boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 27, 2011

Gambar siapa disebelah Zahid Hamidi...

Salam Sejahtera..
Terkejut sekejap bila aku terpandang gambar Zahid Hamidi dengan seorang mamat disebelahnya.....apa sebab dan apa kaitannya tetiba gambar tu ada bersama.....



Ko orang boleh klik kat peraktoday. Untuk baca cerita sepenuhnya...

Setelah aku ingat-ingat seketika,, rupanya gambar mereka berdua tu asalnya dari pengakuan-zahid-hamidi-mengenai-blogger. Untuk kepastian,, kalau tak percaya lagi ko orang pi check kat google emej dengan nama tmzahid,, akan bertemu atau klik saja http://www.google.com.my/,

Bukan aku nak kira nak sangat sebab bila dah masuk dalam alam maya,, sesiapa pun boleh guna,, cuma yang aku hairan,, inikah standard laman web yang ada kaitan dengan kerajaan negeri Perak, yang menyiarkan berita-berita untuk rakyat...

Mungkinkah tuan empunya diri sendiri yang paparkan gambar tu yekk.... Tak apalah,, OK lah tu... aku tolong paparkan lagi besar gambar dia..... kasi orang kampong aku popular.. Dia orang Kamunting,, aku orang Air Putih,, bukan nya jauh pun....











4 comments:

  1. mcm haram jaa aku tengok taipingmali ni. tengok muka pun dah tau... muka kebuloq duit.

    ReplyDelete
  2. Jealous kau manjungmari.......ada yang kau tak dapat ni......ManjungMari betul ke kau dari manjung? Setahu aku orang manjung original mana ada? Atau kau orang Batu Kurau? Ha ha.....ntah daftar ngundi kat mana pun tak tahu. Ntah ntah tak daftar kot.....tong kosong kau manjungmari.

    ReplyDelete
  3. Pukimakau kul 11:50

    Kalau MMM tong kosong awat hang layan...provokasi bangang MM ni...hang pun macam Taiping Mali bodoh punya melayu.

    ReplyDelete
  4. aduk batang konek ku amat kerasSeptember 28, 2011 at 3:02 PM

    semua sama jeee

    melayu bodoh

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari