boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 11, 2013

Mantan MB dari Selangor yang bakal jadi Ahli Pas!

Malam tadi aku terpandang isu kononnya mantan MB Perak iaitu Tajul Rosli akan masuk Pas, kecoh seketika dibuatnya pakah ini benar,,, walaupun hati kecil tetap berkata tak mungkin, namun tak mustahil...


Kemudian pepagi tadi terjumpa kisah Mantan MB Perak yang terkini,, berceritakan kisah tersebut....

Layan....

Apakah ini benar ini semuanya,,, tak mustahil....

Namun yang terkini, dari laman blog umno sendiri, memaklumkan Mantan MB dari Selangor rupa-rupanya... apakah ia kecewa dengan Najib setelah mengambil alih Ketua Perhubungan Umno Selangor, dan nampaknya blogger Umno itu sendiri dah mula risua, kononnya dengan kemasukan Mantan MB tersebut, bertujuan untuk memecah belah Pas,, pulak,, ingat pemimpin Pas tengik macam umno ka... nak tau siapa mantan MB tu,, 

Hangpa baca Klik Sini 

He he he,,, Wahai Najib....Kalau dalam Umno sendiri tak boleh nak selesai,, macam mana nak handle negara......







7 comments:

  1. webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  2. Seorang mantan menteri beso akan menghantar borang keahlian jadi ahli PAS ? Makna nya orang itu adalah dari parti musuh..... dek kerana sakit hati dengan pihak atasan tidak mempedulikan beliau lagi (?) maka beliau sanggup menukar diri jadi katak...... (he..he..he...) Dah baca rekod lama ketika dia jadi MB dulu, apa kebaikan yang pernah dia buat untuk orang melayu, islam ?

    Pertanyaan aku kepada semua pencacai PAS...... kamu gembira menerima orang seperti itu jadi ahli PAS hanya kerana segala kehendaknya dalam parti lamanya tidak tertunai ?

    Manjung Mari, berdoalah selalu...semuga parti PAS tidak akan jadi parti lebai bangang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu lah yang bangang.

      Delete
    2. cuba kamu toleh saidina omar sebelum masuk islam dulu.betapa jahilnya dia.betapa zalimnya dia sampai sanggup tanam anak perempuannya hidup2. tapi selepas dia mengucap shahadah dia menjadi sebaik2 manusia.sampaikan nabi pernak berkata jika ada nabi selepas aku sudah pastilah omar orangnya. semuanya yg berlaku samaada dahulu atau sekarang adalah kehendak Allah. keluarlah dari kejahilan itu. mana tahu dia boleh beri sumbangan atau tidak. persoalannya kenapa dia pilih pas. kalau dah Allah nak berikan kebaikan kepada sesaorang itu tiada sesiapa boleh menolaknya. sebelum berkata fikirlah samaada boleh membawa manafaat atau mudarat.

      Delete
    3. cuba kamu toleh saidina omar sebelum masuk islam dulu.betapa jahilnya dia.betapa zalimnya dia sampai sanggup tanam anak perempuannya hidup2. tapi selepas dia mengucap shahadah dia menjadi sebaik2 manusia.sampaikan nabi pernak berkata jika ada nabi selepas aku sudah pastilah omar orangnya. semuanya yg berlaku samaada dahulu atau sekarang adalah kehendak Allah. keluarlah dari kejahilan itu. mana tahu dia boleh beri sumbangan atau tidak. persoalannya kenapa dia pilih pas. kalau dah Allah nak berikan kebaikan kepada sesaorang itu tiada sesiapa boleh menolaknya. sebelum berkata fikirlah samaada boleh membawa manafaat atau mudarat.

      Delete
  3. Kalau sayur yang busuk dan dah dibuang buat apa ambil.dah tentuu tak boleh makan.Buang masa aje.

    ReplyDelete
  4. Org macam ni Mmg patut masuk pas.....PArti Sampah semalaysia

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari