boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, January 23, 2013

Zambry a/l Kadiaq - Penakut dan bertukar jadi bongkak?

Zambry a/l Kadiaq, semenjak menjadi Mb Haram, seingat-ingat aku belum lagi menunjukkan sebagai anak jantan nak menghadapi musuh tradisinya Nizar Jamalludin,,

Tak merasalah rakyat Perak nak menonton kepetahan Zambry nak berhujah...


Yang terkinii,, satu pelawaan debat buat Zambry....


Namun ini jawapannya....


Zambry..zambry.. macam manalah rupa sebegini boleh jadi MB,,bongkak sombong tak bertempat.., 
Kalau betuilah Nizar tak kredibilty, selalu melakukan pembohongan, ,, masa dalam forum debat sebeginilah pun waktu yang terbaik nak menjatuhkan taraf Nizar di hadapan penontonnya yang mana penyokong PAS...

Cukup-cukuplah Zambry oii,, kat dalam Dewan Sidang DUN Perak pun dah tak boleh nak jawab,, berbelit-berbelit,, nasib baiklah Speaker Haram dok tolong cover,,,, 

Inikan pulak nak naik pentas berforum berdebat dengan Nizar,,, potong lu punya la kalau berani...

Hairan bin ajaib la,, kenapa ya,, kenapa manusia-manusia melayu ahli UMNO, penyokong umno, tak kira siapa,, baik Perdana Menteri, mufti, alim ulama, majlis fatwa,,, bila ajak berdebat semuanya penakut... bukannya lama pun,, sejam aja.... kenapa ya... hairankan...
  

2 comments:

  1. Hindu paria memang macam tu.Cepat besar kepala PARIA LE KATAKAN

    ReplyDelete
  2. dia x nak debat x pe....nanti lawan nizar kat pasir panjang....x kan nak menang undi pos navy je....baru menang bergaye....jadi mb pun ada class gitu..ada brani?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari