boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 29, 2013

PRU 13 - Soalan Lelaki Cina Gila Ni Sepatutnya Menteri Agama Umno Jawab.

Bila PRU 13 menjelang tiba, banyak perkara-perkara baru yang menarik perhatian... Dari sinilah akan timbul manusia-manusia melayu yang menjadi tahap penjilat walaupun title diawal nama berbagai jenama... 



Namun apa yang aku nak tunjuk kat ko orang bagaimana seorang lelaki Cina Kafir, namun diberi petunjuk oleh Allah lebih mulia dari sesetengah melayu yang mengaku Islam..

Layan...





13 comments:

  1. Sekarang macam macam dah jadi. Pkr dan dap dah setuju hudud hanya racangan pas. Pkr dan dap tak campur. Habistu tak jadilah hudud jika Pr menang.
    Inilah akibatnya Islam bepecah belah. Pas akan lebih menonjol jika sendirian.
    Ianya akan jadi parti pilihan jika pengundi tak mau umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke?....dgn barisan pimpinan PAS skang?.

      Delete
    2. x jadi masalah pon...masa PAS solo dulu pon bukan takat cine...MELAYU sendiri pon nak terajang hudud yg dikepalai oleh hindu karala mahadir bersama parti umno...so sekarang bila PAS join DAP...pemahaman HUDUD makin MENYERLAH bukan pada org Islam je...tapi cine pon tahu kelebihan hudud...so buat apa PATAH BALIK dah elok2 makin ramai cina PAHAM hudud bila PAS bersama DAP...silap2...bukan je PAS...DAP pulak usulkan HUDUD senada dgn PAS...

      ingat Islam ni adalah RAHMAT utk sekalian manusia...x kira la ISLAM ke BUKAN ISLAM...Allah dah JAMIN Islam tu BENAR...yg umno nak LAWAN tu APA PASAL??? kalo x bodoh...biasanya mesti GILE je...

      Delete
    3. Dh berpuluh tahun PAS bertanding bersendirian,tp apa hasil ny?Org Melayu tetap mengundi BN,tp bila PAS bersama dgn PKR dn DAP dlm Pakatan Rakyat,bnyk bunyi pulak org2 Melayu yg selama hari ni menyokong BN.Berlainan wadah tidak bermakna perpecahan cuma UMNO je dok main kn isu ini pasal UMNO dh ghuyub!Sblm PRU 12,tk ada cerita pun UMNO nk bergabung dgn PAS,malahan kerajaan Kelantan yg di terajui oleh PAS cuba di lenyap kn oleh UBN.Apa kh Kerajaan Kelantan itu bkn kerajaan Melayu?

      Delete
  2. Tahniah Heng, betul lah you cakap.Takda salah apa mau takut? Bukan mencuri, kalau pencuri tentulah takut sama Hudud Law. 100% saya sokong sama you.

    ReplyDelete
  3. buat malu aje puak2 yg mengaku islam tapi sering kali menampal najis ke atas muka nabi dan allah.

    ReplyDelete
  4. apa dah jadi ni. orang2 umno diam membisu bila soi lek hina hudud. orang2 cina pula bersorak sokong hudud.
    memang sampai masa malaysia nak berubah.

    bye bye umno ..

    ReplyDelete
  5. Aku semalam berbual dgn satu pemuda Cina iaitu salah seorang pembekal kpd syarikat tempat aku bekerja. Dia cakap orang Cina tak takut hudud...."bukan senang-senang mahu jatuh hukum mesti ada saksi baik punya..bukan fasik.."
    Wahhh......hebat Mr Pang tu. Sekarang bangsa lain dari agama lain pun cukup memahami perjuangan sebenar.

    ReplyDelete
  6. Macam mana pun Allah penentu segala. Kita hanya merancang. Sebelum subuh solat sunat isthiqarah. Pagi solat sunat Dhuha. Lepas tu turun denngan Bismillah minta petunjuknya. InsyaAllah semua urusan diberkati.
    Amin

    ReplyDelete
  7. Cina Gila?

    COBOL

    ReplyDelete
  8. Dap dan pkr terang2 tak mahu hudud maa.Pas jangan banyak cakap.Persetujuan pimpinan atas sudah dicapai,kenapa masih timbulkan isu hudud.Lets move on.No more hudud talk!Putrajaya matlamat kita!

    ReplyDelete
  9. Hi, I'm David Chong and this is my first time given a comment on this blog after recommended by a friend. I quite agreed with what Heng said. But please do respect our DAP senior council Mr Karpal. I believed PAS has agreed to tell all the members not to highlight the Hudud issue anymore. As mentioned by Anonymous 811, lets move on laa, no more discussing on hudud talk. You shouldn't raise this issue if you do respect our agreement. Please understand some sensitivity. Thanks Saudara Manjungmari, furthermore this is my opninion.

    ReplyDelete
  10. Hudud law jika hendak djalankan mesti dapat persetujuan 2/3 dewan dan jika dijalankan pun tidak dipaksa kpd bukan Islam. Ini sebahagian dari kewajipan org Islam. Kenapa mahu halang perkara yang wajib diamalkan oleh orang Islam. Yang pelik lagi orang Islam pun menentang

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari