boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 27, 2009

PRK DUN Manik Urai N41 - TGNA perlu minta ampun dengan Tuhan - TPM.

Salam Sejahtera..

Tak habis kena serangan dari dalam PAS sendiri sendiri seperti penulis dan blogger MSO dalam posting yang terbaharunya Muzakarah, Mukabalah dan terbaharu Mujadalah.... Semua tak jadilah.... Nampaknya MSO masih tak puas hati lagi dengan sikap tegas TGNA menolak kerajaan perpaduan.. dalam pada itu MSO masih terus menghentam TGNA.. semuanya tak betul apa yang Tok Guru lakukan.. Apakah MSO manusia keramah sehingga ia sanggup menulis begini..."
Cara Nik Aziz itu jelas sangat ianya bukan ikhlas dan tidak lebih daripada menjelaskan lagi kebenciannya kepada Umno.

Salahkah TGNA membenci UMNO.. sehingga MSO cukup tak berpuas hati kepada TGNA..
memanglah MSO ini penulis untuk Boneka UMNO..... itu yang jelas...

Tak habis kena serangan dari dalam, TGNA diserang pulak oleh Muhyidin Yasin lagi pulak.. ini pun sorang lagi mangkok hayun yang perasan dia yang betui.. Islam dia yang betui... dok ungkit UMNO saja yang buat kerja Islam... Baca Di SINI.

Aku tak nak cakap/tulis banyak bab hukum dalam agama ni sebab aku tak reti... jadi aku harap Muhyiden sila rujuk Kitab Mustika Hadis Jilid Mukaddimah keluaran BAHEIS Jabatan Perdana Menteri.. muka surat 42-43.. Kat situ ada jelas mengenai apa yang diceritakan oleh Muhyiden Yasin...
OK aku siap scan bagi hangpa baca balik dan faham.. tapi bahasa Jawi.. kalau sapa yang tak reti baca jawi jangan marah kat aku.. Ini semua kerja UMNO dulu yang menghapuskan bahasa jawi..





3 comments:

  1. Apasal si hayun sorang ni tak berhenti henti sindir TGNA?
    Kebuloq Jamnapari ke?

    Dah naik boring baca blog Imam Souti ni.
    Perasan best.

    ReplyDelete
  2. Kenapa Mustafa Ali tidak membuat sebarang kenyataan menyanggah MSO ni?

    Sama macam presiden menjaga Mustafa Ali dan Nasa, macam tu juga Mustafa Ali masih membela MSO.

    Diorang masih memerlukan MSO ke?

    ReplyDelete
  3. Salam ..
    Skuad Peninjau & ABG JOE..,.

    Kita nak cakap banyak kang nanti ada pulak sahabat yang serang aku lagi.. susah.. tapi kalau ada mata tu sama-sama lihatlah.. fikirkan.. aku yang dok pertahankan ni pun pasai semangat TGNA tu yang aku rasa semangat sama..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari