boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 22, 2009

Mustapa sedia wakili parti..

Salam Sejahtera...

Dalam suasana keadaan politik semasa sekarang ini satu nama berlainan bin sangat-sangat popular sekarang ini, bila aku terbaca tajuk diatas lagi sekali aku terkejut.. yang mana satu... rupanya yang belah sana dok sibuk tak dengan tak mengenal erti putus asa, perpaduan lah yang mereka mahu kononnya, sanggup menawar diri mewakili UMNOngok untuk bertemu TGNA.. Huhh kita hebat sekarang depa ni.. apakah kekata ini sama dengan projek mee segera.. entahlah.. Di SINI.

Cuma bila bab isu royalti seperti yang di tuntut oleh Kerajaan PAS Kelantan lain macam pulak jawapannya,, banyak ding-dong... Di SINI. Apakah helah jawapan yang dicari untuk diperjelaskan kepada rakyat Kelantan.....Patutlah TGNA menentang sangat perpaduan dengan UMNO ni.. aduhai.. letihlah dok tulis isu ni aja....

3 comments:

  1. DATO HARUSSANI KATA TG NIK AZIZ SETUJU PAS BERGABUNG DENGAN UMNO TUBUH KERAJAAN PERAK ( RUJUK MILENIA MUSLIM MEI 09 ) TOLONG SURUH SAPA-SAPA SAMAN SAT?

    ReplyDelete
  2. Dato' husam pun kata dia boleh berjumpa dan berbincang dengan pimpinan umno. mungkin kah us ahmad awang maksudkan ....?

    ReplyDelete
  3. kp cht ibol,

    awat hang merapu? makan duit haram dari umno banyak sangat kot!!!!

    kalau saman harusani pun kes tak dan selesai, orang tua nyanyuk tu mampuih dulu atau nyanyuk teruk lagi.

    hang ni pekak bangang sorang2, us ahmad awang cakap semua orang dah tau sapa..... hang saja buat cerita lain.... hang buta perut....hati kelam.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari