boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 12, 2011

Generasi Anak Keling memang keturunan pembohong...

Posted by Aspan Alias

Tulis sejarah negara versi baru - alang-alang berbohong, bohong betul-betul

Majlis Professor Negara (MPN) telah mengeluarkan kenyataan yang negara kita tidak pernah dijajah oleh mana-mana penjajah dan negara hanya menjadi ‘protectorate state’ kepada British. Kita baru sahaja merayakan ulang tahun kemerdekaan yang ke-54 pada tanggal 31 Ogos yang lalu, tiba-tiba ada pihak menyatakan secara formal yang Malaya dan Malaysia tidak pernah dijajah.c

Professor Zainal Keling menyatakan kita hanya sebuah ‘protectorate state’ bukan tanah jajahan British. Kalau apa yang dinyatakan oleh MPN itu benar maka kerajaan khususnya UMNO mesti secara jelas dan formal membuat kenyataan resmi yang negara kita adalah seperti negara Thailand yang tidak pernah di jajah.

Kerajaan kita mesti membuat kenyataan resmi serta memberikan kefahaman kepada rakyat penaklukan Jepun ke atas negara kita dahulu itu apa dia jika itu bukan penjajahan. Ini merupakan kenyataan yang amat serius dan ianya perlu mendapat respon yang cepat dan jelas terutamanya dari Perdana Menteri kita Dato Seri Najib Tun Razak.c

Jika benar negara kita tidak pernah dijajah kerajaan wajar membatalkan cuti umum yang di wartakan kerajaan bagi mengingati ulang tahun kemerdekaan kita. Tugu negara juga wajar diruntuhkan kerana kita tidak pernah berjuang untuk mencapai kemerdekaan.

Cogan kata yang melaungkan ungkapan Merdeka dalam media masa perdana semasa minggu sambutan perayaan ulang tahun kemerdekaan itu harus di buang dan tidak boleh disiarkan lagi.

UMNO lebih-lebih lagi harus membatalkan secara resmi sebagai sebuah parti yang tidak pernah membawa kemerdekaan dari penjajah kerana negara kita tidak pernah dijajah oleh British atau mana-mana kuasa asing dalam sejarah kita.

Kerajaan kita wajar mentauliahkan Professor Zanal bin Keling untuk menulis sejarah baru negara dan kerajaan wajar membatalkan buku teks sejarah yang dibaca oleh kanak-kanak sekolah dan mahasiswa di setiap Universiti dan bermula dengan pelajar di bawah kelolaan Professor Zainal Keling.

Kerajaan wajar hanya mengiktiraf tulisan sejarah oleh Professor Zainal Keling dan biarkan beliau menulis apa-apa sejarah tentang negara kita. Jika itu caranya UMNO dan BN untuk mengekalkan kuasa, buatlah apa yang mereka suka tentang sejarah negara kita.

Jika kita bersetuju untuk menulis sejarah yang baru bagi negara saya mencadangkan juga bahawa UMNO bermula pada tahun 1988 kerana UMNO ini tidak pernah berjuang untuk kemerdekaan negara kerana negara kita tidak pernah dijajah seperti yang dinyatakan oleh Professor Zainal Keling itu.

Bila MPN dan Zainal Keling diberikan mandat untuk menulis sejarah baru negara saya ingin mencadangkan kepada beliau bahawa sebelum Februari 1988 UMNO tidak pernah wujud supaya rakyat yang seperti saya ini tidak dapat berkata-kata apa-apa lagi.

Asalkan sahaja UMNO terus memerintah tulislah apa-apa sejarah mengikut selera yang sedap bagi UMNO. Apa yang kerajaan perlu lakukan sekarang hanyalah memohon maaf kepada semua rakyat yang telah diberikan sejarah negara yang salah selama ini.

Sementara kita dapat buku-buku sejarah yang baru yang akan di tulis itu saya mencadangkan supaya kerajaan mengumumkan satu tarikh untuk memberitahu rakyat bila buku sejarah baru untuk negara itu ditulis dan diterbitkan.

Buat sementara ini beri arahan kepada semua sekolah dan institusi pengajian tinggi supaya memberhentikan membaca buku sejarah yang ada pada hari ini supaya arahan itu juga boleh dicatatkan dalam penulisan buku sejarah yang akan di tulis oleh Professor Zainal Keling nanti. Beri juga arahan kepada Professor Ramlah Adam untuk membantu Professor Zainal Keling dalam ‘mengarang’ sejarah baru untuk negara.

Kalaulah itu kehendak pimpinan pada hari ini buatlah sesuka hati mereka asalkan mereka puas dengan kuasa dan seterusnya menyalahgunakan kuasa itu terus terusan. Kalau boleh digubal undang-undang untuk mencegah rakyat dari menyebut kandungan lain dari sejarah yang di tulis oleh Zainal Keling tadi.

Jangan lupa untuk pastikan Malaysia keluar dari commonwealth kerana commonwealth itu adalah satu persatuan yang dianggotai oleh bekas-bekas tanah jajahan British. Malaysia juga harus menarik diri dari sukan Commonwealth dari sekarang kerana sukan itu hanyalah untuk ahli-ahli sukan negara-negara bekas tanah jajahan British di seluruh dunia. Jika kita tidak pernah dijajah apa perlunya kita menyertai Commonwealth dan sukannya selama ini?

Pastikan sejarah yang akan diperbaharui itu sama seperti sejarah negara Thailand yang juga sebuah negara yang tidak pernah dijajah.

Selepas ini Professor Zainal Keling akan mempunyai tugas yang terpenting untuk negara. Itu pun yang beliau mahukan kerana beliau begitu sibuk akhir-akhir ini untuk menjadi orang penting kepada negara kita.

Oh ya, kalau boleh jangan lupa tulis dalam buku sejarah baru nanti yang Mohamad Sabu itu sejak lahirnya adalah seorang komunis.

Alang-alang berbohong, berbohong betul-betul.


Link saya-cadangkan-negara-tulis-sejarah.

6 comments:

  1. gelaran bapa kemerdekaan yg diberi pada TAR lucutkan sekali. gantikan dgn bapa talibarut british!! haaaaaa! baruuuuuuu best!

    ReplyDelete
  2. Nama pun Kling..keling + mamak pedukang walaupun berlainan kasta adalah satu spesis!.....
    Sejarah dah pun tunjuk jenis bangsa KELING ni yang melingkupkan kerajaan MELAKA..dah memang jadi darah daging keturunan KELING@MAMAK PEDUKANG yang berselindung di sebalik agama ISLAM.

    Satu lagi...UMNO semakin LINGKUP dangan adanya KELING-KELING yang mengaku Melayu..mangkok hanyut macam....RIZAL MERICAN..AZEEZ..KADEER.semua nama tu pelingkup bangsa Melayu

    ReplyDelete
  3. "Generasi Anak Keling memang keturunan pembohong..."

    Apa kata si Luncai pulak?

    ReplyDelete
  4. Propeser kangkung aka insipidus khoo dan gerombolan propeser
    dalam majlis propeser no otak tak faham undang undang
    yang direka dek british dulu.

    Advice dari British Resident Untuk raja raja
    ----------------------------------------------------------------

    semua undang undang negeri membekalkan hak untuk resident british memberi nasihat kepada sotan yang memerintah.

    Yang istimewanya nasihat yang diberi tak bolih ditolak olih raja.

    Di dalam hal ini prof Shad Faruqi -Consti tutional Law expert
    bolih dirujuk untuk terangkan implikasi undang undang tentang advice [nasihat] yang diletakkan dek advisor omputih

    Jadi nasihat yang diberi dek tuan omputih tu adalah law yang mesti
    dipatuhi olih sotan.

    Pahe ke si gerombolan propeser insipidus koo
    dan geng geng nya di majlis propeser itu

    implikasinya
    -----------------------

    bila sotan diperintah ikut nasihat sebagai satu law keatasnya- maknanya mereka hanyalah orang suruhan omputih aje-
    kuasa mutlak ada kat tuan omputih

    bagaikan kata orang perak sotan bergaye aje-

    bior pape asalkan
    bergaye jadi thema hidup mat mat sotan dan macai macai nya

    bos sotan ialah tuan resident omputih -walau pun mereka digelar
    advisor. Didalam konsep ketuanan mereka adalah tuan
    pada sotan yang memerintah.

    Jadi mat mat propeser semua kena jelaskanlah aspek undang undang
    yang melibatkan sistem pemerintahan raja melayu di negeri yang
    beraja melalui akta akta yang dibuat olih omputih pra merdeka

    Konklusi
    ---------------

    kepada majlis propeser , mesej sya janganlah jadi propeser buntut
    yang akan digelakkan olih semua .


    Yang negeri melayu adalah dibawah jajahan omputih adalah matter of law
    bukan hal sejarah kangkung yang tuan nak tonjolkan



    kkk

    ReplyDelete
  5. banyak2 keling...zainal keling dam madet kutty keling paling celaka forever..

    ReplyDelete
  6. Lu orang semua cilaka mampos masuk neraka asik dok kutuk orang dasar keturunan korang dari anak haram termasuk penulis blog ni..... pas setan pkr anak haram>>> hidup umno

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari