boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 21, 2009

Makluman Buat Para Pengunjung...

Salam Sejahtera...

Pada pagi ini aku nak ke Sunga Petani, UITM Merbok ambik anak aku yang ketiga bawa balik.. ia dah tak mau belajar undang-undang.. nampaknya tak adalah generasi aku yang akan jadi pemgamal undang-undang..nak buat macam mana dia dah tak mau bila dapat tawaran lain..

Selepas itu balik nanti aku cadang nak makan kenduri di Pancur Pantai Remis.. ada seorang kawan yang baru nak menikah, kenduri kawinnya.. kena pergi, dia sendiri mai hangtaq kad jemputan kad aku.. hak macam ni aku tak boleh tolak.. kena pi..

Oklah.. sehingga ketemu lagi tolong-tolonglah doakan aku selamat pergi dan selamat balik kerumah.. sehingga ketemu lagi.. Isnyaallah. Wassallam..

Buat blogger W/Fauzudin, terima kasih kerana SMS pepagi ini.. tak ada berita terbaharu BOSS.. kalau ada mesti update punya.....

7 comments:

  1. salam MM. moga selamat pergi & balik. kita cuma boleh dorong anak, tapi yang nak tempuh tu depa.. moga anak tu tetap berjaya dlm bidang yg dia pilih. lagipun, profesionalisme itu wujud dlm semua bidang. yg penting depa minat, komited dan sukses.

    ReplyDelete
  2. Gua doakan lu selamat pi selamat mai.... Semoga Allah S.W.T merahmati perjalanan lu... amin

    ReplyDelete
  3. salam...
    ok gak tu...
    nanti MM dok bergaduh ngan anak lak pasal undang2...baik belajar benda lain...
    moga selamat perjalanan dan diberkati hendaknya

    ReplyDelete
  4. biar la kita beralah dengan anak....dia berhak apa menentukan masa depan dia..

    SELAMAT HARI BAPA bro...........

    ReplyDelete
  5. Manjungmari aku harap kau dapat buanglah iklan kat atas tu..tuduhan anda sangat melulu...mereka tersebut sebenarnya belum terbukti bersalah...mana dokumen2 mengenai UG yang telah disediakan oleh mereka...jika sekalipun anda tidak boleh menerima pandangan mereka tetapi sebagai seorang yang mengaku Islam kita tidak boleh mengaibkan orang lain dan mengajak orang bersubahat dengan kita...kelak Allah akan menyempitkan hidup anda...yang lepas tu sudahlah...aku menegur atas sedikit iman yang Allah kurniakan kepada aku..

    ReplyDelete
  6. Belum terbukti bersalah?

    Apa cer kes bertemu dalam gelap lepas PRU12 yg lepas? Mula mula buat buat innocent, siap nak saman lagi sapa yg buat 'fitnah' tu. Tau tau pak lah yang bukak citer......apa diorang berdua nak jawab?

    Tak dengar pun terbit dari mulut mereka ni perkataan "minta maaf". Apa, susah sangat ker nak menyebut perkataan ni? Ego tinggi sangat. Mahfuz pulak yang terpaksa minta maaf walaupun dia tak tahu apa apa.

    Minta Maaf, itu jer.

    ReplyDelete
  7. salam Bro MM,

    Semoga selamat sampai dan kembali lagi untuk menulis blog.

    Kalau di pk mendalam terasa rugi jugak anak x hendak meneruskan pengajian dalam undang2. Rugi sumber seorang anak kepada pejuang untuk menegakan keadilan suatu hari nanti.

    Apapun mungkin ada hikmah disebalik peristiwa ini. Apapun teruskan menulis dengan keberanian dan fakta yang terkini. Daulatkan Islam dan pertahankan wahana parti untuk selama-lamanya.

    UMNO dan PAS x kan bersatu selagi dasar perjuangan tidak selari.

    aisal

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari