boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 15, 2011

Inilah Melayu yang mempergunakan imej Islam..

Salam Sejahtera.

Inilah melayu bangsat....


The Shah Alam Sessions Court has found Kpl Jenain Subi guilty of causing the death of 15-yr-old Aminulrasyid Amzah. Sessions Court judge Latifah Mohd Tahar sentenced Kpl Jenain to five years in jail but allowed stay of execution pending appeal.

Hairan betul, setiap kali ada setengah mamat melayu yang ditahan dan dibicara di mahkamah diatas kesalahan-kesalahan tertentu secara tiba-tiba sahaj terus menukar imej dengan berkopiah putih sering ditonjolkan... seolah-olah mereka boleh dikasihani oelh hakim.....

Yang menjadi mangsa ialah saudara-saudara kita yang sbeelum ini snetiasa beimej kopiah putih akan dipandang serong dengan perbuatan seorang dia mangkok hayun ni...

MENGAPAKAH MEREKA TAK INGIN NAK PAKAI SONGKOK TINGGI HITAM MACAM MAMAT NI.....


.


.

7 comments:

  1. MACAM MAT SABU JUGAK. KACAU BINI ORANG SAMPAI RUNTUH MASJID, LEPAS TU CERITA AGAMA.

    HE!HE!HE!

    ReplyDelete
  2. bagusnya kau menterjemahkan mahluk yang digambarkan ini bangsat. kau pulak macam mana? ada sunah Rasulullah S.a.w mengatakan mereka ini bangsat. senang je kau menghukum orang. bertaubatlah...! saya sedih kerana masih ada umat Muslim seperti saudara.

    ReplyDelete
  3. PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! PEMBUNUH LAKNAT! Semoga kau menerima azab pedih atas kedurjuanaanmu!!!

    ReplyDelete
  4. Itu petanda bahawa mereka secara persepsi mengetahui bahawa orang berkopiah putih lebih baik dari orang bersongkok hitam dari sudut akhlak. Tapi ini bukan bermakna semua yang berkopiah putih itu baik... ada juga yang buruk.

    ReplyDelete
  5. Anony 10:55

    Apa tak bangsatnya, sebelum ni siapa yang dok tangkap orang pakai serban naik motor, siapa yang dok pandang sinis kalau kita pakai kopiah putih...

    ReplyDelete
  6. dalam sakit tu bolih godam UMNO, memang hebat

    ReplyDelete
  7. Pakai kopiah tapi x semayang. kalu semayang asyik hina org... Saudara terasa tak? Amalan sia2. Muhasabah balik sikap saudara.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari