boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 15, 2009

PM 1Malaysia Berbohong/Dah Lupa/Nyanyok....

Salam Sejahtera...
Aku terbaca petang tadi di SINI . PM 1Malaysia tak mengaku kejadian tersebut. Kemudian bila balik sekejap tadi aku ada terbaca suratkhabar lama... hangpa boleh baca Di SINI Kalau hangpa nak penjelasan lanjut tangkap Mat Ezam suruh dia cerita..

Aku nak tengok apa cerita dari negarawan UMNO seperti Tengku Razaleigh, Rais Yatim dan Ibrahim Ali yang turut sama kena ISA..

Kejadian tersebut mengingat kembali kepada Sifu aku... dia pun kena tempias sekali dalam operasi lalang... sempat berihat seminggu kat Kemunting..

Malang sungguh rakyat Malaysia terutama UMNOngok yang mendapat perdana menteri bertaraf pembohong/nyanyok/mudah lupa.......

3 comments:

  1. salam, laluan kedua-dua highway di atas tersangkut. tolong betulkan.

    ReplyDelete
  2. Salam BTS..

    Dah betul dah.. PC aku ni baru lepas balik kedai repair.. format balik..selalu pakai google chrome.. senang nak buat buat copy paste... tetapi bila pakai i/e ia tak mau... tu yang problem... jadi tadi terpaksa download dulu google chrome.. lepas tu nak cari balik kenyataan mat ezam berejam.. tak jumpa dalam yahoo.com...baru aja jumpa...
    Sorry banyak-banyak...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari