boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 7, 2009

PAS parti autokratik, hipokrit dalam perjuangan...

Salam Sejahtera...

Tajuk atas tu bukan aku saja-saja gatai nak tulis diatas tidak puas hati ku selama ini... tapi ini adalah cetusan rasa hati dari NGO SIS. Baca di mstar..

Bagi aku adalah kurang tepat bila usul yang dikemukan oleh Kawasan Kuala Selangor... pasai apa... SIS tu sapa ahlinya.. taiko-taiko belaka.anak-anak perempuan sapa yang jadi ahlinya.. hangpa ingat Pengerusi Mufti Semalaysia Tan Sri Dato Dr SS Harus sani berani nak keluar fatwa lebih-lebih... semalam dah dapat pingat Tan sri... Agong yang bagi..makin bertambah haruslah nampaknya... kalau belah PR haram.....

Apakah UMNo nak setuju haramkan SIS... buang masa, rugi air lior dok bincang hal tu... bagi aku adalah yang terbaik kita jatuhkan dulu badan Induk segala pertubuhan NGO haram dan halal iaitu UMNO... itulah saranan dan idea calon Edorgan... tapi nak buat apa... 480 perwakilan nak kan Ulamak.. jadi Pemuda PAS eloklah bermuzakarah dengan Pemuda UMNO seperti yang disarankan oleh Khairy.. baguihlah... nanti masukkan dalam agenda muzakarah... haramkan SIS.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari