boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 2, 2009

MOHON MAAF !!!!!

Salam Sejahtera!!

Gambar ni aku ambik dari blog Kick De Fella... silalah hangpa baca dan fahami keseluruhan intisari cerita dalam tu....

Kalau sapa yang tak berapa jelas.. tak ada masaalah.. boleh pakai spec mata, yang penting nampak jelas dan faham... isi kandungan cerita.....

Aku cuma nak ambik satu cerita saja.. cukup... Oii mangkok.. sabaq la... aku tak habis nak cerita... tak ku lapaq dah nak kempen untuk Dato Husam tu... dah banyak blog untuk kempen kat dia... Insyaallah, kalau Allah izinkan dia menang, maka pada 7 Jun nanti Timbalan Presiden lah dia... Dahhh aku dah melalut lain dah... 

Dari cerita dalam gambar ni aku nak tanya hangpa... sapa yang minta maaf tu, pasai apa dia minta maaf...
OKlah.. aku tanya aku jawab...padan muka hangpa...
Yang minta maaf tu orang UMNO.... pasai apa dia minta maaf... takut kena sama dengan Husam... jadi minta maaflah...kurang-kurang pun settlelah kat dunia... kat akhirat nanti lain cerita... situ mahkamah Allah sure adil....punya...

Di sini aku nak tanya kat saudara-saudara seperjuangan ku semua... apakah kita sanggup meminta maaf kepada sesama kita setelah kita melakukan kesalahan sesama kita dalam jemaah?!!!

YB Norzula Md Diah minta maaf sebab takut kena saman... OK.. takut hukum kat dunia.. lantak pi dia... Tetapi kita yang berjuang atas nama Islam.. ada juga diantara kita yang menyakiti antara satu sama lain,,, tambah pulak waktu ni pemilihan ni muktamar ni... tak kiralah Ustaz, ka Ulamak ka.. apa hangpa ingat Ustaz ada imuniti dengan neraka ... sorry Yob... sama saja......

Jadi termasuk dengan diri aku sekali yang asyik dok maki hamun aja... sama-sama fikiaqlah.. pakah kita ini dah bersedia untuk........

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari