boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 1, 2011

Kantoi - Gambar pemimpin-pemimpin PAS yang terlibat dengan Parti Komunis..

Salam Sejahtera...

Komunis-komunis........siapa yang berkepit dengan komunis........

AHLI Majlis Tertinggi UMNO Malaysia, Datuk Seri Noh Omar (kanan) berbual mesra dengan delegasi Parti Komunis China yang diketuai oleh Huang Xianyao (dua dari kiri) yang turut hadir pada Perhimpunan Agung UMNO ke-61 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur, 20 Okt. - Utusan/SAIFUL BAHARI ASHARI













2 comments:

  1. mm

    selamat hari raya

    mohon siarkan komen saya

    saya penyokong PR

    saya kurang senang dengan statment mat sabu
    biar apapun yg disangkalkan olehnyer

    harap adalah sesiapa sudi nasihatkan dia janGAN bermain dalam hal polis/tentera semasa zaman penjajah..cubit peha kiri peha kaNAN pun rasa sakit..SAYA TERUS TERANG SAYA ASKAR.ARAH BAPA ASKAR..IPAR SAYA ASKAR

    dlm konteks dia kata polis DULU POLIS penjaJAH makna kata askar pun askar penjajah jugaklah..walaupun askar dulu adalah RAMD namun penjajah masih pegang askar dulu

    saya ni ibarat penyokong PR laksana SEMUT MERAH yang Apalah sangat orang nak ambik berat tentang komen saya

    saya harap kalau nak raih banyak undi kat PR harap MAT SABU atau sapa2 saje jangan libatkan polis/atm dan ungkit zaman penjajahan british

    kita nak banyak sokongan bekas polis/atm dan seluruh rakyat Malaysia nak tumbangkan REJIM ZIonins yg didokong oleh kerajaan@
    BN

    WALLAH HI

    BIAR APA PUN ORANG PERKATA TENTANG STATEMENT MAT SABU..NAMUN NAK PANGKAH DACING..TIDAK SEKALI KALI

    ReplyDelete
  2. aku sokong komen hang di atas, sebab ayah aku juga polis masa belum merdeka. tapiaku tahu derita ayah aku masa komunis, namun apa yang berlaku sekarang aku rasa kita masih dijajah oleh bangsa sendiri yang gila kuasa yang lebih bahaya dari musuh dahulu. sanggup bagi ic kpd warga asing demi politik depa. hangpa tengok la lagi 10 20 tahun lagi, siapa perintah sapa.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari