boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 23, 2013

Memalukan - Kegembiraan Naiib di Gaza tak sampai 24 jam !

Tak sempat pun 24 jam Najib dengan koncu-koncunya nak diraikan sebagai PM Malaysia pertama melawat negara Palestine,tup-tup dah kena kecam dengan Presiden Negara Palestine Mahmoud Abbas... 


Memalukan rakyat Malaysia la oiii dapat PM rupa ini...

  
Wa ka ka... Siap nak kena beri penjelasan.. Ambik ko Najib,, malah yang syoknya kisah ini turut disiarkan sama oleh negara rakan sekutu UMNO iaitu negara Israel.... 
Boleh baca  Klik Sini

Apabila cerita ini negara Israel turut memerhatikan,, apakah tujuan sebenar Najib ke Gaza,,, atas arahan dari siapa Najib begitu berani pergi ke Gaza sehingga timbul pertikaian antara kumpulan Fatah dan Hamas?


37 comments:

  1. ade masalah ke najib pegi gaza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada masaalah...malulah masuk ke negara orang,,, main redah aja,, tuan rumah sendiri dah complain...

      Delete
    2. PM lawat gaza pimpinan hamas...ismail janiyeh...pimpinan islam. Mahmod abas tu presiden...dari fatah....kristian. Salah ke?

      Delete
    3. saya ragu2 kesahihan artikel di atas tu...
      sekian terima kasih.

      Delete
    4. ni mmbktikan najib ngn fatah tu sama geng dia x bg mlwat hamas hahahaha tali barut fatah gak najib tu yg tu pn x taw ka...

      Delete
    5. kalau dah tak suka najib tu, apa saja yang dia buat semua salah. positif la sikit. yang baik tu, bagila kredit.

      Delete
    6. bila masa pulak mahmoud abbas tuh kristian Anon 4:55 oii?

      Delete
    7. yang aku tau PAS sokong hamas, entah kenapa tetiba, mahmod abbas marah, hampa berpaling tadah pada mahmod abbas. nampak sangat, hampa pun tak boleh pakai, asyik cari salah orang saja. jealous ka najib nak jumpa hamas.

      Delete
    8. Padan Muka Najib kene herdik dgn Presiden Palestin...nak tunjuk UMNO itu terrorist..kah3

      Delete
    9. Najib kene bom C4 di Gaza..kikiki

      Delete
  2. Apa kena dgn Najib, semua apa yg dibuat sumbang dan dipandang negetive samada didlm atau luar negara. Inikah semua balasn tuhan kepada org yang melakukan kerja2 hanya utk menunjuk2. Berbanding Anuar, apa yg dilakukan semuanya mendapat sanjungan dan pandangan positive.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul bro... aku setuju....

      Delete
    2. Niat nya dah tak ikhlas.....nak tunjuk hebat kononnya sebagai pejuang Islam.....ingatlah Allah maha mengetahui....

      Delete
    3. apa kita boleh baca ka, niat hati orang? akai ada ka?

      Delete
    4. Nawaitu tak betul..tu la pasal. kah3

      Delete
    5. memang tak ble nak baca... tp selama ni tak piii
      tiba2 nak dkt PRU sanggup buat benda meraban...
      org dulu2 kata buang tebiat nak ......

      Delete
    6. Macam mana tak kecam, pembunuh pi berlakon simpati kat Palestin. Makanya jib ni sama dengan Israel.

      Delete
  3. PM mangkuk ayun . Jenis tak reti bahasa. Shame on U Najisb.

    ReplyDelete
  4. serupa juga ketika dia masuk Kelantan, dia sibuk umumkan nak buat itu dan ini. apakah dia lupa siapa pembesar di Kelantan itu? kenapa kalau di negeri lain pembesar negeri boleh ikut sama? kalau Kelantan dia dah redah, dia fikir Palestin pun begitu kaedahnya. ini yang seronok kita nak tahu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha Najib memang dah bengng pun,, yang paling bengong penasihat-penasihat,,, di Kementerian Luat.. anak buah Anifah Aman,,, pakat turut bengong belaka...

      Delete
    2. mana ada bengong, waras lagi la, yang bengong ialah yang dok jealous kutuk kutuk tu la yang bengong

      Delete
  5. saya fhm admin nie jeles coz PM yg gi palestin... x mcm pemimpin PAS yg pandai ckp tu je... x sedor2x lagi ke.... dlu nmpak jgak bendera pas kat majlis hamas.... tu bendera je... tgk PM dtg x yah bwak bendera BN pun cume bendera malasyia ... pas ttp bongok mcm admin...
    ksi link laman web israel ..mmg la tipu tu sume bengong... admin percayakan israel rupenyer..... hahauahaahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian nye anda.... pity... very pity... ulasan macam budak sekolah rendah...

      Delete
  6. saya fhm admin nie jeles coz PM yg gi palestin... x mcm pemimpin PAS yg pandai ckp tu je... x sedor2x lagi ke.... dlu nmpak jgak bendera pas kat majlis hamas.... tu bendera je... tgk PM dtg x yah bwak bendera BN pun cume bendera malasyia ... pas ttp bongok mcm admin...
    ksi link laman web israel ..mmg la tipu tu sume bengong... admin percayakan israel rupenyer..... hahauahaahaa

    ReplyDelete
  7. saya fhm admin nie jeles coz PM yg gi palestin... x mcm pemimpin PAS yg pandai ckp tu je... x sedor2x lagi ke.... dlu nmpak jgak bendera pas kat majlis hamas.... tu bendera je... tgk PM dtg x yah bwak bendera BN pun cume bendera malasyia ... pas ttp bongok mcm admin...
    ksi link laman web israel ..mmg la tipu tu sume bengong... admin percayakan israel rupenyer..... hahauahaahaa

    ReplyDelete
  8. saya fhm admin nie jeles coz PM yg gi palestin... x mcm pemimpin PAS yg pandai ckp tu je... x sedor2x lagi ke.... dlu nmpak jgak bendera pas kat majlis hamas.... tu bendera je... tgk PM dtg x yah bwak bendera BN pun cume bendera malasyia ... pas ttp bongok mcm admin...
    ksi link laman web israel ..mmg la tipu tu sume bengong... admin percayakan israel rupenyer..... hahauahaahaa

    ReplyDelete
  9. AKU MENYOKONG KEADILAN DAN PERJUANGAN ISLAM..TAPI BAGI AKU..XPERLULAH KITA TERLALU MENGKRITIK DIATAS PELAKUNYA..BUKAN APA YANG DILAKUKANYA...NILAILAH KELAKUANYA BUKAN SI PELAKUNYA..KALAU NAJIB G GAZA..JADI KITA MNYOKONG..KITA BUKAN 24 JAM NAK MNGUTUK JER...ADA YG BETUL KITA SOKONG

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat sokong awak!

      Delete
  10. laagi bengong mangkok jamban nasha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada. nasha masih hensome macam dulu, malah lebih hensome, orang yang dengki sahaja yang tak hensome

      Delete
  11. salam admin.

    sy cume minta pastikan dulu info ini terbukti benar.
    disini sy tidak dapat melihat siapa penulis serta majalah/suratkhabar/media mane yang mengeluarkan penulisan ini.

    sebelum itu.sy bukannye kerajaan@pembangkang. -sekian-

    ReplyDelete
    Replies
    1. what ever.. you mesti kena ada pendirian, sokong lah yang hak, sama ada kebenaran itu berasal dari unmo atau PAS. aku respect mp hulu langat, pakar nuklear dari PAS yang berkata benar walaupun pahit bagi PAS

      Delete
  12. kalau tak gi kata tak iktiraf hamas.. ni dah gi, cakap lain plak... ada jer yang nak pusing apa orang buat...

    APA YANG KORANG (tukang2 kondem) NAK SEBENARNYA? KORANG DAH IKHLAS SANGAT KE DALAM PERBUATAN SEHARI-HARI?

    ReplyDelete
  13. Lawatan utk publisiti sempena pilihanraya......tak ikhlas langsung.......itu menyebabkan perngai menggelupur tu..tak tengok depan belakang...pakai redah jer.....

    ReplyDelete
  14. Abbas asyik nak merunding saja ngan zionis walaupun ramai nyawa melayang tidak macam peminpin Fatah dahulu....sedangkan rakyat Palestin lebih suka kepada Hamas sebab mereka lebih utamakan rakyat serta tidak takut pada gertakan Zonis ...

    Sedangkan ada pimpin politik kat sanggup mempertahankan keselamatan rejim zionis yang mempunyai banyak peluru pandu dan kewangan si Soros yang menyalaurkan dana kepada 'BERSIH' sehingga ramai rakyat kita tidak sedar bahawa mereka telah menyerap masuk dalam pemikiran mereka sehingga Umat Islam hancur...

    ReplyDelete
  15. Anwar pegi Gaza dulu.. Pemimpin Hamas siap bergelak ketawa ngan Anwar..., then, Najib mesti pegi..mane bleh kalah.. sekali kena mcm ni..hahahaha adoyai! Allah maha besar!

    ReplyDelete
  16. Tunggu Anwar jadi PM

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari