boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 24, 2013

PRU 13 - Bila lihat gambar ni terasa sedih,, namun bangga pun ada juga..

Inilah amanah dari ahli jemaah yang terpaksa calon N 51 un Pasir Panjang laksanakan...



Berbanding calon parti lawan yang ada pelbagai kemudahan harta rakyat dipergunakan sesuka hati tanpa ada rasa malu,,,

Calon Pas, inilah rupanya, siang malam terpaksa keluar berceramah, berkempen mengenalkan diri, tanpa hirau penat dan letih, terpaksa tinggal anak-anak yang masih kecil,,, 

Walau apa pun aku berbangga, kerana calon Puan Hajjah Rohawati seorang yang berjiwa kental, mempunyai semangat yang cukup tinggi untuk menunaikan amanah parti... Memang layak dan amat tepat sekali untuk menjawat sebagai Adun Pasir Panjang...Tahniah....

Sila lawati Page calon sebagai tanda sokongan tuan puan.. klik Rohawati bte Abidin.

35 comments:

  1. Sayu hati tengok seorg calun duduk dikaki lima sambil minum minuman semurah kurang RM5 tanpa beg tangan chanel, dior dan dibadan tak nampak emas berlian bergemerlapan cam wanita2 UMNO. Lebih 50th rakyat Msia dahagakan pemimpin2 begini.

    ReplyDelete
  2. Betulkah cerita suami calon PAS Pasir Panjang ini akan ditukar keluar dari UiTM Perak.
    Harap tuan siasat dan hebahkan serta buat bantahan kepada pihak berkuasa UiTM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami orang-orang Pas sudah bersedia daripada apa-apa yang berlaku diluar jangkaan,, Ins Sya Allah Pas akan diberi kepercayaan dan mendapat kejayaan... Amin.

      Delete
  3. raut wajahnya ayu serta lembut,penampilan yang amat sederhana dan tegas.mudah mudahan beliau peroleh kemenangan dalam pilihanraya ini,amin.

    ReplyDelete
  4. Belum dapat kerusi bolehlah.Sudah dapat kerusi mesti jaga protokol.Pakaian dan aksesori mesti standard wakil rakyat.Bila jadi macam ni kita panggil MUNAFIK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo sedara... boleh ko tunjukkan siapa wakil rakyat wanita dari Pas yang berkeadaan sedemikian,,, jangan sekadar bagi andaian...

      Delete
    2. Hallo, fatwa nik aziz tidak boleh mengangkat wanita sebagai ketua. Hukumnya haram.Katanya lagi diakhirat esok kena jawab kerana masih ada lelaki.Fatwa ni belum ditarik balik. Maknanya masih berkuatkuasa.
      HIPOKRIT

      Delete
    3. saper lak lantik pompuan sebagai ketua??? tu sebagai wakil rakyat jer..wakil ngan ketua pon tak tau beza ker...bila dah dapat jadi wakil dalam parlimen atau dun baru dilantik jadi ketua..pernah ker PM atau Menteri Besar org pompuan??? Exco atau menteri takleh dianggap ketua sebab atas dia ada lg besor, cuma sebagai pentadbir sahaja, keputusan tetap PM dan Menteri Besar yang putuskan...ok..

      Delete
    4. Yang tu fatwa nik aziz. Kalau salah nik aziz lah.

      Delete
    5. Hang ingat semua org macam wakil rakyat BN/katak ka?

      Delete
    6. TGNA keluarkan fatwa tlg bagi bila tarikh muzakarah tarikh diluluskan ...dan gi ngaji lagi siapa yang layak keluarkan fatwa?

      Delete
    7. Lu ni, suka sangat berburuk sangka atas apa yg belum berlaku, adui......pi belajar agama....

      Delete
    8. Anonymous 1:28 PM pencacai umno makan tahi nik ajis buatan sendiri

      Delete
  5. InsyaAllah akan dipermudahkan kemenangan atas usaha gigih yang dtunjukkan

    ReplyDelete
  6. Bertuahnya suami dia....kepada suami YB ni..saya ucapkan setinggi2 tahniah kerana istikharah yang ada lakukan sebelum berkahwin memberi jawapan yang tepat untuk memperolehi isteri yang solehah. Saya siang malam berdoa namun Allah belum kabulkan untuk mendapat tahap yang anda perolehi..tolong doakan saya moga2 mudah perjuangan saya sekiranya isteri dan anak2 turut menjadi penyokong kuat saya dalam perjuangan ini.

    ReplyDelete
  7. Orang politik semuanya sama Hipokrit.
    Contoh.Sebelum menang terengganu nak laksanakan hukum hudud.Bila dah menang alasan hukum hudud hanya 0.00001 dari hukum islam.
    Sebelum kawan dap nak jadi negara islam , bila dah kawan dap negara islam tiada dalam Quran.
    Kelantan belum menang nak laksana hudud , dah menang sampai sekarang dok rangka undang hudud tak habis habis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halo sedare,,, jangan buat cerita lawak la,,, aku pun ikut sejarah terenganu tahun 2000 - 2004,, siapa yang sekat royalti,, siapa yang arah Ketua Polis terengganu jangan bagi kerjasama dgn kerajaan negeri jika pesalah hukum ditangkap guna lokap polis...

      Delete
    2. aku tak salahkan ko cakap macam tu sebab mungkin ko masih budak hingusan dan tak tahu akan duduk perkara apa yang ko cakapkan. cuma aku nak nasihatkan ko kalau kita tak tahu lebih baik kita diam saja daripada membuat fitnah. wallah huaklam.

      Delete
    3. Haha lari topic

      Delete
    4. Bhai....jauhnya lari...bhai 09.19 tnya lain yg lu org jwp lain hahaha...aku setuju statemnt shellyrimula holiday....'KALAU KITA TAK TAHU LEBIH BAIK KITA DIAM'...klu takda jwpn atau bersetuju dlm paksa baik diam!!!

      Delete
    5. aku terang sikit la kat mamat ni.

      perlaksanaan hukum terletak di bawah kerajaan pusat, negeri tiada kuasa untuk mengubah atau melaksanakannya. apa saja undang-undang yg dibuat oleh negeri tidak boleh bercanggah dgn perlembagaan, jika ada, akan terbatal.

      kuasa kerajaan pusat tertakluk kepada perlembagaan yg sedia ada. selagi perlembagaan tak dipinda, selagi itu undang-undang baru tidak boleh dilaksanakan.

      untuk meminda perlembagaan, parlimen memerlukan sokongan 2/3 ahli. untuk hudud dilaksanakan, PR perlu menang lebih dari 2/3 dalam PRU. ADA FAHAM KE???

      Delete
  8. Belum dapat jawatan mcm tu laaa, lepas dapat jawatan jadi macam Nizar laa nanti. Hidup Melayu Hidup UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tingginya PHD....

      Delete
    2. MELAYU akan terus hidup hingga kiamat, UMNO belum tentu lagi. ABU, INI KALILAH.

      Delete
    3. UMNO BEKUBO INI KALI!!!

      Delete
  9. xlah la dok layan manusia mengong ni...buang geli jelah sedara2 semua...

    ReplyDelete
  10. hidup Melayu....ajaran mana tu????....dengan jadi melayu dan berugama islam dalam IC cukup boleh bawak ke syurga ke??...Hidup ISLAM,

    ReplyDelete
  11. http://www.youtube.com/watch?v=dbmkZQpNLwo&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  12. Allahamdulillah! segala kehendak dan ketentuan Allah tiada siapa yang dapat menyekat.
    Dalam keadaan ini, kemenangan dalam pilihanraya terlalu kecil berbanding dengan semangat seorang pejuang. Yang pasti segala pengorbanan serikandi kelahiran PAS terlalu mahal dan pasti akan terbalas.
    Taniah ! PAS Perak telah lahirkan benih-benih Islam yang pasti akan mengubah segala-galanya.
    الله أكبر الله أكبر الله أكبر

    ReplyDelete
  13. Betul tu pas telah melahirkan benih yang baik.Harun din kata pas tetap akan melaksanakan hudud jika menang.Hadi pulak cakap pas tidak akan memaksa jika dap tak setuju.
    Semuanya berubah tak tentu hala.
    Parti caca marba.ghapla jingga.pas pis pus.pi mai pi mai tang tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela ko ingat bn tu parti baik sangat ke?ingatla agama islam adalah yg teratas untuk kita sebagai umat nabi muhamad...berubahla demi masa depan yang lebih baik....insyaallah...pakatan rakyat akan menag...amin

      Delete
  14. Anon 1.13 Umno mmg tak hidup selamanya. Walau belum berkubor dah banyak jasa. Pas boleh hidup lama ke. Misi penubuhannya sejak puluhan tahun dulu satu pun tak tercapai. Akibat berkawan dgn setan Pkr dan Dap, Pas jadi macam bangkai bernyawa yg perjuangannya entah apa2 dan lari dari perjuangan asal.

    ReplyDelete
  15. itulah calon yb yg ku kenali.moga kak roha istiqamah dalam perjuangan

    ReplyDelete
  16. Semua calon pakat-pakat tunjuk bagus time nak mengundi macam ni la sebab mengharapkan kemenangan tak kira parti apa pon.Penyokong pon sama, merapu meraban sebab nak tunjuk parti dia bagus dan parti lawan haprak. Tahniah la sebab tolong jayakan sistem politik sekular tinggalan penjajah.

    ReplyDelete
  17. Hidup parti spender putih..stopa terbaik..hehe

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari