boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 7, 2013

Panass - Sidang Parlimen Tergempar bincang salah laku DS Najib.

Kekusutan politik umno semakin uzur dan bertambah kronik... Apa lagi yang ada pada umno melainkan sisa-sisa untuk menunggu kehancuran.....


Di atas sikap Najib yang diam membisu seribu bahasa, tanpa penafian atau membela diri, maka yang terbaik hanyalah satu sidang khas parlimen perlu diadakan....


Baca seterusnya Di Sini

Dok nak tunggu bubar Parlimen tak bubar-bubar,dok asyik cerita akan bubar, buat persediaan....dah tak lama dah..... malu weiih dapat Perdana Menteri kelaku macam ni.....

Tak tau lah orang-orang UMNo,, dah tak ada perasaan malu...dah hilang malu rupa lembu la....

 


3 comments:

  1. Sendiri mau ingat,otak mau pakai,sampai masa parlemen bubar sendiri,soal berani takut x timbul,bertanding je le!HIDUP UMNO,BN.

    ReplyDelete
  2. AnonymousJanuary 7, 2013 11:56 PM
    ====================================

    Betoi-7x..!
    UMNO bukan hanya sorang Najib jer!..Dok tumpukan serangan ke Rosmah!
    Muhyiddin -Mahathir and Sons- Zahid Hamidi dll dah gelak besar skrg..Krn mereka kempen apa pun org2 PR x bantah pun!
    Dalam dok diam2 ni Zahid Hamidi dok rancang bersama SPR nak serapkan undi Tentera ke kawasan2 penting UMNO/BN..!
    Info yg masuk mungkin kawasan Lembah Pantai dan Wngsa Maju WP..yg lain2 kena tanya Zahid hamidi lah!

    ReplyDelete
  3. Masa dah suntuk..kempen dan propaganda perlu ditingkatkan..!Kenapa banyak sangat blog2 pro PR yg bila nak komen kena aproved dulu..
    Comtoh blog ni..dgn angka dan huruf2 yg macam tulisan kanji ni..sangat menusahkan kitaorang nak tulis komen!
    Takut ke?...tengok blog aku :

    http://helmysyamza.blogspot.com/2013/01/rahasia-kejayaan-perjuangan-al-ikhwanul.html
    Tulis komen terus keluaq sekali!..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari