boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 13, 2009

Polis Raja DiMalaysia....Inilah salah sorangnya...

Salam sejahtera....

Aku terbaca dalam Sinar Harian...

Lans Koperal cabul rakan setugas

PETALING JAYA - Seorang anggota polis mungkin terpaksa meninggalkan dua isteri dan tujuh anaknya jika didapati bersalah atas tuduhan mencabul seorang Inspektor Percubaan wanita, hujung bulan lalu.

Lans Koperal Yusri Yusof, 35, didakwa mencabul kehormatan rakan sekerjanya berusia 25 tahun di Pejabat Detektif Cawangan Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD), Tingkat 7, Menara Choy Fook On, kira-kira jam 5.35 petang, 26 Mei lalu.

Dia yang mengaku tidak bersalah menghadapi tuduhan mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang boleh membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebat atau dengan mana-mana dua daripada hukuman itu jika disabit kesalahan.

Cif Inspektor Azaidi Ab Latib yang melakukan pendakwaan menawarkan jaminan RM10,000 dengan seorang penjamin.

Komen... Jenis anggota macam nilah yang terlalu bahaya buat semua rakyat..kalau dah rakan sekerja Inspektor Percubaan pun dia nak sapu... tambahlah kalau dia dapat yang lain.dan spesis macam ini kalau dia bertugas jaga perhimpunan demontrasi dan sebagainya memang nahaslah kita kalau bertemu dengan orang jenis ni......bini dah dua... hairan juga anggota polis boleh dapat kebenaran kahwin dua.. setahu aku zaman Rahim Nor dan Norian Mai dulu tak dapat kebenaran, melainkan depa kahwin kat siam tu lain cerita...
Lepas ni kalau dia bersalah atau pun tidak tak kisah... hantar aja bertugas menjaga bekas KM Melaka Rahim Tambi Chik...baru ada akai....

5 comments:

  1. salam,
    tempat aku pun ada polis kahwin 2,tak dak tindakan apa2 pun?

    ReplyDelete
  2. Polis kerjanya menjaga polisi..
    Polisinya.. wanita perlukan lelaki..
    Tindakan Polis ni tak salah dari segi polisinya..
    Wakaka..

    ReplyDelete
  3. Salam sahabat,
    Apa maksud tuan letakkan gambar di atas.
    Mereka dipilih dalam Muktamar... dan mesyuarat JK yang dipilih dalam muktamar.
    Pada saya , sesiapa yang meminta mereka letak jawatan adalah orang yang menolak muktamar. Bagi saya orang tersebut lebih layak memilih parti lain dari PAS!!!!.
    Hormati pemilihan muktamar..tak puas hati tunggu 2 tahun lagi cadangkan pemimpin baruuuu. maaaf. itu akhlak dalam jamaah!

    ReplyDelete
  4. Apa komen PAS bila parti kafir DAP menghina presiden parti Islam PAS??? Adakah ahli-ahli pas semua sudah tak ada te*** dan penakut.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari