boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 21, 2011

Gambar-gambar bukti Mahyiddin Yassin tolak 1Malaysia..

Pepatah Melau Cina , Cakap tak serupa bikin.... Hangpa perati gambar blog dibawah ni,,, Nama blognya 1Malaysia... tetapi apa yang disiarkan gambar-gambar di bawah langsung tak menepati ciri-ciri 1Malaysia... Semuanya ciri Melayu gerombolan.......











Ada sesiapa yang terpandang logo 1Malaysia,,,, tak adakan....Ini bukan fitnah,,, Kenyataan.... bro... sumber dari suasana-bergambar-tpm-di-terengganu.






7 comments:

  1. dia dah ada slogan sendiri masa dia jadi PM nanti (kalau sempat la) slogan dia mari jual tanah pada singapore

    ReplyDelete
  2. Save budget la tu bro..nnt kalau buat logo besar2 lu cakap pakai duit rakyat pulak bro..tak buat mesti lu ckp masuk poket tpm pulak bro..tp kalau masuk poket lu..lu senyap jer bro..

    ReplyDelete
  3. Salam saudara manjung mari..sy just nak bagi pendapat,maaflah kalau apa yg saya katakan ini akan menyinggung hati saudara..saya lihat saudara minat berpolitik (tak kisah kerajaan @ pembangkang) dan mungkin ada potensi utk menjadi tokoh politik..sy cadangkan agar saudara meningkatkan tahap pendidikan saudara hingga ke phd..dan dapatkan gelaran Doktor (Dr) dalam bidang sains politik dan kemasyarakatan..sbb..bila saudara sudah dapat gelaran tu..apa yang saudara tulis..saudara buat..pasti orang akan lebih percaya..terpengaruh..tp kalau saudara sudah ada gelaran tu sekarang..sepatutnya saudara paste kat blog nie..kalau saudara tak mampu..PTPTN kan ada..pastikan bayar lepas pinjam..kurangkan blogging..tingkatkan ilmu..sbb apa yang saudara perjuangkan nie utk rakyat kan..masa tu..sapa2 yg blame..condem saudara dlm blog..dgn bangga dan mudah saudara boleh ckp..(Lu sapa beb nak sound gua..gua ada Dr..lu apa ada?)Zaman sekarang org berlumba-lumba utk berjaya dlm akedemik..wahyu pertama yang diturunkan pun suruh nabi muhammad baca (3 kali kalau tak silap malaikat suruh baca)..dan ibnu sina baca buku sampai 40 kali utk fahamkan sesuatu..dulu saya pun aktif berblogging juga..tp buang masa..tapi saya rasa baik saya belajar..insyaallah,tak lama lagi capai cita2 saya dgn izin Allah..insyaallah saya akan aktf semula..Saya sarankan juga akan kawan2 saudara sama2 menimba ilmu..demi bangsa,agama dan negara..saudara pilih jalan yang betul..sbb jalan tu saudara yanhg pilih sendiri..jalan kejayaan..atau jalan kegagalan..mungkin pendapat saudara dan idea yang banyak nie saudara dapat buat assignment yang baik..dan dapat jawab kuiz dgn final dgn mudah..seterusnya jadi best student..saudara tak mahu ke macam tu?harap saudara boleh komen..-rakan maya-thanks

    ReplyDelete
  4. 1 malaysia akan kojol bersama najib seperti mana matinya Islam hadari dulu

    ReplyDelete
  5. Maaf saudara..saya nak tambah lagi satu..berkenaan motivasi,cuma nak uji saudara sahaja..kalau saudara boleh buat..bermakna saudara menjadi seorang yang berjaya..mudah sahaja..kalau saudara pakai jam ditangan kiri,mulai hari ini..cuba pakai di tangan kanan..berapa lama saudara mengambil masa utk sesuaikan diri..begitulah disebaliknya..ini bagi menguji sama ada saudara boleh berubah atau tidak..kalau saudara mampu buat..saudara mampu mengubah segala-galanya..jangan lupa byk2 baca buku motivasi..ingat apa wahyu pertama?-rakan maya..thanks

    ReplyDelete
  6. Anoni 6:12...

    Aku tak pakai jam... jam aku yang aku ada... ada yang rosak,, ada yang habis bateri....

    Yang aku guna ialah HP sebagai jam dan juga torchlight......

    ReplyDelete
  7. Maaf saudara..saya memang dapat mengagak..itu lah jawapan saudara..sbb student2 saya ramai yang selalu bagi jawapan mcm nie..takpa lah..saudara boleh beli yang baru kan..selalu rosak sebab saudara mesti pakai yang murah..cuba beli yang mahal...kalau nak rosak pun..lambat agak nyer..ingat saudara..benda yang mudah nie kalau saudara tak mampu buat..susah kan saudara?takpalah..kalau tak mampu beli yang mahal..saudara cuba menulis guna tangan kiri..sampai saudara biasa..kalau tulisan saudara sama dgn tangan kanan..saudara sudah berjaya..-rakan maya-thanks

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari