boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, January 12, 2013

Menghampakan !.. Suasana gambar dalam Stadium Merdeka..

Sampai atau jangkaan sejuta kehadiran... Wallahuaklam...

Namun suasa dalam stadium memang menyedihkan...









memang sedihkan.....hu hu hu.. bila nak bubar parlimen...


22 comments:

  1. nape pencacai umno kata tiada sambutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengki le tuuuuuuu..........

      Delete
    2. memang betul apa yang pencacai umnu kata tiada sambutan, bukan di staduim merdeka tapi di himpunan rakyat dengan najib kat semenyih itu yang pencacai nak maksudkan.

      Delete
    3. Himpunan di Semenyih tu hanya program IPF [parti India] saja....15000 kehadiran untuk satu parti India yang kecil macam IPF,...kira ok ler tuuu...

      Delete
  2. da nama pun pencacai umnongok

    ReplyDelete
  3. ni gambo ni deme kate gambo edit.

    ReplyDelete
  4. Ni kalau ikut kiraan grid ala progol amah... ada le dalam 400 orang jek nih

    ReplyDelete
  5. heran wal hairan ibnu pelik bin ajaib... nape le ramai sngt yg sanggop dtg guna duit poket sendiri kt hkr112 yea?
    fikir dn renung2kn la
    hehehe

    ReplyDelete
  6. ermmmm demam najib demamm

    ReplyDelete
  7. nak tipu lagike? sudah terang lagi bersuluh...

    ReplyDelete
  8. knapa menyedihkan? x paham.. sbb sikit ke sbb penuh stadium?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih le... sebab stadium tak muat.....

      Delete
    2. Memang ler sediiiihhh,...target sejuta tapi yang datang cuma 100,000 jer....penat kempen berminggu-minggu !

      Ini himpunan terakhir sebelum PRU13,..sepatutnya acara kemuncak sekurang-kurangnya kehadiran mencecah 500,000 !

      ini cuma 10 persen jer daripada sasaran !....nampaknya minat orang ramai tak bertambah pada PR.

      Delete
    3. yg penting ramai yg hadir dan tidak terus BODOH dan suka jadi bodoh mcm manusia yg bernama rakab....

      Delete
    4. ala 20 org je yg mai....yg lain tu gambar edit......tak percaya tanya raja fitnah papagomo dan parpukari

      Delete
    5. Rakab tu dengki!Dan tengah meroyan.

      Delete
    6. rakap. . .wawau apa pun dakwaan anda,terima sahajalah kenyataan.walaupun anda penyakong tegar Pemeritah sekarang,jangan terus memperbodohkan diri.rakyat sudah give-up kerajaan sekarang.

      Delete
  9. tak best takde gas

    ReplyDelete
  10. dah namapun macai... memacai jer la! :D

    ReplyDelete
  11. Hr ni dn smlm ramai bloggers UBN meroyan beb.Mcm2 ulasan mereka.Bkn apa, krn takut periuk nasi mereka tergugat.

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada semua.Ramai ke tak ramai ke kita tak kira.Yang penting semangat perjuangan.Begitulah semangat perjuangan yang dididik kepada pejuang-pejuang kemerdekaan dulu.Benih-benih itu masih ada lagi.Bukan macam UMNO kaki bodek penjajah.Benih-benih kaki bodek tu masih ada pada UMNO.

    ReplyDelete
  13. Jangan percaya dengan media karut BN... saya ada kat sana semalam...kehadiran sangat luar biasa...
    baca disini.. http://tercipta.blogspot.com/2013/01/kl112-perhimpunan-kebangkitan-rakyat-di.html

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari