boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 6, 2009

Dato Husam - Tahniah..Anda sebenarnya Berjaya..

Salam..
Dato.. tahniah... walaupun Dato tak dapat mencapai apa yang kami harapkan.. Namun Dato tetap seorang ahli PAS dan pemimpin yang mempunyai semangat yang tinggi dan akan menjadi panduan buat kami semua.

Perwakilan PAS tidak mahu buah fikiran Dato di iplementasi kepada PAS Pusat, biarkanlah dahulu.. gunakan daya kepimpinan Dato kepada rakyat Kelantan.

Mereka tidak mahu kepada Dato seperti yang Dato cakapkan, Janggut Dato Tidak panjang macam janggut ana, jadi Dato kena simpan janggut,.

Songkok, Dato tak boleh pakai songkok Hitam, sebab itu bukan ulamak, ulamak kena pakai songkok putih, nak lebih kuat lagi lilit serban.. baru boleh jadi ulamak...

Dato kena ambik cuti kurang-kura 2 tahu lepas ini, pegi belajar ke Azhar buat master atau PHD.. bawa balik segulung ijazah dalam bidang Usuludin ataupun Syariah, setakat 6 bulan pelajaran bahasa Arab kat Jordan perwakilan tak mahu.... belum lagi title ulamak..lepas tu tukar penampilan pakai jubah biar labuh meleret... daftar dengan Persatuan Ulamak Dulu... setakat 20 tahun berkhidmat dibawah Dato MB Nik Aziz, ikut serta usrah dengannya.. sorry perwakilan tak mau macam...

Kemudian lepas tu Dato kena keluar fatwa WAJIB hukumnya berbaik dengan UMNO...demi penyatuan kepentingan orang melayu... Barulah Dato akan di promosi oleh media UMNO dan Blogger/penulis barua MSO baru Dato boleh menang... kalau setakat macam ana dan kekawan bloger cikai ni sorrylah.. perwakilan tak akan pilih.. perwakilan PAS sekarang adalah lebih baik dan pandai dari pengundi DUN PRK Penanti yang lalu... Inilah rupa PAS yang akan datang agaknya... Masyaallah.

3 comments:

  1. salam..saya turut sama menyokong pilihan mm.

    ReplyDelete
  2. kita tgk lah kemana hala tuju yang bakal di bawa oleh kepimpinan yang baru di pilih...kalau mereka masih juga nak bersengkokol dengan UBN, PAS akan kecundang di PU 13

    ReplyDelete
  3. Nak buat lagu mana dah dia menang jugak..., lepas ni kalau dia bawak jugak jalan berunding dengan umno... aku istihar keluar PAS.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari