boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 18, 2013

Tengok Video Lucah ingat Umno ? Gambar siapa pulak ni?...

Apa yang aku nak paparkan ini khas buat wanita-wanita umno Perak... Lihat sendiri watak ketua hangpa... he he.. 





Amboi-amboi begitu mesra dengan raja blog porno, tersengih sampai ke telinga..apa cerita beb,, apa projek,, ?..

Ni bukan gambar super impose,, ini gambar aku ambik dari blog bini papagomoi ... Klik Sini


10 comments:

  1. pakcik,kalau nak tau pagi td TIBAI dan Perkasa dtg ke base tldm lumut bg ceramah bertajuk perpaduan melayu pru13.dari 9.30 sampai 12.30....tapi hentam anwar dan pakatan.haji imran pun kena bubuh jgk..mentang2 mursyidul am TIBAI ank saudara CN,boleh plak masuk berkempen..x adil...

    ReplyDelete
  2. Nengok Persuruh jaya kita tok Pa...idak le plak sakit lutut nya...ada full punya....ana dah nengok kat Cilipadi blogspot/ betoi ka bini no 2 tok pa...isshhh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. udah2 ler kome dengan tuduh zina nie,berdosa beso mike tau ker idak..perange puak2 amno nie xubah macam puak2 zaman jahiliah dulu...xsio teman...ape2pun insyaAllah pakatan rakyat akan ambik alih pemerintahan negara kite..takbir...!!!!

      Delete
  3. BN NAK BUAT APA PUN OK. DEMOKRASI KEPALA BAPAK. KAMI RAKYAT TAK MAU LAGI KERAJAAN YG MCM NI. KETINGGALAN ZAMAN. KAMI RAKYAT MAHU MENUJU NEGARA MAJU. KAMI MAHU MALAYSIA BARU. BUAT MALU JE.

    ReplyDelete
  4. Jangan harap lah

    ReplyDelete
  5. sesiapa yang nak terus bersama pemerintah yg terang2 dok perbodohkan rakyat jelata...dipersilakan pangkah lambang timbang...tapi sendiri mau ingatlah nanti bila dah masuk kubur...tuhan bagi mata...tengok...bagi otak...fikir...kalau masih lagi nak sokong puak2 jahiliyah...mungkin otak dan hati dah tertutup rapat dengan debu2 dosa kut...tu pasai dok nak sokong lagi parti yg bertuankan mereka2 yg terang2 dok serang peribadi nabi saw.

    ReplyDelete
  6. Sedih tengok orang melayu PAS terkinja kinja panjat tiang lampu gantung bendera roket. Cina takde lak tolong gantung bendera PAS. Baguih punya melayu yg banggang diperkuda cina. Lepas ni cina dap nak guna lambang PAs. Hampa seronok..... Masyalla h...... APAdah jadi melayu dengan islam hampa niiii. Cuba fikir kenapa mereka tak guna lambang PKR. Anwar cerdik tak bagi guna. Ini jelas menunjukkan pemimpin Pas banggang tak leh fikir masa depan. Macamana nak memimpin negara perkara macam ni pun tak nampak. Hj Imran cerdik dah cau join PKR sebab janji manis anwar terhadap beliau. Teresa kok kata nanti hampa boleh panggil dia ustazah. Lim kit siang lepas ni boleh jadi imam dan manjung mari jadi makmum baru cantik. Hampa sedar tak Lim Kit Siang dalam ceramah kat Gelang Patah anggap melayu sampah. Dia kata kat Penang mereka dah cuci sampah kini di Johor pulak dibantu oleh PAP Singapore. Hampa tak sedar lagi kaaa. Taksub hampa tah abis lagi kaa.... Sudah sudahlah tu bangunlah dari tidor dalam selimut DAP.

    ReplyDelete
  7. Aku tengok orang PAS Yang diperbodohkan pemimpin kerana taksub membabi buta pada pemimpin. Sedar lah kawan kawan bukalah mata dan relinga dan guna akal anugerah allah untuk fikir dengan baik.

    ReplyDelete
  8. AnonymousApril 19, 2013 at 4:54 PM & AnonymousApril 19, 2013 at 4:59 PM
    huhu... sedey aku tengok dua2 org ni komen... ada je org cina pasang bendera pas n pkr... korang je yg x nampak... ko yg ptt bukak mata n apasang telinga n pk turun ke hati.... kesian aku tengok comment ko ber dua ni...

    ReplyDelete
  9. Sudah sudah laa...
    Sedar lah...
    Saudara yang menyokong PAS yang berugama Islam mengucap Kalimah Toibah.
    Saudara yang menyokong Umno pun mengucap kalimah Toibah.
    Mari lah kita berzikir, membaca ayat suci al Quraan dan berdoa
    Itu sebenar nya merupakan bekalan kita di Alam Akhirat.


    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari