boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 20, 2011

Mercedes MB Kedah, Mercedes Penasihat Khas Agama MB Terengganu..

Salam Sejahtera,


Sekejap tadi Berita 1.30 tgh TV3 ada menyiarkan kenyataan Mukhris anak Mahathir menyarankan MB Kedah berundur dan digantikan dengan YB Adun Anak Bukit Ir Amiruddin, untuk seketika, kerana lepas ni UMNO nak rampas balik Kedah.... Tudia.....aiik kenapa dok sibuk sangat ni....

Tak habis-habis MB Kedah kena serang, keluar sahaja dari Hospital IJN, dari satu hal ke satu kes, hingga isu terbaharu isu kereta Mercedes yang diperbincang, apakah cerita ini betul atau tidak wallahhuaklam,, aku tak mau nak komen,,,
awang-jabar150

Cuma yang betul, Veteran UMNO Terengganu Datu Awang Jabar dah arwah mati kemalangan dengan menggunakan kereta mercedes dalam perjalanan nak menghadiri taklimat perjumpaan dengan TPM, baca bekas-mp-dungun-terbunuh-dalam-kemalangan-menuju-ke-acara-tpm.
Apa pun ini semua secara kebetulankan, Mercedes MB Kedah dibincang, mercedes Awang Jabar penyebab kematiannya...Alfatihah..



1 comment:

  1. woi mukhriz, dulu abah hang sakit jantung, tukaq jantung, tukaq bateri jantung, keluaq masuk wad jantung, takdak sapa pun sibuk suruh berenti dari jadi PM!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari