boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, June 5, 2009

Muktamar PAS 55 - Alhamdulillah..

Salam Sejahtera...

Aku sekarang berada di Kuarter KLIA Nilai... tengahari tadi aku pergi juga ke Shah Alam.. Syeksen 7/31 Jalan Ferrum... inilah pertama kali aku sampai ke Shah Alam... Allah dah bantu selesaikan hajat di hati....

Ingat nak singgah ke Stadium Malawati... nak tengok suasana Muktamar...tapi dah tawar hatii.. dengan suasana kenyataan malam tadi...aku rasa aku dah seolah-olah tak layak nak pegi.. biarlah golongan tertentu sahaja yang mengendalikannya. Bagilah kat orang yang betul-betul layak...

Sampai kat Quarter KLIA .. seorang adik blogger dari Kelantan call.. bagi tau usul paling bangsat yang aku rasa telah ditolak...

Rupanya=rupanya memang betul..... baca dI sini. Alhamdulillah.

Terima Kasih Datuk Mahfuz kerana menjalankan tugas dengan penuh amanah....

5 comments:

  1. Mana link yang hang bagi tu... tak boleh bukak pun

    ReplyDelete
  2. apa dia usul tu? link takleh bukak, silap bubuh URLl tuh...

    ReplyDelete
  3. salam,,
    Isa...
    Bukit Telik Sera...
    Neo Media...

    Usul bab jawartan 1, 2 dan 3 mesti Ulamak.... apa ulamak saja yang masuk syurga,,, ulamak saja yang alim.... selain dari ulamak yang tak ada ijazah, master PHD dari Azhar, dari Arab... setakat pimpinan yang di asuh Tok Guru, tapi tak ada sijil kumpulan ni tak boleh pegang jawatan no 1,3 , dan 3..
    Link tu dalam Msta... aku guna computer adik ipar aku... paka I/E tak boleh nak masuk....aku minta maaf kat hangpa semua.... tapi hati aku tengan panas hangat hatiu... sebab berlaku penipuan... golongan yang mengaku ulamak bersijil sanggup menerima kemenagna dari hasil penipuan....

    ReplyDelete
  4. erm..klu baca kat perakexpress, mmg ada kejutan.. takkan 1000++ undi nak kena kira smp 2.30pg.. mcm kisah nak kira undi ketua pemuda UMNO ari tu plak.. apapun, kita tgk la prestasi org yg terpilih kali ni.. klu KPI merudum, lain kali toksah undi lagi.. senang citer..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari