boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 17, 2013

PRU 13 - Zambry lebih menyayangi Midah tahi lalat daripada ahli umno Gopeng!

Aku tk pasti kenapa sebelum ini heboh diperkatakan yang Exco Wanita umno Hamidah tahi lalat akan digugurkan,, tetiba bila senarai calon dikeluarkan namanya masih tersenarai?.
Apakah kerana rahsia mu rahsia aku juga...he he he..atau kerana tahi lalat midah yang membuat ......?



Maka hari ini dengan bangganya Midah pun melancarkan kempennya untuk mempertahankan kerusinya....


Aku bukan nak menyibuk, sebagai manusia yang perihatin,, aku kesian kat ahli umno ni..layan... 







Kepada:
YAB Dato SEri DiRaja Dr. Zambry bin Abd Kadir
Pengerusi
Badan Perhubungan UMNO
Negeri Perak
YAB Dato Seri DiRaja,
MENOLAK DATO' HAMIDAH OSMAN SEBAGAI CALON BN DI N.43 SUNGAI RAPAT DALAM PRU13
Saya Nordin Bin Abd. Hamid berasa sangat kecewa kerana pada 4 April 2013 Khamis jam 11.20 malam saya bersama 18 orang rakan-rakan dari Jawatankuasa UMNO Bahagian Gopeng dihalang untuk berjumpa Y.A.B. Dato' Seri DiRaja Dr. Zambry Abd Kadir di kediaman beliau.
Alasan yang tidak munasabah diberikan oleh pegawai beliau En. Hanafiah Man ialah Y.A.B. Menteri Besar baru sahaja masuk tidur dan tidak boleh berjumpa sangat mengecewakan kami.
Hasrat saya dan 18 orang Jawatankuasa UMNO Bahagian Gopeng hanyalah untuk menyampaikan keputusan Mesyuarat Khas Jawatankuasa UMNO Bahagian Gopeng pada 29 Mac 2013 yang sebulat suara mencadangkan Ketua UMNO Bahagian Gopeng sebagai calon N.43 Sungai Rapat dalam PRU13 ini.
Inilah sebenarnya sandiwara pemimpin UMNO Negeri yang langsung tidak mahu mendengar rintihan dan cadangan pemimpin akar umbi.
Saya sebenarnya berasa amat kecewa atas tindakan En. Hanafiah Man yang menghalang kami dari berjumpa dengan Y.A.B. Pengerusi Perhubungan UMNO untuk merayu supaya Ketua Bahagian Gopeng Datuk Hamzah Mohd Kasim diberi peluang bertanding di DUN N.43 Sungai Rapat.
Sekian harap mendapat perhatian dan pertimbangan sewajarnya daripada Y.A.B. Dato' Seri DiRaja.
Terima kasih,
Nordin bin Abd. Hamid
AJK UMNO
Bahagian Gopeng


Apa lagi yob.... tukor kali ini... buang umno ganti Pas...

5 comments:

  1. Teman suke beno Midah BP in betanding. Dia ni banyak kes , termasuk satu kes masih lagi bejalan di mahkamah. Apa lagi, kali ni kita pulun habis. Pada PRU12 dia dah teroyak di pusat keputusan undi di Gopeng. Kali ini bio dia meraung pulak.

    ReplyDelete
  2. Tukar yob, jangan tak tukar. Sabotaj je calon ni. Klu kena pecat dari UMNO pun bukan rugi apa2. Kena pecat je bukan kena masuk penjara...

    ReplyDelete
  3. Mampos ler midah kali nie..confirm kalah teruk punye..Anak muda kat sg rapat nie dah bangkit sokong PR sebab wakil rakyat midah xpernah menolong rakyat di kawasan sg rapat ini.Kter TUKAR Je.UBAH

    ReplyDelete
  4. teman pon nak lompat ni ke sana ,bior terang sikit!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari