boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 6, 2011

Kepala Hotak Hang la Najib...

Salam Sejahtera..

Senang-senang ia keluar arahan jangan tuding jari,,,, maksudnya tu jangan tuding jadi kat dialah tu,, sebagai Presiden UMNO, kepala hotak hang.. habis tu nak tuding jari kat sapa lagi,,, kat Arwah Mat Indera....





Oii dah berapa ramai rakyat Malaysia yang meninggal dunia masih belum terjawab....

Adik Amirul Rasyid ditembak Polis di Shah Alam..

Kugan mati dalam tahanan polis,

Teoh Beng Hock mati akibat perbuatan anggota SPRM

Pegawai Kastam Ahmad Sarbini mati akibat perbuatan anggota SPRM

Ahmad Baharudin semasa perhimpunan Bersih akibat perbutan FRU,

ramai lagi yang tak dapat aku catatkan......

Dan terkini kat Arwah Noramfaizol,,, oii itu terang-terang UMNO punya program, Putera 1malaysia dengan Bakti... bila kawan tu dan arwah masing-masing kelam kelibut.... jangan tuding jari...kepala hotak hang..jangan jadi Perdana Menteri la itu macam kalau tak tahu nak bertanggungjawab....



.

4 comments:

  1. Sabar Tuan.. Sabar...

    Selamat Hari Raya..

    ReplyDelete
  2. zaman skrg org bercakap tak da akal. tahu maki je.nampak luaran baik. tapi hati sebusuk2 najis.maki2an bukan cara terbaik nasihat orang. tak waras

    ReplyDelete
  3. bro, orang dah jadi arwah tak yah la nak ungkit2 lg.. kita ni asyik nak menyalahkan sesama sendiri.. tak sedar2.. cha ya nun alif tu dok tepuk tangan je.. gua nampak PAS pun BANGGANG, UMNO pun BODO.. Jd jangan la tunjukan lagi kebanggangan dan kebodohan kita orang melayu kat cha ya nun alif, bangsa yg memang nak kita bercakaran dan terlingkup!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas umno 2 kali 5 cakap tak serupa bikin...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari