boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, September 3, 2011

Gambar ni ada kaitan dengan cerita ni...

Salam Sejahtera,,,,

Sebelum ini kamera buruk aku ni tak biasa membantah apa yang gunakan untuk mengambil gambar,,, walaupun gambar yang aku ambik dari kaca TV, ia tak pernah membantah atau memboikot, buktinya gambar yang aku tulis dientry lelaki-ni-kena-tipu-dengan-artis,

Cantik elok gambarnya, tak seperti gambar dibawah ni, entah apa sialnya aku pun tak tau, sampai kamera aku pun tak sanggup nak melaksanakan tugasnya... ...................



Nasib baik aku tak delete lagi gambar ni, walaupun dah 3 hari lebioh dah gambar ni aku ambik,,, malas aku nak story kisah gambar ni,, tup-tup terbaca ada hamba Allah yang masih nak puji dan membodek kipas mengipas mengenai gambar ni... Hangpa pi baca sendiri kat apa-ke-jadahnyer.



No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari