boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 11, 2013

Ini dia tokoh ulama hebat kepercayaan Najib untuk beri menang besar PRU13

Menang besar, menang besar, menang besar.... ha ha ha...hari ini berita ini heboh..,,,,




KUALAL LUMPUR, 11 April -- Pakar Feng Shui, David Koh, 67, menunjukkan imej pengiraan Feng Shui dikenali sebagai 'Shi' yang membawa maksud perang di sini, hari ini.
Beliau meramalkan Barisan Nasional (BN) akan memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) diperingkat kerajaan pusat serta merampas semula Selangor dan Kedah serta meramalkan BN akan meraih lebih banyak kerusi Dewan Undangan Negeri di Pulau Pinang berbanding semasa pilihan raya umum lalu. 
Sebelum ini, Koh pernah memberitahu Bernama TV beliau meramalkan pengundian PRU13 akan jatuh pada 5 Mei depan dan nyata tekaan beliau tepat apabila Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mengumumkan tarikh itu, semalam.t
-- fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA


21 comments:

  1. Tanya la mangkok ni berapa kerusi BN boleh dapat?

    ReplyDelete
  2. Ha... Ha...wa ramal u punya janggut nanti luruh ini hujung taun 27 elai...umoq 69 thn 4 bulan u lumpoh (semua tatak moleh angkat)... umoq 70 nanti u masuk itu long... mau ingat eee ini ramal sj...kalu betol jadi itu ong waaa...

    ReplyDelete
  3. Jangan dok percaya dengan tukang ramal, syirik nanti akhirnya, apek tua ne bukannya Tuhan yang dapat menentukan menang atau kalah dan sebagainya. Jika Allah swt telah tentukan akan kekalahan kepada mana-mana pehak tak ada satu kuasa pun dapat merubahnya begitu juga sebaliknya. Yang penting dalam PRU13 nanti kita tolak BN/UMNO. Ingat ABCD asal bukan cap dacing.

    ReplyDelete
  4. Ini pun akan dapat 10 juta sikit masa lagi..macam Dolah tu..

    ReplyDelete
  5. semua tu nk bg pemimpin ameno sedap telinga je...dlm hati hnya Tuhan yg tahu.. manusia hnya mampu merancang hnya Allah SWT yg menentukan...

    ReplyDelete
  6. Itu mengikut pengiraan 'shi'! Kalau ikut pengiraan 'shit' pula, B.Nasional akan kalah teruk di "pusat" rosmah(peringkat persekutuan). Banyak negeri2 yg dikuasai B.N skrg, akan terlps ke tangan Pakatan Rakyat! Itulh mngikut ramalan 'shit'!

    ReplyDelete
  7. ini semua taktik lapok gerombolan supaya rakyat berkhayal,akhir ditipu hidup2 oleh spr@umno....bila menang semua cerita karut marut ni dihilite semula supaya org melayu menerimanya sbg benar,ini kalilah!

    ReplyDelete
  8. Lagi usaha kuat utk tolak Umno....jika Umno menang lg dlm PRU..bertambah-tambah amalan syirik dlm masyarakat Melayu @ Islam.

    ReplyDelete
  9. Kalo BN caya Pak Nujum ni... tak tau lah apa hujjah hassan ali.

    ReplyDelete
  10. BN yang plagiat manifesto PR diharapkan menang? Mana masyarakat akademik tak mahu cerita ke apa akan jadi jika seseorang ahli akademik didapati memplagiat hasil karya orang lain? Atau ahli akademik sekarang adalah penggalak dan penyokong plagiarism? Jika begitu, kamu tidak layak berada di kedudukan akademik kamu sekarang.

    ReplyDelete
  11. Qunut Nazilah: Ya Allah, Kami letakan Kamu di batang leher musuh Kami dan Kami berlindung denganMu dari kejahatan mereka, Ya Allah, Leburkan lah Kumpulan mereka, Kacau Bilaukan Persatuan Mereka, Cerai Beraikan Pakatan mereka, goncangkan pendirian mereka, hantarkan anjing anjing Kamu keatas mereka, Wahai Tuhan yang Gagah Perkasa, Wahai Tuhan yang penuh Raksaksa, Wahai Tuhan yang bersifat Murka, YA ALLAH, YA ALLAH, YA ALLAH, Wahai Tuhan yang menurunkan Al-Quran, Wahai Tuhan yang menggerakkan awan, Wahai Tuhan yang mengalahkan bala tentera Al-Ahzab, Kalahkan mereka, menangkan kami keatas mereka. Ameen Ya Robb..

    ReplyDelete
  12. Baik BN gali semula sotong yang mati, yang buat ramalan Piala Dunia, untuk meramalkan kemenangan BN. bodoh punya BN. manisfesto pun tiru daripada PR. tpm YANG BODOH YANG MENGATAKAN PR tiru daripada BN.

    ReplyDelete
  13. Lawan tgna ok jgk ini..

    ReplyDelete
  14. ater komer..perang psykology...ape nak heran. teruskan kukuh barisan depan, pertahanan dan squad penyerang. mara mara mara..

    ReplyDelete
  15. Feng Shuiini memng ada asasnya.. Cuma maybe dia tak berani nak beritahuyang BN akan tersungkur. Sebabnya Shi maknanya perang di sini, hari ini. Tradisi Peperangan Cina biasanya akan berakhir dengan kemenangan pejuang rakyat. So Pejuang rakyat setakat nie tak ada yang terbaik kecuali PAKATAN RAKYAT

    ReplyDelete
  16. Yg ini kena tanya pulak kpd Mufti Harus sani....dia setuju atau tidak dgn ramalan apek pro BN tu....sila jawab wahai tuan mufti.

    ReplyDelete
  17. Ahli Nujum ini sudah berjumpa dan bersepakat dengan pemimpin UMNOBN. Pemimpin UMNO kan percaya pada 'FENG SHUI' jadi selepas jual ubat pada UMNOBN, nujum ini jual ubat untuk naikkan nama dia cuma dia tidak nak beritahu bahawa dia lah punca Najib pilih tarikh itu. 5.5.13. Insyallah Nujum ini akan menerima nasib malang apabila PAKATAN meraih kemenangan ke Putra Jaya.

    ReplyDelete
  18. David Koh, sifu Feng Shui ni selalu dilanggani oleh pemaju-pemaju perumahan dalam strategi pemasaran mereka terutama ketika satu projek baru nak dilancarkan. Mana-mana pemaju perumahan boleh mendapat nasihat ramalan feng shui sifu nie terhadap projek pembangunan perumahan mereka dengan bayaran " consultation fee " nya.

    Agak-agaknya ada tak syarikat pemaju perumahan yg dah bayar consultation fee kepadanya, tiba-tiba dia kata projek perumahan nie tak bagus sebab feng shui nya tidak meramalkan keuntungan kepada pemiliknya???? Pasal tarikh 5 Mei tu, saya pun membuat ramalan yg tepat. Kalau gitu, saya lagi terror dari dia sebab saya bukan sifu master pun, orang biasa saje. Lagi pulak dia kata 5 Mei setelah diumumkan, bukan sebelumnya.

    ReplyDelete
  19. gua rasa nak lempang je apek ni!

    ReplyDelete
  20. Kurafat..syrik ...inikah yg anda mahukan ..tungulah balasan dari yg Maha Esa..

    ReplyDelete
  21. takut2 kalo bn/umno kalah teruk ni kali,jgn2 feng shui diharamkan di malaysia kot?bn/umno masa tu nnti dah jd pembangkang,dia akan balik2 ckap feng shui ni perosak minda rakyat yg diperintah pakatan..boleh tanya beliau feng shui ni,brim 3.0 bila dpt claim?1200k kan?ini kali lah...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari