boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 10, 2013

Minta pengesahan .. bandar mana ni Chittagong atau Ranggon..

Buat semua rakyat Malaysia pembaca blog Manjung Mari,,, lihatlah,,, inilah realiti yang kita hadapi....
Apakah kita warga kota Kuala Lumpur akan menjadi seperti negeri Sabah yang penuh dengan warga Filipina..Opsss sorry tuan Sheikh Fathul Bari...


Ramai wooo,, Layan dan fikir apa akan jadi Kuala Lumpur


Pandaikan Umno memerintah selama 54 tahun... 
Dah tak guna lagi dah nak tubuh RCI.... 



3 comments:

  1. aku bumiputra dok ada....hang sendiri pun pendatang ke tanah melayu...paria madras...kaya sikit lupa tokong sudah jadi lawrence...ha ha ha ho ho ho...puiuiihhhh...paria torok...jgn pertikai kedatangan buruh asing depa tetap buat kebajikan n membangun nagara.. dulu monopoli kaum hangpa... lani paria semua sudah kaya...jadi lawyer, doktor n engineer... semua mcm cristoper farnandez n ananda krisnan ( bendarahari hindu SEA)...yg koro jadi mafia kontot...gengster sana sini...bunuh sana sini...memang samseng....

    ReplyDelete
  2. Masalah yg timbul di sini ialah kera jaan umngok be end dok bg mereka ic sebagai warganegara. Siap boleh mengundi lg. Ini dah kira pengkhianatan terhdp negara.

    ReplyDelete
  3. oiii!! khinzir pundek.. kebajikan kepela haprak ko... depa kerja la bangang... kalo kebajikan takda gaji... tu pasal jerung2 kaya umno suka.. bleh amek depa ni buat kerja.. gaji murah... kalau takbagi masuk ikut suka ... ada lah peluang lebih utk warga tempatan...... toke2 kaya tu pun suma pasal umno bagi projek bleh makan duit projek sama... bodo tak mau d aja ... bengap tak mau bertanya..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari