boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 3, 2009

Muktamar PAS 55 - MSO merapu lagi...(2)

Salam Sejahtera...

Penulis/Blogger cari makan MSO pepagi lagi hari ini mula dengan cara lain sikit... Baca di SINI. Kali ini ia menulis cara puji anak sindir menantu.

Tetapi walau apa cara sekali pun nawaitu utama dia ialah Datu Husam pasti kalah.. itu yang menjadi topik utama dia... nafsu dendam amarah dia terhadap Dato Husam tak pernah surut dan padam akibat dari ketamakan nak makan komisyen projek kambing.

Kalau semalam dia memuji dulu Dato Husam kemudian selepas itu baru belasah, tetapi pagi ini dia tidak sentuh nama Dato Husam, MSO lebihkan fokus kepada Hj Mat Sabu, ia cuba nak alih pembaca kepada Hj Mat Sabu.

Terlalu tinggi ia menyanjungi Mat Sabu, nampaknya sukalah blogger Cenangau kalau calun idamannya di puji habis-habisan oleh MSO. 

Aku tak nafikan semua itu, ketiga-tiga calon semuanya ada keistemewaan dan pengalaman masing-masing, kalau tidak masakan dapat pencalonan dari kawasan-kawasan, cuma aku nak tanya sikit, PAS yang akan datang akan mengambil alih tempat UMNO untuk kepentingan Islam, orang Melayu dan semua rakyat Malaysia. PAS for All.

Apakah cukup dengan sifat berani, dan berpengalaman luas dalam perjuangan Parti, tidak... PAS yang akan datang nak memerintah Malaysia.. kita kena ada pimpinan yang terlatih dari segi Islamnya dan gerakkerja dalam pentadbiran... kita mesti nilai dari semua aspek... Untuk memerintah negara calon yang layak bagi aku hanyalah Dato Husam... tak perlulah aku nak cerita segala resume mengenai Dato Husam, semua orang dah tau....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari