boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, March 2, 2013

Kementerian Pertahanan bakal di saman oleh Pesara Tentera!

Apa sudah jadi beb... Massalah anggota yang masih berkhidmat pun masih tak boleh selesai dengan isu gaji kena potong,, kini timbul pula bekas anggota yang bersara pulak.....


                                                  

Apa khidmat Ketua Wanita umno Ketua Wanita Umno Selangor, Datuk Raja Ropiaah Abdullah dengan negara berbanding tentera yang menyabung nyawa bila bertugas.. Mana kala si betina ni senang dan mudah dapat tanah bernilai berjuta-juta.....

Jadi dengan ini aku isytiharkan bahawa aku menyokong tindakan NGO Pahlawan menyaman Kementah dengan sepenuhnya..


.

8 comments:

  1. Saya setuju umno bn kerajaan bangsat wajib semua pesara tentera saman ,raja ropiahrajagopal raja nongcik bukan sebarang raja mereka adalah raja penyamun raja penyagak songlap hak rakyat

    ReplyDelete
  2. RP ne kan balaci kak ros dengan deepak J. itulah satu2nya jasa yg paling besar.UMNU ne semua tanah depa sapu, tanah kurnia ka, tanah adat ka, tanah org asal ka, tanah ezab ka tanah tigasegi lagi laaaa.

    ReplyDelete
  3. Kita saman. Selama ini kita ditipu dan saya sebagai seorang bekas tentera langsung tidak dimaklumkan akan hal ini.

    ReplyDelete
  4. saman je.....PMAT untuk kebaikan tapi orang atasan tak ikut pun. kalo untuk kepentingan mereka, mereka ikutlah. sama saja pegawaix yang slalu pandai cakap saja tu. ini duit SVTB1M, semua yang isi borang dah dapat ke? Ada orang dah dapat, ada orang asyik cucuk angin saja di mesin ATM...macam mana/apa yang mereka buat ni? Manjungmari dah dapat k?

    ReplyDelete
  5. saman jangan tak saman... memamng dh teruk sgt negara ni.. duit rakyt hilang berbillion.. kementerian pertahanan perasuah paling besar di negara. semua tindakan atas dasar kepentingan negara.. tapi perairan dan kedaulatan negara tergadai.. yg psti ramai menteri dan panglima yg kaya raya.. sama tetap saman.. pilihanraya kita tukar kerajaan.. allahuakbar...

    ReplyDelete
  6. Aku X navy, setuju untuk saman KEMENTAH , Menteri Pertahanan dan PM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong saman ni bagi pihak arwah abang ipar aku,ta dapat pon ta apa asalkan yang masih hidup dapat.

      Delete
  7. Aku pun X navy, yang aku marah diminta tanah tapi hendak bagi tanah dan rumah!!!!hutang, Menggalakkan
    pesara berhutang. Apa kau ingat pesara ni banyak duit ke? Pihak atasan PBTM pun sama, kalau dah ada
    ciri-ciri membodek dan tak fikir orang lain, ini lah jadinya. Kini yang untung pada kroni dan yang kuat bodek
    kerajaan nak dapat projek. Yang kaya bertambah kaya yang lopong bertambah lopong. Ini bukan nak menjaga
    kebajikan pesara tentera tetapi nak melingkupkan. Kalau betul kenyataan tersebut ada didalam PMAT,
    aku setuju saman je kerajaan yang ada.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari