boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 14, 2013

Tahniah Buat Sohibul Samahah Mufti Perak...

Ini baru ada ukhwah sesama alim ulama, kalau ada yang tak betul, tak kena, tak puas hati, perlu penjelasan,, maka masa seperti inilah yang paling sesuai.... 


Menziarahi YB Presiden PAS. Turut bersama SS Dr Juanda Jaya n Dr Maszlee Malik dan Dr Asri,,.

Bukannya keluar kenyataan depan TV, depan wartawan ikut sedap mulut bercakap,,, bila ajak berforum dalam TV secara live tak berani pulak... 

Tahniah buat Mufti Perlis....Moga-moga lepas ini ada perubahan buat orang-orang Melayu Islam Sarawak...


5 comments:

  1. Mufti Perak pernah mengatakan sembahyang Jumaat adalah tidak wajib (baca kat sini:http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/no-holds-barred/53792-friday-prayers-are-not-compulsory-said-the-mufti)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masukkan mufti mcm ni di dalam peti.

      Delete
  2. ulaRmak mcm tu dah lama ada sejak zaman imam malek lagi

    ReplyDelete
  3. Jgn ckp berlagak sgt...kalau stakat tgh solat datang lipan pun jahil xtahu nk wt ape...jgn ckp lbh2 sgt...setiap perkara ada dalilnya...

    ReplyDelete
  4. klu dri tu tak btul jngn sedap dri je nak ckap, klu ilmu sedalam lubang parit tak usah berlagak pandai, nanti jenuh balasan di padang masyar kelak

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari