boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 16, 2013

Hebat... Fitnah dari seorang lulusan PHD...

Apa jenis manusia melayu aku pun tak pasti, apakah habuan yang dijanjikan oleh syaitan-syaitan yang dikenali sehingga ia sanggup melakukan fitnah sebegini rupa..





Bergelak ketawalah manusia-manusia melayu yang terlibat dalam kes Memali, yang masih hidup sehingga hariini,  bermula dari Dr Mahathir, Musa Hitam, Rais Yatim selaku jurucakap kejadian tersebut,, (menteri penerangan waktu tu) dan seorang lagi Radhi Sheikh Ahmad... 



l

17 comments:

  1. muzium padi gunung kheyangJanuary 16, 2013 at 3:17 PM

    jenis munafiq.biaq kat dia la!

    ReplyDelete
  2. A'kum Sdr.

    Temberang dan fitnahnya sama besar dengan hidung dan mulutnya!

    ReplyDelete
  3. Ya Hassan Jati, tunjukkan aku seorang waris syuhada-syuhada Memali yang tidak berbangga dengan kesyahidan ayahanda-ayahanda mereka di dalam perjuangan menegakkan agama Allah. Kalau ada mungkin TGHH boleh menangis kerana ada waris syuhada yang bangang macam kau... kau bukan waris syuhada pun... tapi bangang kau memang menjadi-jadi.

    ReplyDelete
  4. kenapalah dia dijadikan manusia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis nak surph jadi apa, binatang ke?

      Delete
  5. Salam manjungmari

    Tak sangka mamat ni jahat betui. Ingat takat buat Jati jer. Tapi tabur fitnah sana sini. Siapa lagi pemimpin PR yang dia tak fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia lagi teruk semasa dia mai nak ceramah kat manjung dulu orang yang paling tak minat saya nak dengar mamat ni kerana ceramah dia macam orang jual ubat tepi jalan dan pasar malam .

      Delete
  6. barangkali thesis phd nya dulu berhubung dengan fitnah, sebab itu beliau pandai buat fitnah. wallahualam

    ReplyDelete
  7. PHD = Penyakit Hasad Dengki. Itulah Hassan Kayu Jati. Hassan PHD, Memang buruk perangai dia ni sejak mengikut dan memuja syaitan2

    ReplyDelete
  8. dulu dia kerja dgn BTN...itu kan tempat buat fitnah...kahkahkah..sesuailah dgn pingat PHD yg dia ada {PENYAKIT HASAD DENGKI}

    ReplyDelete
  9. Rupanya sapa yang masuk dalam PAS bila dah kena tendang macam nie perangai depa, masa tengah nama orang PAS dok puji taik dan kentut pemimpin pun wangi tapi lihatlah sekarang,yang dok menghina tu bukannya orang yang kurang ilmu bahkan telah melangkaui tahap keilmuan yang bukan semua orang boleh mencapainya.Bodoh bodoh bodoh manusia jenis ini.Berok lebih cerdik dari orang jenis ini,kerana lebih tahu memilih kelapa tua dan muda.

    ReplyDelete
  10. Kita Semuaaa...Sabaq sat dengan perangai babi sekoq nie...!! Nanti Lepas Pilihan Raya....babi nie... jadi babi tonyok merapu meraban....!!!

    ReplyDelete
  11. Kenapa engkau dilahirkan sebagai manusia.... kan lebih baik kau dijadikan sebagai haiwan...... Hassan....hassan....

    ReplyDelete
  12. tak cukup2 lagi ke harta dia??ke masih ada hutang yg belum selesai hasang???

    ReplyDelete
  13. PHD = Penyakit Hasan Dengki

    ReplyDelete
  14. Yang kome layang BANGKAI BERNYAWA ni buat apa

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari