boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, February 28, 2013

Munculnya HERO baru Umno menyelamat maruah DS Najib...

Ho ho... aku rasa nak ucapkan tahniah diatas keberaniannya,,, tetapi masih belum terlaksana,, jadi tangguh dulu tahniah dari aku....


Ko orang kenal tak Apek Cibai ni...Wong Sai Wan

Umno dengan konco-konconya sudah tak ada cara nak mempertahankan hayat mereka yang dah nak menghampiri ajal atau nak kojol..

Maka keluarlah berbagai cara dan idea ...


Parlimen Lumut - Pertandingan 3 penjuru - Parti ISMA kacau daun..

Nampaknya hasrat PR nak bertanding dengan BN satu lawan satu mungkin tak kesampaian,,, ada pulak kumpulan parasit politik Malaysia,, yang hanya sekadar mahu menghalang kemenangan calon PR..


Kenapa Mat Sabu, Tian Chua terlepas, Gobala di denda RM6,000.

Hanya Yang Ariff tuan Hakim sahaja yang tahu kenapa keputusan sedemikian... 

PM minta pengamai media sosial patuhi etika ! ...Phiirah...

Aku tak pasti kepada siapa sebenar pengamal media yang Najib maksudkan...

Wednesday, February 27, 2013

Terkini - 3 ulama sahkan bertanding calon PR - Siapa Ulama calon Umno?

Alhamdulillah, harap-harap jadi kenyataan seperti yang diwar-warkan,,, semoga dengan ini dapat menangkis fatwa-fatwa songsang dari ulama penjilat umno yang mengatakan undi PR akan jatuh akidah dan haram...


Otai Umno (blogger) mengaku jadi dalang Buku 50 Dalil Anwar .....

Krisis lama di ceritakan kembali, apakah benar atau tidak tidak dapat dipastikan,kerana penulis buku 5 Dalil kenapa Anwar tak boleh jadi Pm pun dah arwah.....


Apa penghujung nasib Saleh Yaakob akibat Bangkang dalam Longkang

Pepagi pagi tadi bila buka radio Sinar,, suara pak lawak bodoh  SY dah tak kedengaran,,, yang ada bekas menantu Osman Aroff mantan MB Kedah Kak Engku dengan Krill sahaja,, pukol 9 lebih tambah seorang lagi,, Dato Fadhilah Khamsah, suara SY tak kedengaran..


Ustaz Azhar Idrus hentam balik TGNA isu terima BR1M haiwan.

Ha... ambik ko... Ustaz Azhar Idrus dah perjelaskan apa yang TGNA perkatakan... dengar baik-baik ....



Pengajian dari seorang anak muda yang SESAT hasil tarbiah TGNA.

Ilmu Balaghah... atau pun bahas amudah perumpamaan,, Namun pemimpin umno jenis tak faham bahasa atau pun sengaja buat-buta bangang bahasa.....

Jadi nak memudahkan .....


Tuesday, February 26, 2013

Terserlah - Seorang lagi pencacai baru Najib menyeru sokong BN

Dengan berjawatan sebagai Presiden kesatuan pekerja,, dapat pingat Datuk,, nak kata hebat atau cerdiakawan tak pulak,, kalau bercakap pun tergagap-gagap...maka tak hairanlah sanggup jadi pencacai ....


TG Nik Abdul Aziz bin Nik Mat bakal PM Malaysia ke 7?

Sewaktu kerajaan Angkatan Perpaduan Ummah memenangi PRU08 1990, kerjaan PAS ditubuhkan dnegeri kelantan, TG Nik Aziz jadi MB Kelantan, ramai yang pertikaikan terutama kelompok Umno dan yang seangkatann dengannya..


Rita Rudani - Janda yang beruntung kerana blogger Umno mencintainya..

Patah tumbuh hilang berganti,, weiii..beruntung artis-artis wanita malaysia n,, tak perlu risau,, walaupun dah berstatus janda,, diluar sana,, pemimpin dan penyokong umno sedia membela nasib mereka... 


Kenapa cikgu wanita tua tu menangis melalak melolong..

Kalau nak disamakan dengan pelakon filem wanita zaman sekarang, rasanya cikgu ni lagi hebat,,, entah kenapa dia menangis...


Monday, February 25, 2013

Diantara anak-anak gadis ini siapa yang masih belum baligh?

Adui..tolonglah,,, bila berhadapan dengan anak-anak remaja Islam, tolonglah tunjuk contoh seorang wanita Islam,,, suami awak tu kalau bercakap bukan main lagi,,, siap bagi fatwa jatuh akidah dan sebagainya,,,,kalah majlis fatwa..


Jawapan kenapa Najib lewat umum PRU 13 - (versi Umno)

Apabila rakyat semakin hari duk tertanya-tanya, sehinggakan Pengerusi SPR sendiri pun dah tahan lagi,, maka keluarlah jawapan kenapa sebab lewat....


Semakin ramai yang menyayangi Najib, TETAPI Ikhlas kah mereka?

Nak apa lagi,,, sudah terbukti rakyat bersama Najib sekarang ni, semakin hari semakin ramai...


Sunday, February 24, 2013

Lihat sendiri tingkah laku blogger otai no 1 Umno dengan bekas isteri dan anaknya.

PAPAGOMO OHH PAPAGOMO!! BALASAN KO ASYIK SEBAR FITNAH TAK KIRA PADA ALIM ULAMA KE OR SAPA2 LA NI AGAKNYA NI.. NASIB MU LA PAPAGOMO OI...


Najib bajet rakyat belanja sekeluarga bernilai RM41.60.untuk sebulan.

Aku ingat Najib ni hanya bangang dalam ilmu agama,, tetapi dalam kiraan matematik congak pun bahlol juga... macam ini rupa menteri kewangan Malaysia,,, 

Dengan nilai tak sampai RM50.00....adui..dui ..dui,,


Saturday, February 23, 2013

Tahniah di atas keberanian Blogger Umno Putra Merdeka.

Ini baru dinamakan pejuang melayu no 1,,, boleh salute,, wakaka... hebat.... lepas ni boleh bagi tahu kat Najib,, jangan pakai lagi logo 1Malaysia.. ada berani..


Najib tinggalkan bininya Rosmah di Terengganu...

Memang tak patut seorang suami meninggalkan bininya diatas sebab-sebab faktor teknikal dan kesihatan...


Sejak bila DS Najib dah jadi ulama mengatasi Majlis Fatwa?

Najib dah semakin berani,, berani bersuara mengeluarkan fatwa atau ijtihadnya sendiri, untuk menyelamatkan umno, dengan mempergunakan hukum hakam agama Islam dengan sewenang-wenangnya.


Ada lagi menteri Umno yang handsome smart tetapi bangang....

Selalunya menteri uMno ni aku tak tak pernah usik atau kacau pun, pertamanya datang senegeri dengan aku,,, kedua dia ni mulut tak celupar sangat, selalunya cool.... 


Friday, February 22, 2013

Harapan cerah Parlimen Pandan akan bertukar ke Pakatan Rakyat.

Pakatan Rakyat rasanya kena berterima kasih kepada Presiden MCA Chua Soi Lek diatas tindakannya menggantikan penyandangnya Ong Tee Kiat kepada muka baru yang boleh winable candidate...


Kes Berat beb.. Kalau MB Pas di katakan berbohong..

Sebelum ini kes hal-ehwal negeri Kedah, aku malas nak ambik pot, hal rumah tangga mereka,, biarlah mereka selesai sendiri...

Cuma dalam diri aku, paling pantang dan aku tak suka kalau sikap individu yang suka bebrohong, tak kira sesiapa.. entahlah..


Renungan dan jelingan petang Jumaat...

Masing-masing diantara mereka mempunyai kekayaan yang tidak terhingga... 
Seorang tu mempunyai isteri cun melecun dari tanah arab Lebanon,,, manakala yang seorang lagi beristerikan janda yang memang suka bergaya....


9 janda engkar arahan Mufti - Salah Siapa?

Di hari jumaat ni,,, sesekali kita kena berfikir, apa yang berlaku keatas saudara sebangsa dan seagama... Apakah tidak ada jalan penyelesaian...


Gambar wanita-wanita melayu yang bersyukur dan berkasih sayang

Sesuai dengan hari ini, penghulu segala hari...jumaat, maka elok sangat aku paparkan semangat bersyukur dan berterima kasih dan berkasih sayang....


Thursday, February 21, 2013

Seram dan Menakutkan - Gambar menteri umno bertukar jadi wajah hantu..

Kesian,,, inilah dasar umno,, segala apa saja kerja yang dilakukan nak diwarwarkan kepada rakyat yang lain... Dimanakah keikhlasan sebagai pemimpin...


Sapa Lu Datuk Bazlan Baharudin? Tukang Tilik atau Ahli Nujum.

Puak-puak suku sakat umno dah ketahuan,,, mabuk meroyan buang tabiat sementara nak nak habis ajal...


Edisi Kantoi - Umno Lumut cerita 1000 DHPP keluar parti, sebenarnya ..

Umno pencacai Zambry Kadiaq cuba buat cerita yang tak masuk akal... he he he.. tak berbohong bukan umno la...


Hebat Tuan Syed ni.. Berani hentam Presiden PPP

Pagi tadi sempat aku tengok berita dalam Astro Awani,,, bagaima Ketua Bahagian Umno Cheras mempertikaikan Presiden PPP M Kavyeas....


Beri peluang Bn laksana perubahan ! - Oooo No no no ...

Bukan sebulan, bukan setahun, bukan sepenggal,,,, dah lebih setengah abad dah.... baru rasa nak buat perubahan....


Wednesday, February 20, 2013

Tan Sri Jeneral Panglima ATM, Tolonglah jangan jatuhkan martabat ATM.

Aku tak tau macam keadaan sebegini boleh berlaku,,, ada lojik ke tidak,,, aduiiii...... 


 

Adoi... Tolong... Sakit perut aku gelakkan berita ni..

Ha ha ha,, macam nak guling-guling pun ada,, sakit perut aku...  nak benteras  rasuah.... phuiii...

Dia faham ke tidak apa itu rasuah ni...


Panas - Berita pagi Rabu - Perdana Menteri letak jawatan.

Ha ha ... kali ini memang benar berlaku.. berita diterima pada 2013/02/20 - 08:06:22 AM


He he he....


Umno Gersang 2 - Siapa calon PRU13 bertaraf ulama Profesional?

Semalam aku dah tulis siapa calon orang muda yang popular untuk kerusi Umno pada Pru13 nanti...

Selain dari Orang muda,, ulama pun menjadi pilihan Umno kali ini,, apakah nak bersaing dengan Pas,,, silakan.... tak ada masaalah,, pengundi baru boleh menilai....


Tuesday, February 19, 2013

Umno yang GERSANG - Pilih Artis muda bermasaalah jadi calon PRU13 ?

Sehari dua ni SUA Umno Tengku Adnan sibuk duk canang,, umno akan calonkan orang muda,, ulama,,, fuiyo... tapi satu kumpulan lagi malu nak sebut....
Kenapa ya...


Pak Cik Kampung sahaja yang mahukan Zambry, Umno?

Dapatkah sepenggal lagi jawatan MB Perak jika BN masih kekal berkuasa di Perak? Mungkin dengan ini boleh menghalalkan jawatan MB sebelum ini yang dia perolehi dengan cara haram........


Fikrah pemimpin muda Umno taik rasuah - Benci Ulama

Nasibnya cemerlang didalam Umno bila Mahathir melantiknya sebagai MB Selangor, di sini kegiatan rasuahnya berleluasa,, sehinggalah tsunami politik Pru12 melanda Selangor...


Cukup-cukup sudah, cukup sampai di sini Datuk Nik !..

Adoiiii... Sakit kepala dok tengok kelaku macam ni... Cukuplah .. Karpal Singh tu dah diam dah... duk cuit usik apa lagi... 
Sekarang ni nak lawan Umno oiii... Bukan nak berpecah dengan sesama parti dalam Pakatan... 



Monday, February 18, 2013

Sila Baca,, Tak Sesia Najib mempergunakan Nasharuddin Mat Isa.

Najib bukannya bodoh membuat sesuatu kerja yang tak membawa faedah kepada umno...
Jadi buat ostad-ostad peminat Nasha kenalah faham...


Kekecohan di Sabah - Apa cerita sebenar.?...

Apa yang aku dapat dengar dan baca kisah kedatangan/ pencerobohan tentera asing di Lahad Datu Sabah sama dengan lawatan Najib ke Sabah,,

Apakah ini secara kebetulan...?


PM Dato Seri Najib letak jawatan - Jabatan Penerangan Nafi.

Macam-macam dalam tempoh seminggu.. Hari isnin lalu,, najib dimalukan di Pulau Pinang dalam acara CNY dihadapan artis terkenl Korea... 

Hari ini, Isnin lagi,, tempoh seminggu Najib kena lagi... apa ni .. dimana kredibilitynya sebagai PM... 


Anda Kenal siapa sepupu blogger Parpukari.....hebat..

Blogger pencacai Parpukari semua orang dah kenal,, ada kaitan dengan umno Perak, nak kenal lebih rapat tanyan Kak Midah tahi lalat...

Terkini sorang lagi,,, sepupu pada Parpukari,, lagi popular beb..


Sikap Adun Umno.. Halal.. No no no.... Haram.. Yes yes, yes.

Tiada istilah halal atau haram dalam Umno... bermula dari sejarah loteri kebajikan masyarakat hinggalah ke hari ini,, umno memang pelopor judi...

Jadi tak hairan lah....


Lihat!..Terkini.... rakyat yang dah hilang sabar ....

Sendiri cari pasal,,, sekarang tanggunglah... sebagai negara yang mengamalkan demokrasi,, rakyat berhak memilih siapa yang mereka suka untuk memimpin negara...


Sunday, February 17, 2013

Gambar ini khas buat tatapan tersayang Menteri Pertahanan...

Nampaknya menteri pertahanan Zahid Hamidi yang ada sekarang tewas dengan bekas mentornya semasa ia menjadi ketua pemuda umno sebelum ini, kisah sebelum 1998......


Fitnah Utusan (aWANG sELAMAT) hari Ini PENAKUT..

Kalau tak buat cerita fitnah bukanlah surat khabar umno,,begitu juga kalau tak ambik rasuah, bukanlah pemimpin Umno,,,

Tak buat cerita fitnah,, umpama tak dapat setiub buat Mat Fit... ku mana pun mesti kena buat cerita fitnah,,, dah budayanya,, darah daging umno...,


Ish,,,ish,ish.. Pemalu rupanya Pak Syeikh Menteri Umno ni...

Rasanya pembaca semua tahu, Pak Syeikh ni adalah bekas pelajar Sekolah Agama Raja Izzuddin Shah Ipoh... Jadi sedikit sebanyak asas agama buat Pak Syeikh ni memang ada...
Cuma bila dah duduk dalam Umno.... hancuq la....


Hasan Ali, Nasha dan Abdullah Samaah... Puas hati sekarang?

Buat Hasan Ali, Nasharudin Mat Isa, Ostad Abdulah Samaah,, boleh puas hati dah rasanya...

Kehendak kalian Tuan Presiden Pas dan ambik perhatian...


Saturday, February 16, 2013

Woi... Episod cerita dongeng Najib ada sambungan cerita..

Semalam dalam kawasan negeri aku,, Najib yang berulang kali entah kali yang berapa  datang melawat tanpa jemu-jemu telah mengeluarkan arahan jangan dengar cerita dongeng..
Woi,,, zaman era siber ni masih ada lagi cerita dongen ka?.


Ada lagi artis ahli Umno dapat anugerah "AYAHANDA"

Sebelum ini yang aku duk terbaca,, artis merangkap ahli Umno yang dah jadi ayahanda ialah Awie,, memang patut pun dia jadi ayahanda,, sebab dia tokeh kelab malam...



"Aiman Tak Kisah" aku percaya ... Tapi "Isa Samad Tak Kisah" he he he !!

Selama 22 tahun ia menjadi Menteri Besar,,, dalam masa tersebut ia berjasa besar buat Najib.... jadi memang betullah ia tak kisah... 
Dulu lu tolong gua,,, sekarang gua tolong lu...


PRU 13 - Jika Pakatan Menang, Perdana Menteri akan daripada PAS.

Hallo beb,, ini fakta,, bukan saja-saja cakap,,, jadi orang-orang melayu terutama penggiat umno sila ambil perhatian.

Bukan aku pandai-pandai nak buka cerita... Tak percaya... 

Friday, February 15, 2013

Biar betul ! Harga minyak Malaysia No 8 Dunia & No1 Asia Tenggara Termurah

Nak buat kut mana berita semacam ini... datang pun dari berita yang sah lagi sahih dijamin oleh Umno...


Oo Oo .... Kantoi kantoi

Mana suara timbalan menteri yang sebelum ini lantang mempertahankan isu felda... Ahmad Maslan...sama-sama turut kantoi...


Jom baca Surat Terbuka Deepak J Tekwani kpd Dr Mahathir..

Panas beb.... apa cerita ni... dah macam-macam isu dikeluarkan... tak ada apa-apa pun...

Panas beb,, macam baca cerpen...


Betulah tuu,, Memang muka tak boleh dipercayai pun..

Minta maaf banyak-banyak la... memang ada dua tiga orang penjawat awam yang aku tak percaya... lihat saja dari cara percakapan dihadapan public,, dah ada rasa kelainan... entahlah kalau ko orang tak ada dera rasa...


Thursday, February 14, 2013

Polis Pulau Pinang menjadi penyelamat maruah Najib?

Apakah negara Malaysia sekarang ini menjadi sarang penjenayah antarabangsa.... atau pun rakyat Malaysia sendiri sudah mencapai taraf penjenayah antara bangsa...


Lihat sendiri sikap YB Adun Umno dengan anak-anak mahasiswa..

Adui..dui... beginikah caranya melayan anak-anak pelajar yang bakal mewarisi pemimpin negara...


Kenapa Umno bangsat bertuankan lelaki hindu...?

Apalah malangnya nasib melayu merimpat di tanah air sendiri,, apakah ini semuanya setelah Mahathir menjadi PM,,, melayu umno huru hara...


Antara Leong Pei Koe dengan Menteri Besar Umno..

Standard undang-undang diMalaysia,,, walaupun dalam kategori kesalahan yang sama...

Beruntunglah mereka menjadi pemimpin Umno... kekebalan undang-undang...


Wednesday, February 13, 2013

Menteri wanita MCA Ng Yen Ten bakal dipersalahkan.... ?

Cantik,,, masing-masing dah terlebih bodek....nak tunjuk pandai buat kerja.... terlebih bodek,,, Najib tebal muka..... wakaka...


Penyanyi pop Korea Psy bersikap Kurang ajar datang ke Malaysia..

Kalau dah perbuatannya tak baik,,, tak kan nak puji juga kut... tak kiralah kepada sesiapa yang dia lakukan,,, namun perbuatanya tetap kurang ajar dan biadap...


Tuesday, February 12, 2013

Gambar Anak dara pemimpin Umno bersama boyfriend....

Aku rasa semua pembaca blog manjungmari mengenali anak dara siapa dalam gambar tu bersama tunangnya,, tak perlulah aku nak memperkenalkan... 


Tuuu Dia.... Tuan Syed Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan macam Raja..

Kalau dah ketua penerangan umno bahagian dan rupa ini, maka tak hairanlah pemimpin umno yang lebih atas lagi,,,, maka yang lebih bawah pun tak payah cerita...


Kerusi Dun Pasir Panjang - Umno Lumut nganga melopong putih mata..

Ha ha ha apo nak dikato, bukan rezeki kita... kesian Dr Azizah, Kesian kat Cikgu Rashidi,, kesian kat Rosli Yaakob orang kuat Dr Awang Adek... masing-masing dah duk pasang angan-angan di antara mereka bertiga nak merasai tahkta kerusi Dun Pasir Panjang...

Tup-tup.....


Fuiyo... Wanita ni lebih muda dari aku, dan lebih berani dari Najib..

Walaupun dia seorang wanita, tetapi dia seorang yang berani menjalankan pemerintahan nya secara demokrasi yang ori.... berbeza dengan Malaysia...


Monday, February 11, 2013

Tahniah.. Rakyat lebih bijak dan bertambah berani menyuarakan perasaan..

Petang tadi sewaktu aku singgah ke rumah seorang sahabat FB jemput ke open house CNYnya di Pantai Remis, abang kawan aku tu mai sembang,,, cerita kat aku ..dot dot dot...najib...


Lawak hari cuti pagi Senin - Ahli Umno meroyan gila marahkan Ajk Surau..

Pagi semalam macam biasa Ahad minggu kedua, aku ada kuliah bulanan,,, sementara duk tunggu Ustaz Tarmizi Abd Rahman mengambil tempat kuliahnya, datang seorang jemaah mai berbisik dengan aku, cerita kisah penduduk tamannya.... 
Hi hi hi ... 

Sunday, February 10, 2013

Minta pengesahan .. bandar mana ni Chittagong atau Ranggon..

Buat semua rakyat Malaysia pembaca blog Manjung Mari,,, lihatlah,,, inilah realiti yang kita hadapi....
Apakah kita warga kota Kuala Lumpur akan menjadi seperti negeri Sabah yang penuh dengan warga Filipina..Opsss sorry tuan Sheikh Fathul Bari...


Fuiyoo...handsome gile.. Ulama Umno dah rupa macam artis Hollywood..

Sempena tahun baru,,, penampilan baru, imej baru,,, tak perlu lagi pakai kopiah putih beb,,, 
Apakah ini kerana dapat bini baru?....


Najib kerah staf Uitm Seri Iskandar untuk program dgn orang asli..

Hallo Ds Najib,, apa kena dengan lu ni,, tak habis-habis nak menyusahkan rakyat... mentang-mentanglah mereka dah kena ikat dengan akujanji,, maka senang-senanglah ko nak perhambakan mereka...


Saturday, February 9, 2013

Awas... Jika Umno Bn menang 2/3, Bapa syaitan dah ada agenda.

Mampos rakyat Malaysia yang mana selama ini menentang umno jika mereka mendapat kemenangan majoriti 2/3...

Adoi-doi-doi.... Menteri Umno tersungkok di kaki budak perempuan hingusan !!

Patutlah Najib melantik mamat ni menjadi Senator, kemudian menjadi menteri,, rupa-rupanya jenis spesis yang sama... apa yang sama.... he he he...


Banner soalan HARAM JADAH - Mari sini aku nak jawab.

Pepagi tadi bila aku buka Laman FB. seorang sahabat telah upload gaambar banner ni... adul... satu persoalan haram jadah..


Woi... Zambry! Hang ni loklaq atau ulaq ayaq...pantang lepa!..

Nak tunjuk kononnya seorang yang perihatin konon, ish,ish, ish,,, apa kah buat cerita fitnah lagi aku ni....?


Friday, February 8, 2013

Lihat dan Nilai kerja-kerja Umno yang cukup hebat untuk rakyat...

Apa lagi cai-cai umno nak kata.... sekarang dah kantoi.... benda buruk tak payah tunggu setahun,, seminggu pun tak sampai,, Allah S.W.T dah izinkan untuk dibongkarkan....

Kan dah kantoi...


Timbalan Mursyidul Dato' Dr Haron Din bakal keluar dari PAS ?

Ha ha ha,,, kesian ada, tapi meluat yang lebih,,, meluat sungguh dengan puak-puak syaitan ni,,, memang patut ler pun Mahathir sendiri bagi pengakuan ... bab syaitan ni.. shuh,, shuh,shuh....ha ha ha...


Muhyiddin Yassin memperbodohkan rakyat Pelis semalam...

Cakap mulut keluar dihadapan rakyat penyokong lain-, cakap di keliling penyokong setia lain....


Thursday, February 7, 2013

Eh,,eh, Nak tanya, sejak bila Menteri Pendidikan dah bertukar ke?

He he he,, memang pelik,, dan bertambah janggal,,, entahlah apa akan jadi kalau Malaysia ni masih lagi di bawah Umno jika selepas Pru 13 nanti...


Woii!... Aku sokong bantahan mereka di Stadium Merdeka..

Sekarang tiap-tiap malam Tv 3, banyak berita panas-panas isu semasa yang boleh menguntungkan umno sentiasa ada berita terkini...

Siapa yang tengok malam tadi... aku sempat seketika,, nak tengok apa kelaku depa...


Masya Allah, Mereka boleh berbangga dengan kerja haram ...

Walau macam mana sekali pun, aku tetap yakin dengan apa yang berlaku pada 4 tahun yang lampau adalah haram... Tak payah lah mendapat sokongan mufti atau sebagainya,,, yang haram tetap haram...

Maka biasalah,, bila dah termakan yang haram dan jadi darah daging,, maka tiada lagi rasa malu pada rakyat apatah lagi kepada Allah..


Wednesday, February 6, 2013

Relaks Santai malam Khamis....Layannn...

Nak baca apa yang aku dok merepek pun kekadang jemu juga,, aku pun dah pening nak merepek apa malam ini.... 

Jadi sesekali aku bagi hangpa relak santai dengaq lagi ini,,, dengan tengok dan fikir....


Taraf Media Malaysia lebih teruk dari Zimbabwe, Oman, Fiji dan Kemboja.

Apa lagi yang aku boleh nak kata.... melainkan ha ha ha ha..... bukan fitnah beb... ini fakta dan bukan auta... 

Kesian kat pembaca-pembaca..... standard lebih lebih teruk dari Zimbabwe.. hisss... macam tak percaya...


Terima Kasih,,,Terima Kasih Dato Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi..

Sesekali aduk terfikir,,, yang selama ini tak teperasan pun,, inilah kuasa Allah Uang Maha Esa....

Inilah yang dinamakan perjuangan.... terfikit tak kita...


Alhamdulillah! ... Berita yang amat menarik utuk kita baca...

Bukan aku nak memandai buat cerita, ini aku ambik dari sumber berita orang-orang Umno sendiri.. moga-moga akan menjadi kenyataan.. Ins Sya Allah.,


Tuesday, February 5, 2013

Zambry tukar jadi calon parlimen Parit Buntar - Gunakan budak untuk kempen

Nampaknya apa yang menjadi perbualan politik,,, rasanya dah kebenarannya... kerana petunjuk yang lain benar rasanya...


Edisi Kantoi - Isteri Adun Umno buat pendedahan suaminya sendiri.

Dah pun heboh dalam akhbar Sinar, pada mulanya alas nak ambik pot, kisah rumah tangga ahli politik,,,
Tetapi kalau bini dah sanggup ditemuramah... ini dah kira berat..... gelaplah bintang suami nak bertanding lagi PRU13...


Good Morning Dato Seri Zambry - Engko Bijak,,,Bijak..

Hangat hati aku terhadap kes Teluk Rubiah masih lagi belum sejuk,, orang kata apa.. masih duk suam-suam lagi,, tak cukup dia perdajal DS Ir Nizar,,, bila dicabar semula, sampai sekarang diam...


Monday, February 4, 2013

Perghhh.. Hebat... memang BEST sungguh...!..

Rentetan dari kisah semalam.... Sesiapa di antara yang tak tau cerita,,, boleh klik Sini

Biasalah... dah nama pun pemimpin... memang lah yang terbest habuannya......


Tak Patut.!.. Benda macam ni pun nak kecam....?

Banyak perkara dalam isu dakwah pendekatan yang dibawa kita masih terikut-ikut dengan cara umno.... 
Tolonglah ubah sikit pendekatan tu...


Sunday, February 3, 2013

Perghhh.. Hebat... memang hebat sungguh.....

Hari ini orang-orang Malaysia mazhab 1Malaysia rasanya patut berbangga dengan PM 1Malaysia... Patutnya dah sewajarnya dimasukkan ke dalam Guiness World Record....


Woii.!.. Hangpa nilai sendiri antara 2 orang pemimpin otai Umno..

Umno nampak sedang nak menghabiskan saki baki sisa-sisa kehidupannya di muka bumi ini,, maka inilah situasinya.. sorang sebut "A" sorang lagi sebaliknya "Z".


ini nak jolok-jolok buat apa?.. Mai aku nak jawab..

Malam tadi... dalam kaca tv,, berita... dia lah hero, dia lah pejuang bangsa, dialah no 1Malaysia... wakaka... hero dihadapan penyokong yang mendapat upahan nasi bungkus, tambang bas percuma dan juga duit poket...


Saturday, February 2, 2013

Dr Fuad Zarkahsi - Haram mengundi calon Umno ...

Aku duk perati lama dah,, Timbalan Menteri Pendidikan melayu ni memang ia consistance dengan isu-isu agama islam yang dicetuskan oleh pemimpin Pas..

Apakah ia merasa bahang kepanasan kerana sebelum ini apa yang aku ketahui Dr Fuad ni adalah ahli Pas yang berhijrah masuk umno bersama Nakhaei dahulu... 


Terkini.. Ulama Muda UMNO Fathul Bari diserang penyakit berjangkit!

Apa yang tak kena,, namun penyakit tak mengenal usia muda atau pun tua,,,  mungkin disebabkan tak cukup rehat rasanya,, biasalah bila tanggungjawab bertambah lagi satu cawangan....
Kerja berlebihan, rehat tak cukup maka sekarang dah mengidap penyakit yang rasanya agak sensitif...


Kenapa Najib nak cari musuh dengan guru-guru sekolah ?

Petang Khamis, aku ada dapat SMS entah dari mana yang tak ku kenali, menghantar mesej mengenai program beautiful Malaysia...
Bila aku aku balas balik sms tu, tanya siapa yang hantar, dia jawab guru "pengundi PAS" ... 


Kesian..DS Najib dipakaikan baju kematian orang Cina.

Empat lima hari yang lalu, aku agak terkejut bila balik kerja terpandang banner bergantungan di tiang-tiang lampu menuju ke tempat kubur Cina (Bersebelahan jalan kekuari Pundut). 
Aku sangka kut untuk perasmian bangunan tokong Cina yang sedang didirikan dikawasan yang sama tu....


Friday, February 1, 2013

Jom kita tengok bagaimana orang Umno Solat berjemaah.

Mereka-mereka ini sering mengaku merekalah umat Islam yang sebenar, sayangnya mereka kepada Baginda Nabi Mohd setiap tahun bila hari Maulidul Rasul, maka berduyun-duyunlah mereka berarak berselawat punya sayangnya terhadap nabi...

tapi bila bab solat.....


Zahid Hamidi guna JHEV KL untok sabotaj Najib?

Rasanya strategi Mahathir menekan Najib bermacam-macam cara,, terkini Zahid Hamidi yang berangan nak jadi TPM jika Muhyiddin jadi PM buat hal lagi nak memperdajalkan Najib...

Yang menjadi mangsa bekas tentera tak berpencen.


Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari