boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 16, 2013

PRU13 , Terkini - Senarai Calon BN Negeri Perak...

Woi... Zambry ancak masih bertanding di Dun Pangkor,, ini beerti rakyat Perak bernasib malang akan berMenteri Besat Ancak... Jika BN menang..

Kong Cho Ha menteri Saman AES juga masih dicalonkan,,





Senarai Penuh Calon2 BN Perak

P54 GERIK DATO' HASBULLAH OSMANN.01 PENGKALAN HULU AZNIL IBRAHIMN.02 TEMENGGOR SALBIAH MOHAMED

P55 LENGGONG DATO' SHAMSUL ANUAR NASARAHN.03 KENERING DATO MOHD TARMIZI HJ IDRISN.04 KOTA TAMPAN DATO' SAARANI MOHAMAD

P56 LARUT DATO' HAMZAH ZAINUDDINN.05 SELAMA DATO' MOHD DAUD MOHD YUSOFN.06 KUBU GAJAH HASBULLAH ALIASN.07 BATU KURAU DR MOHD AMIN ZAKARIA

P57 PARIT BUNTAR MOHD GHADAFFIN.08 TITI SERONG ABU BAKAR MAT ALIN.09 KUALA KURAU MOHD SALLEH MAT DISA

P58 BAGAN SERAI DR NOR AZMI GHAZALIN.10 ALOR PONGSU DATO' SHAM MAT SAADN.11 GUNUNG SEMANGGOL ZULKARNAIN BIN ISMAILN.12 SELINSING SHAHARUDDIN BIN AHMAD

P59 BUKIT GANTANG DATO' ISMAIL SAFIANN.13 KUALA SEPETANG LOH SWEE ENGN.14 CHANGKAT JERING DATO' ROSLI HUSINN.15 TRONG DR ZABRY ABDUL WAHID

P60 TAIPING DATO' TAN LIAN HOEN.16 KAMUNTING DATO' MOHD ZAHIR BIN ABDUL TALIBN.17 POKOK ASAM DATO' HO CHENG WANGN.18 AULONG SOO KAY PENG

P61 PADANG RENGAS DATO' SERI MOHD NAZRI ABDUL AZIZN.19 CHENDEROH ZAINON MOHD NOORN.20 LUBUK MERBAU DATO' SITI SALMAH MAT SUJAK

P62 SUNGAI SIPUT DATO' SK DEVAMANYN.21 LINTANG DATO' DZULKIFLY HJ HARUNN.22 JALONG LIEW YEU AW

P63 TAMBUN DATO' SERI AHMADHUSNI HANADZLAHN.23 MANJOI MOHD ZIAD DATO HJ MOHDN.24 HULU KINTA DATO' AMINUDDIN HJ MAT HANAFIAH

P64 IPOH TIMOR CATLINE WONG MEI YENN.25 CANNING CYLIN TEI WEI LONGN.26 TEBING TINGGI TONY FOO BON CHEWN.27 PASIR PINJI DATO' KONG FAH CHONG

P65 IPOH BARAT DR. CHENG WEI YEEN.28 BERCHAM LIEW WEI SHANGN.29 KEPAYANG CHANG KONG ONGN.30 BUNTONG SILVARAJ A/LCHANDRAN

P66 BATU GAJAH LOH TENG TAKN.31 MORGAN AL/ SUBRAMANIAMN.32 MENGLEMBU LOW GAH YANN.33 TRONOH LIP TZE CHAI

P67 KUALA KANGSAR DATO' WAN MOHD KHAI-RILN.34 BUKIT CHANDAN MASLIN SHAM RAZMANN.35 MANONG MOHD KAMIL DATO SHAFIE

P68 BERUAS DATO' CHANG KO YOUNN.36 PENGKALAN BAHARU DATO' ABDUL MANAF YASSINN.37 PANTAI REMIS FOH SIOW YUN

P69 PARIT DATO' MOHD ZAIM ABU HASSANN.38 BELANJA MOHD NIZAR ZAKARIAN.39 BOTA DATO' NASARUDDIN HASHIM

P70 KAMPAR DATO' LEE CHEE LEONGN.40 MALIM NAWAR CHANG BO CHIANGN.41 KERANJI DANIEL WA WAI HOUN.42 TUALANG SEKAH NOLEE ASHILIN DATO' MOHD RADZI

P71 GOPENG DATO' TAN CHI MENGN.43 SUNGAI RAPAT DATO' HAMIDAH OSMANN.44 SIMPANG PULAI DATO' CHANG KO YUNN.45 TEJA YUE SAW KAM

P72 TAPAH DATO' M. SARAVANAN N.46 CHENDERIANG DATO' DR MAH HAN SONN.47 AYER KUNING DATO' SHAMSUDDIN ABU HASAN

P73 PASIR SALAK DATO' TAJUDDIN ABDUL RAHMANN.48 SUNGAI MANIK DATO' ZAINOL FADLI PAHARUDDINN.49 KAMPUNG GAJAH ABDULLAHFAUZI AHMAD RAZALI

P74 LUMUT DATO' SERI KONG CHONG HAN.50 SITIAWAN TIM KAI FOOKN.51 PASIR PANJANG RASHIDI IBRAHIMN.52 PANGKOR DATO' SERI ZAMBRY ABDUL KADIR

P75 BAGAN DATOH DATO' SERI ZAHID HAMIDIN.53 RUNGKUP DATO' SHAHROL ZAMAN YAHYAN.54 HUTAN MELINTANG SUBRAMANIAM A/L RAMANI

P76 TELUK INTAN DATO' MAH SEW KEONGN.55 PASIR BEDAMAR DATO' M. KEYVEASN.56 CHANGKAT JONG MOHD AZHAR JAMALUDDIN

P77TANJUNG MALIM DATO' ONG KA CHUANN.57 SUNGKAI GOH KIM SWEEN.58 SLIM DATO' KHUSHAIRI ABDUL TALIBN.59 BEHRANG DATO' RUSNAH KASSIM



17 comments:

  1. 1.MB ZAMRI > ancak
    2.MB NIZAR> pegang lilin orang mati.
    Ada beza beza ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lah berbedza,sorang pegang lilin dan sorang pegang ancak!

      Delete
    2. Bezanya, satu adat dan satu lagi sembahyang mati

      Delete
    3. bezanya sorang pengamal kurafat dan lagi satu protes mcm pembunuhan kejam rakyat Palestine

      Delete
  2. Dun Titi Serong...Abu Bakar Hussin (Pas) vs Abu Bakar Mat Ali (BN).
    ULAMA vs PEON...

    ReplyDelete
  3. Ostad Kazim?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ustad yang keluarkan fatwa bodo kat MM nampaknya telan ayaq liuq aje lah. tapi takpa dia boleh join dlm ceramah2 bn ajak tok peti sekali mungkin bila dah bergabung banyak lagi fatwa2 yang dapat direka untuk kalahkan pas. kalau dulu kita semua dok tunggu bila nak bubar parlimen tapi sekarang bila dah tiba masa mengundi jangan pulak kita tergadai maruah kerana pelikat sehelai, sekampit beras atau sekeping sampul. ingatlah kesilapan yang kita buat kali ini akan membuatkan kita teraniaya selama lima tahun dan memberikan peluang kepada penyangak2 memunggah hasil mahsul negara untuk dibawa lari.

      Delete
    2. Adik/ke abang Kazim,, aku tak pasti,, Hasbullah Elias.. bertanding di Dun Kubu Gajah,, ini pun ada kes skandal sewaktu ia menjadi setiausaha Umno Larut satu ketika dulu...

      Delete
    3. MANJUNG MARI...KO NI TAK ABIS-ABIS FITNAH....DAJAI SUNGGUH KO NI.....KALAU BETUI,AKU CABAR KO (ITU PUN KALO KO ADA TELOQ) MASUK KAN BUKTI SEKARANG JUGAK.......MAMPOOS KO MANJUNG MARI...BUSUK PUNYA OLANG....DAJAIII!

      Delete
    4. Manjung mari kan sokong org yg x berani bersumpah.... spenda putih satu lg hal.. aduihhhhhhh lawak hehehee

      Delete
  4. Rafidah Aziz???

    ReplyDelete
  5. Hamidah ada lagi?? dia jumpa rosmah tu yang dapat tu kot...memudahkan keje dun teman...Ini Kali lah...

    ReplyDelete
  6. Adooiiii...tempat teman masih Nasaruddin Hashim lagi...leboh le

    ReplyDelete
  7. apa habaq Nizar lilin lambai sengeh ! hahahaa alamat jadi tok pek kong di cangkat jering,,,,@!

    ReplyDelete
  8. Manjung mari sokong org yg x berani bersumpah... hehehe...

    ReplyDelete
  9. apa ada dgn sumpah, ada org yang kena sapina mahkamah terus hilang teloq.

    ReplyDelete
  10. Uits....INI KALI LAH Pasir Panjang pindah ke Tangan BN ..huhuhuhu..kami anak muda pilih BN...pas untuk Orang tua tua macam Uncle Cha manjung mari....jangan Mare Peace !!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari