boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 8, 2013

Ucapan Bantahan AJK Umno Gopeng terhadap Zambry & Hamidah..

Kalau sebelum ni aku siar surat bantahan Umno Gopeng, ada yang pertikai, Nama atas dan bawah tak betul, seolah-olah surat tu di cipta sendiri agaknya...Klik Sini

Namun hari aku buktikan ucapan dari orang yang sama yang menghatar surat tu kpd Zambry...






5 comments:

  1. kalau tengok muka, ni geng lapaq projek.
    ah! apa nak kesah! semua puak umno lapaq projek

    hahaha lain kali kalau nak tunjuk protes, buat laa mcm 'yop pasoir' hehehe

    ReplyDelete
  2. bloger pr pun satu,,,jangan dok heboh sangat pasai calon bn ni...biar la depa dengan kelmahan meraka..biar la penamaan calon dulu baru kita bongkarkan,,,kalau bongkar sekarang nanti depa tukar orang yang lebih mantap ,,hilang wang pertaruhan calon pr nanti..


    paham ke idak ya...strategi yob..strategi...

    ReplyDelete
  3. umno dah mula berbalah utk jadi calon, teruskan pendedahan begini kerana golongan muda perlukan maklumat utk membuat keputusan siapa yg layak mereka pilih. Bila lagi nak baling kerusi atau buat demo dpn rumah MB?

    Rakyat dah muak dgn perangai samseng dan tamak umno..................tolak umno/bn ke longkang.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Walaupun rakyat ingin perubahan, tetapi calon pakatan
    sediada masih belum cukup menyakinkan bahawa perubahan
    yang bakal dilakukan betul-betul bermanfaat.

    Saya sendiri hanya yakin Islam sahaja yang benar dan akan
    membawa manfaat.

    Tidakkah pucuk pimpinan pakatan sebenar-benar yakin bahwa
    masih ramai keturunan ahlul bait yang memilih hidup sederhana
    itu berkualiti memimpin? Memang mereka bukan jenis menonjol
    diri seperti kebanyakkan manusia. Jika anda semua mencari
    kebenaran carilah mereka. Tepuklah dada.

    Untuk manifesto pula
    1. Kembalikan wang haram keluar berjumlah RM 1 Trillion
    http://www.keadilandaily.com/aliran-wang-haram-rm150-bilion-kerajaan-cuba-sembunyikan-sesuatu-azan/
    2. Gunakan sebahagian wang kembali tadi untuk langsaikan hutang isirumah RM 600 Billion
    http://www.keadilandaily.com/hutang-sebenar-negara-lebih-53-peratus-kdnk-azan-ismail/
    3. Baki RM 400 Billion pula guna untuk memulangkan simpanan ahli KWSP
    http://en.wikipedia.org/wiki/Employees_Provident_Fund_(Malaysia)

    Berpandulah hadis : "bayarlah upah mereka sebelum keringat mereka kering"
    Janganlah lagi berpandu pada undang-undang yang bukan Islamik.
    Dana sebenar di KWSP yang masih tidak diusik kerana pemulangan hanya mengguna wang terkembali,
    gunakanlah sebaga modal pembangunan negara tanpa hutang. Siapkan negara untuk hadapi fitnah
    dajal kelak

    Untuk syiar pula
    Undi anda sebagai jihad politik

    Janganlah menangguk di air keruh

    Ikhlas,
    HA

    ReplyDelete
  5. patutnya umno calonkan professor kangkung goreng belacan tu...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari