boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, March 2, 2013

"Usah Layan Khabar Angin"... Puuiihhh......

Inilah kerja-kerja bodoh seorang menteri,,, di mana penasihat-penasihat menteri yang sama turut bodoh.....sekarang apa nak lu jawab wahai menteri....


Kenyataan 19 Feb 2013....


Boleh juga baca di Klik Sini


Maka inilah hasilnya.... ,,,



Wahai Menteri.... tolonglah jawab kembali.... aku tak mau ngomel panjang lagi.... harapan ku rakyat Malaysia boleh menilai apa kerja menteri-menteri umno bahlol buat kerja...

 

3 comments:

  1. Najib Al-Anal dan sepupunya sepanjang insiden pencerobohan tidak mengambil langkah-langkah serius untuk mengadakan mesyuarat khas. Malah mereka asyik sibuk dengan rumah-rumah terbuka CNY, konsert gangnam dan tabur janji-janji kosong sana-sini dalam program BR1M. Akibatnya 14 terkorban termasuk 2 anggota komando VAT69. Memang betul ini sandiwara UMNO tanpa disedari oleh anggota-anggota keslamatan yang bertuas. Sungguh zalim kerana kalau kalau kita ulang kembali sandiwara-sandiwara UMNO sememangnya diikuti dengan kematian. Insiden Al-Maunah, skandal Scorpene dan terakhir sekali Pencerobohan Lahad Datu. Usah berdalih sebab rakyat sudan cerdik dan tahu permainan busuk pak menteri. Apa lagi!!!! Jangan biarkan haiwan dua ekor nie yang membesar dengan wang haram turun-menurun dari datuk mereka TS Noah bermaharajalela. UBAH DAN HUMBAN BARISAN NASIONAL MENJELANG PRU13!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Dua sepupu nak pegang jawatan jer tapi tindakan mereka macam hampas! Jadi Presiden dan Naib Presiden parti boleh lah, tapi bila mai bab bertanggung-jawaban, hancusss negara! Mereka berdua ni bukan jenis pemimpin, memimpin rumah-tangga pun belum tentu ok! Bro-bro berdua, baik berhenti je laaa!

    ReplyDelete
  3. Aku anak Sabah. Aku pelik kenapa pemimpi-peimpin BN Sabah tak seperti jiran kami di Sarawak? Pemimpin BN Bumi Kenyalang selama-lamanya berkeras tak mahu menerima kemasukan UMNO sebab sedar busuk hati parti haram jadah tue. UMNO sudah terdesak kerana tergamak memainkan sandiwara seperti penceroboan Lahad Datu. Rakyat Sabah hidup dalam ketakutan. Warganegara segera dari Sulu mnetap di Sabah mencecah ratusan ribu. Ini semua angkara UMNO. Mana maruah Pairin Kitingan? Dah jelas motif memberi warganegara segera untuk menentukan PBS tewas dalam pilihanraya. Sekarang dia sanggup melutut di kaki Ketua Menteri haram akibat perbuatan UMNO. Demi maruah, Kadazan, Dusun, Murut dan lain-lain etnik asal Sabah wajar bangkit untuk menentang kezaliman UMNO/BN. Ini negeri kita dan kita berhak menentu masa depan kita. Sampai bila kita hendak diperkudakan oleh UMNO? HIDUP PAKATAN RAKYT!!!!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari