli-ahli PPPM semasa hadir pada sambutan Hari Peringatan Pandu Puteri Sedunia 2013 Peringkat Kebangsaan di sini, hari ini.

Kalau-kalaulah adik-adik kepada pelajar PPPM dalam gambar menanyakan kepada kakak-kakaknya, kenapa makcik seorang yang tengah-tengah tu tak pakai tudung kepala macam kakak? 
Apa pelajar-pelajar tu nak jawab,,, Mak Cik tu belum baligh atau pun dah menopause.... Mana satu ya?..

Baru-baru ni ostad Kazim bagi ceramah,,, tak dapat hidayah ker....



10 comments:

  1. Dia takut nampak muka tua dan tak cantik dilihat dirinya sendiri bila bertutup Kepala....kurang iman didada.

    ReplyDelete
  2. Belum baligh pebendenye? Dah dua kali jadi janda.....monopause pulak tue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monopause apanya???? Tunggu hari nak MAMPUSSSSSSSSSSSSSSSS ada la.

      Delete
  3. Majlis fatwa, mufti,majlis agama islam semua dibawah tapak kaki rosmah. yang nak jawab diakhirat esok bukan dia, pemimpin ikutan dia. bak kata seorang nelayan cina, dari jauh nampak cantik, bila dekat macam hantuuu

    ReplyDelete
  4. Mak cik tu sombong dgn tuhannyer......

    ReplyDelete
  5. Helo bro....
    Datin Seri Rosmah tu umurnya dah melewati tua. Kebiasaan bagi orang yang dah lanjut umur rambutnya pasti ada yang beruban dan keguguran. Ini bermakna perempuan yang sebaya dengannya sudah berkurangan rambut di kepala.

    Tapi berbeza dengan Datin Seri Rosmah yang mempunyai rambut yang sentiasa nampak lebat dan hitam. Pakar rambut mengatakan rambut yang dimiliki oleh Datin Seri itu adalah rambut tanam semula sama seperti Datuk Seri Samy Vellu.

    Oleh kerana itu adalah tidak lojik, sudah mengeluarkan belanja yang besar menanam rambut supaya dilihat cantik, disuruh pakai tudung pulak ?

    Apakah anda cukup pasti bahawa dengan nama melayu saja seperti Datin Seri Rosmah Mansur itu maka dia pasti beragama islam yang perlu mematuhi segala peraturan dan undang-undang islam.... ? Ketahui lah bahawa orang melayu dalam UMNO Baru itu bukan semuanya beragama islam.

    Oleh kerana itu islam kan diri sendiri adalah lebih baik dari menyibuk memberi tahu pada orang kafir bahawa makan babi adalah haram !






    ReplyDelete
  6. setakat pegi palestin antar air tak yah le...pas tu belanja boros di dubai...patutnye sedekah le kerta kebal ke...meriam besar ke...mesin gun ke untuk kerjaan palestin..dah sah pun...ape ke bende le sedkah air pun nak megah2

    ReplyDelete
  7. Udah2 la mengutuk org. mcm la dia ada hutang ngan hangpa semua

    ReplyDelete
  8. Ya Allah berilah hidayah padanya dan kepada orang yang mengutuknya Amiiiiinnnnn

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari