boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, January 18, 2013

Awas - Trend Bakar Gereja, Baling Tulang babi ke Masjid dan bertukar...

Salam Sejahtera...

Aku rasa isu ni panas,, buat kita semua rakyat Malaysia,, ada sesuatu yang tak kena berlanjutan dari isu Kalimah Allah,, ada tangan-tangan syaitan yang tak dikenali cuba menjirus petrol ke api dalam sekam...


Sekejap tadi sapa ada sempat tengok berita tv NTV 7 jam 7 ptg,,, ada kisah cubaan nak menghuru hara keharmonian rakyat di Pulau Pinang.....
Satu laporan Polis dengan isu Kitab Bible diberikan oleh orang yang tak dikenali kepada pelajar melayu Islam.....

Bila aku buka FB sekejap tadi satu lagi kisah yang sama agaknya....

Gerakan memburu dua ekor babi yang menyebarkan dakyah agama Kristian pd pelajar melayu di Sekolah Menengah Kebangsaan Jelutong pd 17-1-2013 jam 12.30 tengah hari kemarin. Tindakan babi-babi ini mengedarkan bible kepada pelajar sekolah menyalahi larangan Artikel 11(4) Perlembagaan Persekutuan.
Oleh itu Sheriff Persatuan Muka Buku dengan ini mengistiharkan pemburuan operasi besar-besaran dua ekor babi musuh islam ini.dua ekor babi ini diperlukan hidup-hidup untuk disoal siasat samaada mereka menerima sebarang arahan daripada King of Babi in Penang.
Ley tang ngor...see la ley...pok kai...
 — bersama Emmy Hazrul FullHaFeez GekkoMotor Siber dan 47 yang lain

Sumber Klik Sini

Jangan terkejut, jangan melatah,,, Ingat Yahudi dan musuh Islam melalui agen-agennya dah mula cuba menggnggu gugat keharmonian Umat Islam dengan penduduk bukan islam di Malaysia...

Kenapa bila nak hampir dengan PRU13 bibit-bibit kejadian sebegini boleh berlaku semula... Cukuplah kisah baling tulang babi ke masjid, isu bakar gereja,, rakyat dah tahu ini kerja siapa woii.

Rakyat nak PRU,, nak humban UMNO,,, bukan nak cari pasai bergaduh isu agama woiii......



5 comments:

  1. sah ini kerja jahat umno/apco laknatullah...kitab itu umno luluskan di sabah dan sarawak dah lama dah dan baru2 ni pun ada senaskhah diberi pada mudir pondok dikelantan yg buat demo sambil memegang kitab tu(kalau serius kenapa umno tak suruh kdn siasat mudir tu dpt dr mana?)

    sapa pulak yg ambil gambar cina2 mca tu berlakon,dah set tapi kantoi la umno woi....

    dasar umno/apco yahudi laknatullah

    ReplyDelete
  2. semua ni wayang umporno @ umenongok.

    ReplyDelete
  3. kalau bab ni aku tak kira belah mana dah... DAP ka MCA ka... apa ka... mai belah manjung buat lagu ni mampoih kalau dapat kat aku... kalau berani cubalah..

    ReplyDelete
  4. inilah akibatnya bila bangsa melayu tidak bersatu dan tidak kuat melayu asyik bertelagah sesama sendiri, berhasat dengki yang tinggi sangup berkomplot bangsa lain bukan islam untuk hancurkan melayu dan islam. Cuba cuba lah bawa berubah bertaubat kembali kepada jalan yang benar. Sanggup menghalalkan perkara yang ditegah atau bertentangan ajaran islam demi kepentingan politik.

    ReplyDelete
  5. Kasi kuburkan saja parti PAS tu. Disebabkan terlalu banyak parti Melayu la kita terpaksa bertolak ansur bab ugama dgn DAP komunis tu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari