boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 26, 2013

PRU 13 - Panas Pagi Jumaat, apa kena dengan Ibrahim Ali menghentam Umno..

Ibrahim Ali mengamuk lagi,, apa yang tak kena ni... 





He he he....
memang jaguh katak lompat ni..



30 comments:

  1. Hari ni Harun Din kata kalau dap tak setuju dengan hudud , pas akan keluar pakatan.Pemimpin yang tegas dan beramanah tak kutuk orang dan tidak beremosi.Pemimpin yang saya hormat dan sayangi.
    Inilah pemimpin yang kita nak.Bukan flip flop yang dua orang lagi tu.
    Harun Din pemimpin islam yang sebenar.Semoga Allah beri semangat untuknya dan semoga perjuangannya berjaya dengan sokongan umat Islam yang tulen


    ReplyDelete
    Replies
    1. so sokong la PAS.tapi x sokong gak.sokong umno gak.tah hape hape

      Delete
    2. Saya memang sokong pas .Saya pun ahli pas. Masalahnya tempat saya wakilnya dap dan pkr. Parti ni saya takkan undi. Sebab pkr parti orang kecewa dan dap sejarahnya sentiasa mementingksn cina dan sentiasa anti islam

      Delete
    3. Ni confirm macai..nik aziz & haji hadi boleh bg dap pakai bulan..tetibe dtg penyokong pas xnak undi selain pad..lawak2..plis macai jgn mengaku ahli pas..aku alergic dgn macai2 yg ngaku ahli pas merah2 kulit aku naik gatal2 ni 1 badan..plis plis..

      Delete
    4. Malunya ada ahli pas seperti saudara yg x sehaluan dgn matlamat pimpinan pas tp mengaku ahli pas. Lebih baik jd ahli umno je dr menyemak jd ahli pas

      Delete
    5. Undi anda akan diambil oleh Bangla utk mgundi..so,gembiralah krn mmberi undi percuma kpd BN dan peluang mmberi kerajaan kpd warga asing.

      Delete
    6. Baru saje K.Sing Cakap tak Bleh....Ada berani Ke PAS nak Buat hukum hudud
      Dari PRU12 hingga PRU13, Hal KALIMAH ALLAH PUN pAS tak berani Bersuara,inikan pula nak buat Hukum Hudud.

      Delete
    7. Saya bukan ahli pak turut. Saya ada prinsip perjuangan. Ada ilmu tapi tak boleh berfikir nak buat apa. Pengalaman mengajar saya siapa dap dan pkr. Seperti kata " leopard will never changed it's spot.

      Kalau asyik ikut tanpa berfikir itu Lembu.

      Delete
    8. Mrk bergaduh ke, berguling ke, bersuara ke, bercinta ke, janji bukan pangkah dacing.. ha ha

      Delete
  2. Hudud hanya untuk orang Islam.....apa DAP nak takut ????

    ReplyDelete
  3. Ada org nama aje islam kutuk pulak tu ye tak mat tahir

    ReplyDelete
  4. isu hudud ni adalah isu lama dan bukanlah satu masa yang sesuai untuk dibincangkan. Jangan kita cepat melatah bila kena cucuk dengan puak -puak syaitan yang dikenali kerana bukan menjadi satu perkara yang pelik jika DAP tidak memahami hudud yang kita pelik sekarang puak-puak syaitan yang dikenali yang mengaku terdapat ramai ulamak bersama mereka dan faham tentang hudud tetapi menolak hudud secara total. Parti PAS dengan sedaya upaya telah berusaha untuk memberi kefahaman kepada semua bukan muslim tidak terhad dengan DAP sahaja. Kesannya dapat kita lihat sekarang tak usahlah kita nak menipu diri kita sendiri. Syaitan yang dikenali sebenarnya sudah takut dan bimbang apabila melihat bendera-bendera PAS dibawa dan dikibarkan oleh oarang-orang bukan muslim. Marilah kita tumpukan perhatian dan gerak kerja kita secara jamaah untuk memenangkan PR dalam PRU 13 ini. Hari ini kita dapati banyak bendera-bendera parti PR diturunkan dengan secara curang oleh puak-puak syaitan dikenali pada 5 mei nanti kita turunkan mereka dari kedudukan mereka sekarang. Jangan lepaskan peluang 5 tahun sekali yang diberikan kepada kita jika kita tidak mahu merana sepanjang hayat. INI KALI LAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. dah banyak bukti. tapi dibakulsampahkan

    ReplyDelete
  6. DAP tak setuju hudud, MCA, MIC, Gerakan, PPP semua parti bukan Islam tu sokong ke. UMNO tu pun tak sebut pasal hukum hudud. Jadi masing-masing fikir sendiri bagaimana sebaiknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi pilihlah yang terbaik dari yang terburuk. Nilai dulu apakah kebaikan yang telah dilakukan.Bukan nilai apa yang akan dilakukan , kerana janji akan tinggal janji.
      HIDUP ISLAM.

      Delete
  7. Bagi saya kita kene menang dulu pastu baru boleh kita bincang pasal HUDUD, Kelantan (95 % - melayu) boleh cuba laksanakan sebagai percubaan, penguatkuasaan di bawah polis (untuk menangkap - jenayah) pastu mahkamah syariah perlu diperkemasdulu, hakim perlu ditarbiyah supaya adil, baru boleh kita buat Hukum Hudud....... Yg penting sekarang mensti menang Putrajaya dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju pusat mesti ditawan dulu, negeri tak ada apa-apa masaalah lagi. Kelantan tiada siapa boleh ugut-ugut lagi.

      Delete
    2. hudud bolih dilaksanakan bila pr mengambilalih putrajaya.Dap kita tak perlu risau,dinegara kita ada dua badan perundangan satu mahkamah sivil satu lagi mahmakah syariah,kita balih laksankan hudud dimahkamah syariah sepenuhnya dulu .....kita tak perlu meminta kebenaran DAP untuk merealisasi hudud dimahkamah syariah itu hak orang islam

      Delete
  8. eleh umno pun tak sokong hudud, aku cabar najib cakap kat media yg dia sokong nk buat hudud!!

    ReplyDelete
  9. INI KALILAH PAS N51 PASIR PANJANG AKAN KECUNDANG ! BYEEE BYEEEE! pASSSSSSS !!

    < BEKAS PENGUNDI PAS 2008 .>>

    ReplyDelete
    Replies
    1. inikalilah benam umno dalam timbunan sampah mpm bekas ahli umno tapi undi pas

      Delete
    2. beep..beep..beep
      Caps lock on..
      Macai detected!!

      Delete
  10. Saya setuju dng Anon 11.33AM. Kita menang dulu dan memerintah. Kemudian biar Kelantan laksanakan hudud dahulu...sedikit2. Al Quran pun diturunkan sedikit-sedikit sehingga 23 tahun!! Walupun kini kita dah ada quran lengkap tapi umat Islam sendiri masih tidak dapat nak terima semua hukum hudud sekaligus apatah lagi orang bukan Islam...sabar, insyaallah, akan ada keberkatannya. Bagi Anon 11.00, anda undilah PR kerana itu adalah parti gabungan..undi dng niat utk hapuskan penyelewengan, rasuah, maksiat dll yg dilakukan oleh UMNO.

    ReplyDelete
  11. tak sangka pak berahim ni gila rupanya. orang sokong dia pun gila jugak la tu

    ReplyDelete
  12. UMNO SOKONG KE PASAL HUDUD?................SILA JAWAB WAHAI UMNOPORNO.

    ReplyDelete
  13. CARA UMNO BERPOLITIK SEKARANG HILANG KREDIBILITI AHLI KORPORAT PROFESIONAL...POLITIK UMNO BERPOLITIKKAN ISU FITNAH, LUCAH, SAMSENG, PERKAUMAN MELAYU TAPI KEMPEN 1 MSIA...POLITIK UMNO DIKATAKAN TIDAK PROFESIONAL KERANA PEMIMPIN MEREKA TAKUT BILA DIAJAK BERDEBAT...POLITIK UMNO UMPAMA TERLUPA SEBENARNYA KEMPEN POLITIK MEREKA UNTUK PADA SETIAP PILIHANRAYA MEMENANGI HATI RAKYAT BUKANNYA MEMENANGI UGUTAN TERHADAP RAKYAT...;)

    ReplyDelete
  14. Sepatutnya kita sudah ada rangka undang hudud dan pamerkan. Bila dewan bersidang terus bawa ke dewan untuk perbahasan.Ini namanya strategy.Kalah atau menang belakang kira.Kita mesti tunjukkan kita telah bersedia.
    Bila ini berlaku rakyat akan lihat kita tak main main.
    Kerana la ni rakyat masih ragu samada kita serius atau tidak.Satu kepala nak laksana satu lagi kata takpa kita tak paksa.
    Inilah masalahnya .Pemimpin tak serius bukannya ahli.

    ReplyDelete
  15. Bukti dah jelas UMNO zalim. Apa yang kamu cakap ini wahai katak !!!

    ReplyDelete
  16. Hidup UMNO dan Barisan Nasional.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari