boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 6, 2013

Lahad Datu - Dato Menteri .. Betul ker tu gambar mayat penceroboh..

Berita jam 7 NTV7 sekejap tadi, nampak menteri pertahanan marah-marah,, entah apa pasal,, aku tak berapa nak dengar,, tau-tau ia tunjuk gambar... kemudian KPN pula bersuara,, jangan percaya berita luar,, percaya dari berita resmi kerajaan... 




baca sepenuhnya Klik sini

Tak mungkin tentera kita sekarang ni yang ikut operasi daulat tak ada h/p canggih yang ada kamera...

Kalau sekadar gambar tu,, itu gambar dari kubur ka.. apa yang aku duk nampak macam orang mati tertimbus tanah runtuh atau gempa bumi....

Entahlah itu pandangan aku..minta maaf.. kalau sekadar macam tu... 

ha ha baru terdapat gambar sebenar...


Askar sulu pakai complete uniform macam ni ker? tolong ler..


15 comments:

  1. Salam Manjungmari

    Ituler gambor dia tunjuk kat TV7 petang tadi. Yong fikir, takkan bab mayat nak tipu kot?

    Gambar memang blur.

    ReplyDelete
  2. Dia org ni Islam ke Kristian???? kalau Islam xkan kebumi mcm tu......

    ReplyDelete
  3. kena bom bertalu2.. sempat pulak depa gali kuboq!!?

    ReplyDelete
  4. bukan kata handphone, nak bawak rokok pun tak boleh dalam operasi macam ni. ada sedara mara askar? cuba tanya kalau tak percaya.

    ReplyDelete
  5. kubur??? sempat nak kebumi plak mayat tu?

    ReplyDelete
  6. manjung mari.....memang ko ni tak abis-abis nak buat cerita murahan....BAHALOL!
    Sedaq pon ko tu HAPRAK!Itu pun tak tobat lagi...Dasar LAHANAT,LAHABAU & MANGKOK AYUN
    Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah MANJUNG MARI,,begitu juga kalau tak mengsonglap , bukanlah MANJUNG MARI,,,

    Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit - itulah ibarat MANJUNG MARI... kut mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging MANJUNG MARI...,MAMPUIIIIIIIH MANJONG MARI

    (hu hu pinjam kata-kata nabil raja lawak......LU PIKIR LA SENDIRI......................KHAAAAAAAAAAAAAAAK PTUUUIIIIH.....ambik ko

    ReplyDelete
  7. A real intelligent fiasco. MAF and MMEA are caught napping !!!

    ReplyDelete
  8. Opah ganaz styleMarch 7, 2013 at 1:19 AM

    Manjung mari mane pernah gi perang....takat latihan kebakaran n kebanjiran je lah....abis 21 makan pencen...mmg kite orang xdibenarkan membawa hp ketika operasi....mana bisa bah kalu hponye bunyi tika mau target.....

    ReplyDelete
  9. nie mayat penceroboh dlm serangan pd 1 mac, kalu x silap ler. dlm serangan tu, 2 anggota VAT69 terkorban, yg selebihnya (6 org dr PDRM) terkorban dlm serang hendap di semporna 2 hari selepas penceroboh menyerang anggota VAT69.

    ReplyDelete
  10. Apa-apa pun yang penting MUNDU itu sudah terkubur jadi bubur dalam kubur di kampung Tunduo.Tahniah Pasukan Keselamatan kita.

    ReplyDelete
  11. Tahniah pasukan keselamatan kita...pada mereka yang mempertikai..entahlah...pakai lah otak beb!!!!

    ReplyDelete
  12. Aku pun duk manjung jgk tp ko ni dh memalukan org manjung la bai..BODOH BERTINGKAT2 ko nie..dah sah2 la yg 2 mayat sulu lahanat 2..aku harap ko mampus nnt pun mayat ko mcm 2 jak..ok? setuju? hahahaha haktui atas muka ko!!!

    ReplyDelete
  13. isu macam ni pown nk komen mencarut-carut,bkn korang yang g operasi pown.
    bloger manjung ni xde pown mencarut.. ni orang yang komen lebih2 ni yang over apahal.
    ajar anak jgn mencarut,sekali bapak ngn mak yang mencarut-carut,malu la..

    ReplyDelete
  14. otak x cerdik betol lah manjung mari nie...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari