boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, September 10, 2011

Kesian Nenek ni - Nak tumpang glamour juga...

Salam Sejahtera..


Adakah mangkok ni layak dipanggil nenek... entahlah.. ada kekawan blogger yang dah panggil dia nenek,, jadi sebagai tanda menghormati aku rasa tak salah panggil dia nenek,, padan dan sesuai sangat dengan jawatannya Ketua Penerangan Wanita UMNO,,

Nenek oi,,, apa cerita ni,, hujah lawannya hujah,, kenapa ni, profesor anak keling dah silap bagi jawapan kut, .. anak Kadiaq alpangkori kan ada ,, tak kan tak boleh lawan...,, tak kan dah tak mampu nak lawan hujah nak minta KDN tangkap,,, apa barang ni......serupa negara komunis la kalau sikit-sikit nak tangkap.....

Baca DI SINI,

.

6 comments:

  1. Aku Melayu Sokong DAPSeptember 10, 2011 at 10:57 PM

    Patutlah Hamidah betina sial ni jahat mulut & kelaku. Dia anak & cucu polis. Bapa & datuk dia kaki rasuah bagi makan anak cucu.

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana baca Perak today, tetapi kalau awak betul betul orang Islam berhati hati lah dengan bahasa supaya manis dan tidak mengaibkan orang, saya pasti orang pas yang lebih islam tak akan berbahasa kotor dan jijik

    ReplyDelete
  3. Taipingmali... selamat Hali Laya...

    Apakah bahasa puji memuji ampu sana ampu sini... sorry brader... kalau tak betul nak buat macam mana,,, tak ada masa lagi dah,,,

    ReplyDelete
  4. Aku Melayu Sokong DAPSeptember 11, 2011 at 3:35 PM

    Allo Tepengmali,

    Lu kasi tau sama itu bloger2 punai taik kucin plo-umno dulu aa. Lia olang punyia basa selupa lancau lu talak nampak ka.

    Lu go to hell la tepengmali...

    ReplyDelete
  5. Aku Melayu Sokong DAPSeptember 11, 2011 at 3:35 PM

    Allo Tepengmali,

    Lu kasi tau sama itu bloger2 punai taik kucin plo-umno dulu aa. Lia olang punyia basa selupa lancau lu talak nampak ka.

    Lu go to hell la tepengmali...

    ReplyDelete
  6. musuh umno skrg ni bkn lg DSAI sorng je.Mat Sabu pun dh di rangkum skali.kempen trhadap Mat Sabu bru brmula,trhadap DSAI dh lma.DSAI di ktakn ejen Yahudi,kwn pengganas Islam,punca mlayu brpcah blah,sabotaj ekonomi negara.BERSIH di kta kn idea DSAI utk alih kn isu liwat.demonstrasi mnuntut spya DSAI mnyrhkn smpel DNA,yg diambl msa tahun 1999 tu amenda ny ntah.Bru2 ni timb ktua puteri UMNO buat laporan polis knon ny DSAI mmbuat laporan plsu dlm kes video sex.dia plk dh gnti polis,tau lporan tu palsu.dn hr ni pmuda umno perak mngata kn kes mat sabu di dalangi DSAI utk alih kn kes mhkamah ny pulak.Ini apa pny manusia le dia org ni?akal yg smpurna tk tau nk guna kn.brckp ikut nafsu.yg ada nafsu tk ada akal,HAIWAN.yg ada nafsu dn akal itu INSAN.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari