boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, January 15, 2013

Angkara SYABAS Ketua UMNO Ampang jadi serabut..

Apa cerita isu air di Lembah Kelang,,, ada pula yang nak ambik kesempatan ...


Semalam dari apa yang aku terbaca seperti di bawah....



Berapi marah kat Syabas,,,

Tetapi hari ini lain pula cerita.....


Tak payahlah nak suruh TS Khalid letak jawatan,, sabarlah sikit,,, bubar aja parlimen,, letak jawatanlah dia,,, jadi kalau nak juga Khalid letak jawatan,, suruhlah Najib bubar parlimen dengan kadar segera....

11 comments:

  1. hahahha cadangan terbaekkkk.... sokong

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanya orang bodoh saya yang nampak ini baik padan muka kau bodoh

      Delete
  2. aku pun heran dgn geng geng bodo amno ...masaalah air tu syabas punya hal bukan kerajaan negeri....

    ReplyDelete
  3. Buat apa tunjuk perasaan kpd Kerajaan Negeri patutnya tunjuk perasaan kpd Syabas sebab bekalan air Syabas yang bekalkan...Bodoh UMNO tak habis2....Tuntut supaya Datuk Razali letak jawatan bukan TS Khalid...

    ReplyDelete
  4. asal bodoh umno....asal umno bodoh

    ReplyDelete
  5. Dia org ne bodoh sombong...mcm lembu..lintas jalan bukan tgok Kiri kanan...

    ReplyDelete
  6. Apa nak dikata. Kalau dah bodoh itu, bodoh lah. Tak tahu lah mereka bahawa bekalan air di Selangor ini tanggungjawab Syabas? Dah berkali kali perkara ini di beritahu. Memang banggang lah spisis berjelar UMNO in.

    ReplyDelete
  7. Memang patut pun penduduk Cheras dan Ampang buat demo depan pejabat MB. Tuntut pampasan dan gantirugi daripada beliau kerana menjadi t'jawab kerajaan negeri pastikan bekalan air cukup sepenuhnya. Jadi MB lah yang kena t'jawab sepenuhnya. Hah, apalagi mai la serbu pejabat Khalid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila tang negeri pembanfkang pandai lak kerajaan negeri tanggu..kat pekan area najib punya kecoh takda air ada kau suruh menteri dia tanggung..kat terengganu pun bnyk gak..otak bebal betul

      Delete
  8. bodoh punya adun..

    ReplyDelete
  9. Siapa bodoh? The Gunners bodoh!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari