boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, January 29, 2013

Ketua Dewan Ulama PAS Dr Harun Taib pula akan dipecat?

Nampaknya peluru yang berada di tangan Umno untuk menghentam Pas melimpah ruah, dan mereka mewah menggunakannya tanpa had, tanpa ambik kisah hukum halal dan haram...,,


Dengan bantuan orang-orang yang kecewa dalam perjuangan, Umno terus mendapat modal.....



He he he, padanlah Tuan Guru Presiden Pas malas nak layan CN Al-Afghani,,, 

Sekejap tadi, dalam berita TV, keluar muka dia,, cabar Tg Presiden berdebat..., pulak... 

Memang pakar buat cerita kartun politik...







,

10 comments:

  1. nak pecat tak pecat itu hak parti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua tu cerita rekaan barua2 umeno.

      Delete
  2. Mari-mari beli minyak banyak bagus wooo!! Di sini Gila-gilalah

    ReplyDelete
  3. HE!HE!HE!
    PECAT ATAU TAK PECAT TAK PENTING. YNG PENTING PAS DAH NAK GHUYUB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... Umngok dah gabra takdak isu nak buat modal, modal sampah tepi jalan pun boleh.... Biasalah tu umngok dah nak mampoos btl x luncai dan labu2 nya....

      Delete
    2. hehehe....biasalah umngok dah takdak isu, isu tepi sampah pun boleh kutip....ni tandanya umngok dah nak mampoos, btl tak luncai dan labu2nya......

      Delete
    3. Ye ke....kau baru keluar bertapa dari gua mana....kah kah kah.....

      Delete
    4. lama dah Pas ghuyup Lancau oi...kalu ikut cakap umno la..mesti hang dapat duit pasai aku reply komen no

      Delete
  4. UMNO DAH LAMA GHUYUB... DAH HILANG BEBERAPA NEGERI... DULU UMNO SUPER POWER... SEKARANG.... MENAGIH SIMPATI .... UG..UG... DAH MAMPOS MULA LA NAK UG...

    ReplyDelete
  5. Hasan Dolah Alor MerahJanuary 30, 2013 at 12:38 AM

    geng dia dulu di afghanistan dah byk kembali kerahmatullah...tingai dia sekor2 lagi dok meroyan kat malaysia...aku kenai che gu non ni kuat merajuk..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari