boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 24, 2009

Apakah Benar Berita Ini....

Salam sejahtera...

Aku terkejut beruk sekejap bila baca satu blog, kemudian pi siasat dalam Berita harian online memang ada berita tu, biasalah berita yang bersangkutan dengan PAS habislah dijajanya... popularlah hamba-hamba Allah yang terlibat.. adakah benar seperti yang dicerita aku tak berani nak benar atau pun tidak.. apa pun kalau benar ambillah sebagai pengajaran, kalau tak benar maka itu adalah satu penghinaan yang amat ketara... Kisahnya boleh baca di sini .. Di SINI. Tak sanggup aku nak komen atau nak tambah pulak cerita ni... apa pun kalau betul sedih sungguh......

4 comments:

  1. abis tuh takkan citer sebelah pihak je seronok dijaja, inilah dikatakan keadilan.

    apatah lagi dalam keadaan skrg ni.

    ReplyDelete
  2. hehe... ulama tu bro! Ulamak sekarang. gua dh x heran la. kadang2, orang yg lebih mengetahui pasal agama la yg suka buat bodoh2 bangang cenggini. apa dia igt dia dh kebal azab Allah ker? inilah yg dikatakan, "SATU LAGI PRODUK TARBIYAH DEWAN ULAMA PAS".

    amat memalukan!!!!

    ReplyDelete
  3. Ulamak..

    Ula mamak..

    Ular dalam semak...

    Fulamak!

    Apa nak jadi ni?

    ReplyDelete
  4. ULAR DALAM SEMAK ATAU ULAMAK yg tunduk kepada nafsu shahwat.......... aku rasa Ulamak ni asal nya brutal emak dan ayah dia hantar ngaji pondok,,,,,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari