boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 24, 2009

MSO - Tetap Terus Menghentam PAS Kelantan..

Salam Sejahtera...

Kalau sebelum ini pelesit MSO dok menghentam TGNA, tetapi kali dah ke lain pulak arah tujuannya, tetapi apa pun TGNA tetap juga kena sebab beliau adalah Pesuruhjaya PAS Kelantan..

Si MSO kali ini menulis Bagaimana Peruntukan Kepada JPN Diagihkan . Lihat pada tajuk sedap bukan main, tetapi bila membaca rupanya dalam madu ada racun rupanya.. Racun yang ditaruh untuk membunuh PAS kelantan.. Dendam kesumat akibat dari projek Kambing masih belum hilang, yang heran dan keliru kenapa ada hamba Allah ahli PAS kelantan sanggup pi mengadu pada MSO mengenai masaalah yang berlaku dalam PAS Kelantan, kalaulah benar seperti yang dicerita oleh MSO. tetapi percayakah hangpa apa yang diceritakan oleh MSO, aku tobat tak percaya, bagi aku ada boneka UMNO dalam PAS yang tukang bawa cerita tersebut, moga-moga harapan mereka PAS akan mengalami masaalah untu menghadapi PRK DUN Manik Urai.

Apa pun dalam benak MSO setiap hari kalau boleh mesti ada cerita buruk mengenai kerajaan negeri Kelantan ataupun paling tidak PAS Kelantan, apakah PAs negeri lain tak bermasaalah, kenapa beliau tak mengulasnya... kenapa kejadian ketidakadilan dalam Mukatamar yang lepas seperti yang dibahas oleh YB Khalid Samad tidak ditulis dan diulas dalam blognya... balik-balik cerita calon Timbalan Presiden PAs yang kalah juga yang diulas... jadi hangpa sendirilah mau fikir akan betapa busuk hatinya manusia yang bernama Mohd Sayuti Omar kepada pimpinan Kerajaan Negeri Kelantan dan PAS Kelantan.

9 comments:

  1. hairan kenapa PAS tidak ada mengambil sebarang ketetapan berhubung MSO ni. sedangkan dengan utusan malaysia pun PAS boleh membuat bermacam statement, kenapa MSO ini tidak pula?

    atau sememangnya ada boneka UMNO dalam PAS yang bergantung pada MSO ni?

    ReplyDelete
  2. Abgjoe..

    Tu yang saya dok hangat sangat.. kenapa tidap diambik tindakan.. Akhbar Siasah pun MSO punya, orang PAS juga yang tukang beli..

    ReplyDelete
  3. MM,

    itu namanya perhubungan simbiotik.

    antara MSO dengan sapa ye?

    ReplyDelete
  4. MSO ni sudah membakar jambatan dengan Husam. Oleh kerana Husam adalah Ahli Pas Kelantan, jadi tempiasnya terkena ke Pas Kelantan sekali.

    'Kalau Husam dah aku tak suka, dengan Pas Kelantan sekali aku tak suka'--mungkin itu dalam hati dia.

    Dialah sumber gambar fitnah yang mengatakan Husam mandi di kubur.
    Yang best, SU Pas suruh ahli Pas hanya percaya pada berita harakah dan siasah(milik MSO).

    Apakah yang tersirat disebalik semua ini?

    ReplyDelete
  5. Bro MMM kita kempen lak turunkan MSO dari akhbar siasah

    ReplyDelete
  6. lor... sape la yg gatal duk baca garapan mso tu. xpayah buka blog mso nih. boikot jer tulisan dia. dia tulis cenggini hanya utk mendapatkan hits jer. nk cari makan. makin tinggi hits dia, makin meroyan la org tua ini tulis blog. so, mulai skang BOIKOT MSO!!!!

    ReplyDelete
  7. Orang melayu/Islam harus sedar PAS bukan lagi parti yang memperjuangkan Islam.

    Perjuangan PAS hari ini se mata2 untuk berkuasa. Nik Aziz, Hadi Awang, Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang semuanya ber cita2 untuk ke Putera Jaya.

    Perjuangan Islam dalam PAS sudah terkubur apabila PAS sanggup bersengkokol dengan DAP.

    DAP serpihan dari PAP yang memerintah Singapura sekarang. Prinsif parti itu ialah menyamaratakan semua kaum dan bangsa.

    Tetapi lihat sekarang, apa dah jadi kepada melayu Singapura, melayu Singapura sudah kehilangan kuasa politiknya secara total.

    ReplyDelete
  8. Tok Gajah dah kena tembak dengan ubat pelali Pas.

    Sekarang ni tgh mengamuk, 'menggila' langgar semua apa yg ada depan mata, pasal sakit sgt, pungkoq kena tembak.

    Sat lagi senyap la tuh.

    ReplyDelete
  9. MM, aku sejak MSO dok kempen dlm blog dan dok projek Nasa dlm siasah, aku dah boikot siasah. Harakahpun dlm pertimbangan aku utk diboikot. Keluaran isnin lepaih aku bagi chance lagi sebab hal UG ni tak selesai lagi masa tu. Keluaran jumaat ni kalau isi dok macam tu, harakahpun akan diboikot macam siasah, utusan dan berita harian. Aku boikot bukan kata tak beli, tengokpun aku tak mau.

    tok gajah ni bangsa bangang, kalau dia kata hal ni kat orang melayu singapura, depa gelak kat dia sampai bergulin2 sebab bunyi lawak habis...

    tok gajah bangsat, kalau dah 50 taun dok perintah tak boleh buat orang melayu hebat dan tak heran nak bersaing dgn bangsa lain, bermakna umno tu palat, useless, bangsat. so you tok gajah go to hell with your argument and your umno the shit.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari