boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, January 18, 2013

Terkini - Dah jadi WIRA TRANFORMASI EKONOMI BUMIPUTERA pulak dah..

Ha ha ha,, mampuih pi habih, bila kaki bodek bertemu dengan suka terima bodek..... 


 PUTRAJAYA, 18 Jan -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak segak bertengkolok dan selendang "Wira Tranformasi Ekonomi Bumiputera" sambil diperhatikan oleh Pengerusi GABEM, Tan Sri Dr Rahim Tamby Chik dan Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Dr Aseh Che Mat pada majlis penyerahan memorandum sokongan Badan-Badan Ekonomi Melayu/Bumiputera (B.E.M) dan penyampaian sumbangan pengurusan kepada B.E.M dan Majlis GABEM Negeri di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

Punyalah berbangga,, kembang sampai ke telinga !.....

PUTRAJAYA, 18 Jan -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berganding tangan bersama (dari kiri) Ketua Pegawai Eksekutif GABEM, Datuk Ramlan Othman, Pengerusi GABEM, Tan Sri Dr Rahim Tamby Chik, Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Dr Aseh Che Mat dan Pengerusi GABEM Sarawak, Datuk Amar Awang Tengah Ali Hassan pada majlis penyerahan memorandum sokongan Badan-Badan Ekonomi Melayu/Bumiputera (B.E.M) dan penyampaian sumbangan pengurusan kepada B.E.M dan Majlis GABEM Negeri di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

Tranformasi untuk bumiputera....

Siapa yang duk pulun,,, lembu duduk dalam kondo ?

Isu tanah LTAT (Bouestad ) di Bukit Raja dapat kepada raja Ropeah Ketua Wanita UMNO Selangor... 

Itulah Transformasi... 

Ho ho ho baru aku perasan, pasai apa Deepak tokeh carpet pecah lubang habis,,, sebab dia bukan bumiputera lah ya...



7 comments:

  1. tokok kepala hotak lu najib

    Melayu Johor paling miskin di Malaysia kerana faktor kos hidup, kata DPMM

    http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=399404&highlight=dewan+perniagaan+melayu

    ReplyDelete
  2. semenjak akhir-akhir ini berbagai program dan anugerah diberi pada datuk seri najib.ini adalah langkah terakhir untuk melobi supaya terpilih untuk menjadi calon pada PRU13 yang akan datang.

    ReplyDelete
  3. Transformasi dpd duit rakyat kepada duit keluarga hang Najib woiii....!!!!
    Berseronok lah dgn duit rakyat......
    Berjolilah dgn duit rakyat.....

    Itulah transformasi terunggul Regim Najib-Rosmah

    ReplyDelete
  4. Transformasi terbaru.FRANCISE Kedai IC 1 MALAYSIA.CEPAT CEPAT BANYAK LAKU.KURSUS AKAN DIBERI.LATIHAN SEMYUA ADA.BANTUAN PUN ADA TERUTAMA YANG NAK BUKA CAWANGAN LUAR NEGARA.TARIKH TUTUP TIADA SAMPAI HANCUR NEGARA.PENGERUSI MAMAK LAKHANATULLAH.TIAP CAWANGAN AKAN DIRASMI SECARA BESAR BESARAN.UNTUK MEMOHON FRANCISE TAK PAYAH DEPOSITN JANJI BOLEH UNDER TABLE.WIN WIN SITIUATION

    ReplyDelete
  5. Apa akan jadi pada kelima lima orang ini bilamana PR mengambil alih Putrajaya nanti?

    ReplyDelete
  6. Najib the 'najis'. Mana boleh percaya.

    ReplyDelete
  7. Wahai bangsa Melayu ingatlah tanah rezab kita dari 3 juta hectar semasa merdeka dah tinggal 1.7 hectar sahaja.Kalau tidak Melayu umno yang gadaikan tanah siapa lagi. Contoh Kg Baru K.Lumpur mereka (umno) nak beli RM400/- satu kaki tapi jual dengan harga lebih dari RM1500/-,kepada orang asing. Anak anak habis lah di tipu umno. Ambil contoh PKZ sudah lah beli murah tapi jual mahal. Wahai bangsa ku jangan tertipu lagi. Umno sudah banyak menipu dengan mengadaikan cara begini.Bila cakap nak tolong Melayu tapi jadi pengkhianat bangsa.Tengok Kelantan tanah rizab Melayu banyak lagi tapi puak umno selalu kutok sebab tak dapat buat macam lain lain negeri.Kalau nak ikut kan hati, mereka yang khianati hak tanah rizab Melayu harus dibunuh. Negara kita adalah yang paling kaya di dunia anugerah Allah ALHAMDULILLAH tapi sebab ketamakan kita jadi mundur dan derhaka pada Allah.Ingat semua ini tak dapat menolong apabila Allah menjemput kita kealam akhirat.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari