boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, January 8, 2013

Awass... Sendiket keluarga India Yang Mengaku Nak Masuk Islam.

Demi kerana duit apa saja manusia sanggup melakukan untuk mendapatkannya dengan cara mudah.. 

Apatah lagi rakyat Malaysia terutama orang-orang melayu yang amat pemurah dan selalyu asyik duk kena tipu...


Aku dapat beberapa gambar mengenai satu keluarga India yang telah beberapa kali melakukan proses memeluk agama Islam...


Rupa-rupanya yang terkini kes ni berlaku di Manjung.... tempat aku sendiri....




Ini pelakon hero utama.... siap pakai kopiah hijau putih lagi tu...


















14 comments:

  1. Bhai MM...

    Moga Allah Taala merahmati dan memberikan hidayah kepada mereka-mereka yang terlibat ini... Ameen...

    ReplyDelete
  2. pundek wamaka kudik....pucu wonek kadik yelek poh

    ReplyDelete
  3. Sesiapa yang nak masuk Islam di Malaysia, kena amik gambar dan video di setiap Masjid yang mereka atau sesiapa saja nak masuk Islam...di takuti akan jadi seperti kes di atas...MENIPU dan orang Islam tertipu dengan lakonan mereka mereka ini...

    ReplyDelete
  4. hairan jugak yeee bila peluk Islam dan bergelar saudara baru sahaja secara automatik boleh kutip derma dari orang ramai dan Pak Imam2 mesjid dan surau pun akan dengan bangganya mengumumkan kat corong mike sebelum solat bahawa akan ada saudara baru datang memohon derma kp makmum..........kalau suruh mereka ini cuci mesjid pun baik dan lepastuuu ambik leee duit tabung tuuu dibayar kepada mereka sebagai upahnya...........cubalah ubah pendirian ini.wallahua'lam

    ReplyDelete
  5. anak bekas pengerusi BNJanuary 8, 2013 at 9:21 AM

    Aku bersetuju dgn pendapat Suahati. Aku pernah berpengalaman dgn saudara baru nih tetapi dia masih beramal dgn agama asal dia.Bagi pendapat aku, adalah lebih baik kita pantau pergerakan mrk selepas memeluk Islam krn kebanyakan dr mrk boleh bercenderung ke agama asal mrk. Kebanyakkan dr kita tidak membimbing mrk selepas memeluk Islam dan biarkan mrk sendiri mencari maklumat mengenai Islam. Itu sbbnya ada di kalangan mrk mengambil kesempatan dr kebaikkan kita.

    ReplyDelete
  6. dia biasa mai rumah saya hero tu katanya nama firdaus dan adik perempuannya nama soba banyak duit saya dia sapu beribu juga

    ReplyDelete
  7. depa biasa mai rumah saya yang hero tu katanya nama firdaus dan adiknya nama soba beribu juga duit saya depa sapu dan duit ustad zahari

    ReplyDelete
  8. assalam admin aku setuju sesangat idea Suahati n anak bekaih pengerusi bn tu sebenaqnya depa nie bukan nak masuk islam tapi nak selam lam jemaah islam bab senang pat duit.Aku harap ALLAH SWT beri Hidayah n Petunjuk kat depa nie.Bahawa Agama Islam tu BENAQ!

    ReplyDelete
  9. KES NI MENUNUNJUKKAN JABATAN AGAMA DAN PERKIM LEMAH DAN TIDAK ADA SISTEM YANG KEMAS BILA SESEORANG MAHU PELUK ISLAM.SEKARANG BUKAN ZAMAN MELAKA..SETIAP KES KENA DIREKOD.BILA ADA YANG NAK MEMELUK ISLAM..PASTIKAN IMAM LAPOR KE PERKIM ..JANGAN LEPAS NGUCAP LEPAS MCM TU JE..KALAU ADA REKOD KAN SENANG..XDELAH BERKALIX2 DIORANG BERLAKON DAN TIPU MEMELUK ISLAM..LAGI SATU..KALAU ADA YG BENARX2 PELUK ISLAM KENA FOLLOW UP...NANTI BILA DAH MATI..BARU NAK BEREBUT JENAZAH.

    ReplyDelete
  10. mereka penah gak 'syahadah' di masjid Kota Damansara..adoyaiii..jemaah kat sini pon terkena...beratus gak lerr india ni collect duit sedekah...pastu katanya (si kopiah hijau) nak terus pegi belajar agama kat Pondok Pasir Tumboh, Kelantan. Perghhh.....teruk betul.

    ReplyDelete
  11. Sampai tahap ni puak paria hindu boleh permainkan agama islam..kerana bangsa melayu mmg pemurah dan peramah .sejarah melaka selalu berulang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sblm ni berlaku di surau saya di teluk intan..keluarga yg sama

      Delete
  12. KITA ANTAU AJE KELUARGA 1PUNDEK NI SAMA SEMI BERBULU LEBAT KEK CHENNAI..OR ORISSA..BLEH GAK KENAL JUAL TU..KEH..KEH..KEH...!

    ReplyDelete
  13. selepas dikejar di surau seksyen 6 bukit mahkota bangi, pindah ke ipoh pula.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari