boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 6, 2013

Lahad Datu - Serangan Tentera Sia-sia..Habuk pun tarak.

Drama sandiwara melayu tak menjadi,,, skrip dah terkeluar dari topik... kerja sia-sia... malu wei... dah jadi topik bualan luar negara jiran... Utusan dan bernama mampuih tak tulis..




Baca sepenuhnya Klik Sini

Baca tajuk di atas dah sakit hati bro... nampaknya 7 batalion tentera pergi makan angin ajala... Anggap sajalah sebagai latihan sambil makan angin... balik nanti boleh pi cari daging payau,,sotong kering, telur penyu , dan pure marine collagen,, balik boleh buat  tuntutan perjalanan kat Malaysia Timur lebih sikit... ...



15 comments:

  1. guna jet hornet F18 lagi..sekor pun xkena..hampeh

    ReplyDelete
  2. kenapa la ko x ditawan n dijadikan tebusan oleh tentera si Abi'Tok Mudim' kiram tu

    ReplyDelete
  3. mana slogan satu peluru, satu musuh!!...berapa banyak peluru dah habis?..hampeh lagi...

    ReplyDelete
  4. org manjung bongokMarch 6, 2013 at 4:55 PM

    laaa...sumber dr berita indon yg ko gune bro...yg terang2 mmg membenci negara kita malaysia...yg dipanggil malingsia......itu yg patut dijadikan rujukan?..patut ke?bongong betul klu ader rakyat Malaysia yg berfikiran mcmnie...jgn jadi bongong bro...klu bonbong sekali pun jgn tunjuk sgt kebongongan ko tuh bro...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bca brita dr sumber cni, bca juga blah sana, timbangkan sendiri. Baru betul. Bukan bca um bh dgr tv3 suku je.

      Delete
    2. Manjungbongok suruh aku percaya pada utusan dan tv3.. baru jadi cerodik...

      Delete
    3. memang ko BANGANG la SIAL
      MAPOOOOOH MANJUNG MARI dusss...........

      Delete
  5. patut laa masa ko jadi navy takut nak naik kapal diraja...rupe nyer ko ni seorang yg penakut,hanya pandai bercakap dan menjadi batu api...duduk dalam TLDM membesor telor jer...ko nie mmg haprak laa manjung mari...dalam keadaan begini sepatutnya ko memberi kata kata semangat kepada rakan-rakan ko yg sedang berjuang di lahad datu tu..."berjuang laa utk mempertahan kan tanahair,bukan jadi seperti manjung mari yg penakut "

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui.....memang HAPRAK SIAL punya manjung mari

      Delete
  6. Bro itu namanya "harras". cara lu komen macam lu tau serba serbi pasal taktikal perang ni.

    ReplyDelete
  7. LU KALAU MAK BAPAK TOK NYANG LU YG MASUK DN TERLIBAT DGN KJADIAN NI..BARU LU TAHU NK BERSYUKUR..PANDAI NAK KOMPLAIN JE..MCM2..CAKAP KUAR MULUT SENANG LA..YG HADAP SMUA NI SIAPA..LU KA SIAPA..TUU..ANGGOTA YG NAK HIDUP MCM LU JUGAK..SANTAI HARI MINGGU..MAIN DGN ANAK2..MINUM DGN KWN2..LU DUDUK KAT RUMAH DUK GENTEL TELUR CAKAP MCM BERAK AIR KAU TAHU..DUDUK JE MELELEH..SENANG JE PEMIKIRAN LU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang keja manjung mali ni GENTEL TELO,sebab tu sampai BERKURAPPP telo manjung mali...tu yang MERHOYAN tu................SIAL PUNYA MANJUNG MALI!

      Delete
    2. Amon 11.19 PM, camna lu tau telo MM berkurap. Lu sudah tengok ka bro..

      Delete
  8. yang ni saya kurang bersetuju la dgn saudara manjungmari...masa berkhidmat dulu pon mjgmari mesti akan kecewa bila org merendah2kan anggota keselamatan...yg diletupkan oleh jet tempur tu, main purpose dia utk sediakan route kereta perisai aka tank n cannon...jadi sekiranya tiada kematian pengganas ,itu sama sekali tidak menggagalkan plan ketumbukan kita....indonesia bukan rujukan yg baik,dan begitu juga tv3.

    ReplyDelete
  9. sumber dari luar pun ko nak percaya MM. Mcm ni punya org pun ada ka..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari