boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 5, 2011

Berita dari gambar ..kisah kematian jurugambar Bernama..

Salam Sejahtera....

Kalau sesuatu perkara yang janggal kita kena tegur, bagi tau... itu saja yang mampu aku lakukan.... sebelum ini aku ada posting hebat-gambar-najib-menjadi-imam.

Ingat kut selesai sudah perkara sebegini, rupanya ada lagi, dan kali kali bukan Najib keseorangan, bah kan ramai lagi termasuk Menteri yang dok jaga agama selali,,, gambar-gambar ni aku rimbat dari blog UMNO, jadi keaslian gambar tak perlu dipertikaikan.... 4 keping gambar aku paparkan,, supaya kita dapat menilai bersama... kut-kut mata aku ni tersasar pandangan.....

Kalau rasa tak jelas boleh double klik pada gambar untuk bagi besar dan lebih jelas....



Dari gambar diatas, paling jelas kelihatan dari kanan belakan tok imam ialah Jamil Khir, Najib, Muhyidin, Zahid Hamidi dan dua orang lagi yang tak aku kenali... Baguihlah pemimpin negara kita nak ke hadapan,, tetapi apakah mereka ini berani kehadapan jika berada di Somalia, ada berani ka....



OK, cantik... mereka sama-sama mengangkat takbir ratul Ihram, selepas imam melakukannya.... OK... tetapi dari sini cuba perhatikan selepas Jamil Khir kenapa kosong tak ada orang... saf hadapan sekali oooooo...


Dari pandangan sini cuba peratikan.... betui atau tidak.... kosong selepas jamil Khir.....


Kenapa boleh jadi begini,,,, Tok Imam fail.... kenapa tak peratikan jemaah dibelakangnya.... Jamil Khir lagi la... 10 kali fail (gagal) kerana tiada jemaah disebelahnya.... apa ni.... Menteri agama apa macam ni, perkara-perkara sebegini pun tak boleh selesai, apa lagi nak jaga masaalah Murtad, huduh dan sebagainya......


OK ada lagi satu kisah,,, hairan juga aku mengapa seorang lagi Menteri tak kelihatan semasa Solat Jenazah tak nampak muka pun.... sedangkan ia sepatutnya kena ada, sebab aku terpandang dalam kaca TV dia ada.......



Rupa-rupanya ia ada dalam gambar ni.. kat bawah ni....



Dia ambik peluang kat sini... syarat kena duduk kat depan juga....mewakili kumpulan songkok hitam....... bersangka baik bro.... mungkin ia tak boleh sembahyang jenazah sebab datang bulan agaknya.... jadi ambik bahagian baca talkin pun jadilah.... yang penting promosi diri bro......

3 comments:

  1. tengok 3-4 kali muka mcm aziz satarrrrrrr daaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Tobat Aku Benci UMNOSeptember 5, 2011 at 9:55 PM

    yah yah.... ada chance jadi calon umnGoK pru 13 nanti.....

    ReplyDelete
  3. Pasal apa Rais Yatim tak dapat bersila di kubur tu?Orang lain semua bersila.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari